Andcatz Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 (endret) Hei jeg er på jakt etter eg bil spill.... Bil spill der du feks begynner med litt cash så kjøper u bil å vinner race så vinner u peng så style trimme bilen! Spill der du må bygge deg oppover... Eg har nfs2 ,Street racing syndicate Håper på noen tips! Til pc Endret 1. mai 2005 av Ruuen
Adversary Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Tror vi sier 5 jeg... Du kommer garantert ikke til å bli skuffet!
Nevnarion Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 oki jeg spurte ikke om gt4 var digg! Nei, du spurte om et bra bilspill, og der har du det. Vi anbefaler deg det beste.
Exinic Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 oki jeg spurte ikke om gt4 var digg! Nei, du spurte om et bra bilspill, og der har du det. Vi anbefaler deg det beste. Han spurte om ett bra bilspill til PC. Som du kansje vet så finnes ikke GT4 til PC.
Pilot_ Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Gran Turismo 4 Word man, word! Tidenes beste bilspill spørs du meg
Nevnarion Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 oki jeg spurte ikke om gt4 var digg! Nei, du spurte om et bra bilspill, og der har du det. Vi anbefaler deg det beste. Han spurte om ett bra bilspill til PC. Som du kansje vet så finnes ikke GT4 til PC. Beklager, jeg ser det nå Men var ikke SÅ tydelig da... Dessuten er bilspill generelt bedre på konsoll uansett Så når noen spør etter bilspill så regner jeg nesten automatisk med at det er til konsoll. Unnskyld
Andcatz Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Skrevet 1. mai 2005 det går helt bra... men e det noen som vet om nokken PC spill?
Endre visningsnavn Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 (endret) Du kan jo kjøpe GTR Har ikke testet det, men det ser kult ut. Edit: Link til gamer.nos GTR produktside Endret 1. mai 2005 av PC Bjørnen
Bear^ Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Midnight club 2 til PC er ganske OK synes jeg. Om du liker rally er Colling Mcrae (mulig feilstaving) og Richard burns rally ok. Til PS er GT4 en klar vinner mens til Xbox aner jeg ikke, har ikke Xbox
Sigga Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Trackmania Sunrise da, men tror ikke du tjener penger og sånt der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå