Gå til innhold

Sony Ericsson k700i - Problemer med dårlig batteri


Anbefalte innlegg

hei, jeg lurer på om det bare er min tlf som har dårlig batteri, jeg kan bruke tlf min med avpsilling av musikk og vanlig spilling på tlf i max 3 timer. og standar tiden med vanlig ringe tid er ca 3 dager.

noen andre som har hatt dette probleme, eller er det bare sånn tilf er? vis den er sånn, er det noe programvare man kan laste ned, for å få bedre batteritid

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei, jeg lurer på om det bare er min tlf som har dårlig batteri, jeg kan bruke tlf min med avpsilling av musikk og vanlig spilling på tlf i max 3 timer. og standar tiden med vanlig ringe tid er ca 3 dager.

noen andre som har hatt dette probleme, eller er det bare sånn tilf er? vis den er sånn, er det noe programvare man kan laste ned, for å få bedre batteritid

Syns det høres veldig normalt ut.

Lenke til kommentar

Det der med at SonyEricsson har så god batteritid er jo egentlig bare tull da. Alle de nye SE-telefonene slår jo av skjermen etter et par minutter, og det er jo tross alt skjermen som trekker mest strøm fra de fleste mobiler. Man må huske på at Mobiltelefonprodusentene kun oppgir den absolutt optimale batteritiden, hvor telefonen ligger i perfekt temperatur og ikke blir brukt, eller forstyrret av omgivelsene.

Lenke til kommentar
Det der med at SonyEricsson har så god batteritid er jo egentlig bare tull da. Alle de nye SE-telefonene slår jo av skjermen etter et par minutter, og det er jo tross alt skjermen som trekker mest strøm fra de fleste mobiler. Man må huske på at Mobiltelefonprodusentene kun oppgir den absolutt optimale batteritiden, hvor telefonen ligger i perfekt temperatur og ikke blir brukt, eller forstyrret av omgivelsene.

Så at de holder lenger grunnet "juks" teller ikke mener du?

 

Holder lenger på strømmen uansett.

Lenke til kommentar
K700 har aldri hatt 7 timer taletid. Den startet på underkant av 3 da den kom, og med nyere firmware er vel maks ca 5 timer tipper jeg.

Spørs jo helt på dekning osv osv.

 

Uansett. 5 timer er mektig bra i forhold til mange andre mobiler.

 

EDIT: prisguiden til amobil ang taletid

 

K700: 7t

6230: 5t

6610i 3,5t

 

Så SE er jo ikke dårlig.

Endret av Crazysteps
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...