Gå til innhold

Hvorfor akkurat UD-rogues?


Anbefalte innlegg

Ok.

Jeg spiller Human Warlock på en PvP-server, elsker PvP, og blir ikke spesielt sur om jeg blir ganka, da jeg bare kan løpe tilbake eller resse fra soulstone.

 

Jeg har KoS-liste med karakterer som har drept meg på en måte jeg anser som veldig feigt, da jeg enten allerede er i kamp, har lite liv, eller møtt en som er ?? lvl. Gjerne har dette gjentatt seg og hindret meg i å gjøre quest/farme over en lengre periode. Denne lista har blitt ganske lang, og av disse er 92% Undead rogues.

 

Jeg har prøvd å forstå dette og kommet fram til følgende:

 

Rogues kan stealthe.

Ergo, de kan snike seg forsiktig rundt uten at noen ser dem,

som igjen fører til at de kan velge selv hvem de vil slåss mot.

Undead har wotf som gjør dem immune mot warlocks eneste forsvar.

 

Allikevel:

 

Hvorfor bruker de første og beste anledning til å ambushe og drepe en warlock, gjerne mens han dreper mobs eller har under halve livet, og helst som er x antall lvler lavere, da de vet med 99% sikkerhet at de kommer til å drepe han på under 5 sekunder?

 

Kan noen bekrefte eller vise til en undersøkelse som bekrefter at majoriteten av folk som spiller Undead-rogue er en eller flere av følgende:

 

-Under 14 år.

-Har altfor mye fritid.

-feige og takler ikke utfordringer.

-Har en destruerende atferd og liker det.

-Konstant sint.

 

Edit: Må føye til at dessuten er undead jævlig stygge, for å få et usaklig argument på slutten. Får håpe jeg ikke legger opp til personhets her.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er UD rogue selv pga de er så sykt kule når de går stealtha. Nesten orgasmisk:

 

Ganker ikke alliance hvis ikke de angriper først eller jeg kjeder meg veldig.

Pleier å gjøre er å drepe et monster, samle points på den, stealthe og våkne rett ved siden av en alliance og kaste slice and dice, så angriper de meg og jeg dreper dem :p

Lenke til kommentar

Makan til whinepost skal du se lenge etter. Dette skriver du enten fordi du suger pvp, eller fordi du ikke klarer å se at folk er flinkere enn deg.

 

Folk spiller UD rogue rett og slett fordi det er den beste rogueclassen. Er man horde og skal være rogue, ser jeg ingen grunn til å ikke velge UD. De har den beste racial abilitien, hvorfor skal det brukes imot de som er UD rogues? Du på din side er en kjip kis. Liker du ikke å bli slått PvP, kan du hute deg til en PvE-server. Da kan du farme alt du vil uten å være redd for å måtte corpserunne every now and then.

 

Selv er jeg Gnome Rogue, og dreper så og si alt jeg kommer over. Warlocks går jeg etter fordi de er squishy og lett å ta. De går ned på noen sekunder, og jeg får et lett honorable kill. Naturligvis angriper man når situasjonen er best. Har du 20% hp, er du dau før Cheap Shot er over. Det beste er å angripe når den du skal banke slåss mot en mob. Sikre seiere er de beste. Contribution Points ftw!

 

Btw: du skal slite enda mer nå, PvP-reward trinketen til Rogue dispeller fear, så nå vil enda flere rogues banke deg. Ser frem til enda mer whine fra din side, det er hysterisk festlig å lese slike poster.

Lenke til kommentar

Folk spiller UD rogue rett og slett fordi det er den beste rogueclassen. Er man horde og skal være rogue, ser jeg ingen grunn til å ikke velge UD. De har den beste racial abilitien, hvorfor skal det brukes imot de som er UD rogues? Du på din side er en kjip kis. Liker du ikke å bli slått PvP, kan du hute deg til en PvE-server. Da kan du farme alt du vil uten å være redd for å måtte corpserunne every now and then.

 

Selv er jeg Gnome Rogue, og dreper så og si alt jeg kommer over. Warlocks går jeg etter fordi de er squishy og lett å ta. De går ned på noen sekunder, og jeg får et lett honorable kill. Naturligvis angriper man når situasjonen er best. Har du 20% hp, er du dau før Cheap Shot er over. Det beste er å angripe når den du skal banke slåss mot en mob. Sikre seiere er de beste. Contribution Points ftw!

 

Hehe du bør lese første setning av posten min på nytt. Du faller forresten fint inn i kategoriene mine.

 

Btw: du skal slite enda mer nå, PvP-reward trinketen til Rogue dispeller fear, så nå vil enda flere rogues banke deg. Ser frem til enda mer whine fra din side, det er hysterisk festlig å lese slike poster.

 

Jeg nevnte ikke dette nettopp fordi dette ikke er en whinepost. Trinketsene har ingenting med saken å gjøre, ettersom de er noe alle kan få tak i. Denne posten handler om UD-rogues. Du har ikke forstått innholdet i tråden. Jeg setter spørsmålstegn ved hvorfor mange ud-rogues gjør slikt.

 

Edit:

Dette skriver du enten fordi du suger pvp, eller fordi du ikke klarer å se at folk er flinkere enn deg.

 

Jeg føler meg forholdsvis selvsikker i en kamp der begge parter har full hp og rimelig lik lvl før kampen begynner. Du har som sagt misforstått innholdet i tråden ganske mye.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Makan til whinepost skal du se lenge etter. Dette skriver du enten fordi du suger pvp, eller fordi du ikke klarer å se at folk er flinkere enn deg.

 

Folk spiller UD rogue rett og slett fordi det er den beste rogueclassen. Er man horde og skal være rogue, ser jeg ingen grunn til å ikke velge UD. De har den beste racial abilitien, hvorfor skal det brukes imot de som er UD rogues? Du på din side er en kjip kis. Liker du ikke å bli slått PvP, kan du hute deg til en PvE-server. Da kan du farme alt du vil uten å være redd for å måtte corpserunne every now and then.

 

Selv er jeg Gnome Rogue, og dreper så og si alt jeg kommer over. Warlocks går jeg etter fordi de er squishy og lett å ta. De går ned på noen sekunder, og jeg får et lett honorable kill. Naturligvis angriper man når situasjonen er best. Har du 20% hp, er du dau før Cheap Shot er over. Det beste er å angripe når den du skal banke slåss mot en mob. Sikre seiere er de beste. Contribution Points ftw!

 

Btw: du skal slite enda mer nå, PvP-reward trinketen til Rogue dispeller fear, så nå vil enda flere rogues banke deg. Ser frem til enda mer whine fra din side, det er hysterisk festlig å lese slike poster.

Denne personen går iallfall under dette kjenneteiknet:

 

-feige og takler ikke utfordringer.

Lenke til kommentar
Btw: du skal slite enda mer nå, PvP-reward trinketen til Rogue dispeller fear, så nå vil enda flere rogues banke deg. Ser frem til enda mer whine fra din side, det er hysterisk festlig å lese slike poster.

Pvp reward trinketen til shaman dispeller alle form for stun, så nå skal gnome roguer stompes hardt :p

Lenke til kommentar

Har blitt drept en gang av en ??. Det var selvfølgelig en UD rogue.

 

Andre bare rir videre, og bryr seg ikke. Men UD roguen skal snike seg bak deg og stabbe deg i ryggen uansett. Har på følelsen at høy level rogues har lite å gjøre på. Blir de ikke invita til grupper osv?

Lenke til kommentar
Har blitt drept en gang av en ??. Det var selvfølgelig en UD rogue.

 

Andre bare rir videre, og bryr seg ikke. Men UD roguen skal snike seg bak deg og stabbe deg i ryggen uansett. Har på følelsen at høy level rogues har lite å gjøre på. Blir de ikke invita til grupper osv?

Tror de ikke er førstevalget i grupper nei..

Ikke at de suger i instancer, men mange dårlige roguer har skapt et litt dårlig rykte..

Lenke til kommentar

Dette er kanskje ikke en "whinetråd", men det er ihvertfall bare en "sinna-tråd" fra en warlock som har fått bank, og må la sinnet sitt gå utover Undead rogues i form av personhets. Jeg vet ikke hvem som er den feige jeg; Den som bare spiller videre, eller den som må løpe til et forum for å slenge unødvendig dritt om andre...

 

"Hvorfor er undead rogues så feige?" -> bare fordi du blir drept av dem mens du sloss med mobs så er dem feige? Du tror ikke jeg har blitt ambusha av human/dwarf/gnome rogues når jeg sloss? Tror ikke det bare gjelder Undeads nei..

 

Selvfølgelig finnes det de som går rundt å dreper lowbies konstant, og grunnen til at du ofte blir drept av undeads på europeiske servere er at 36% av spillerne totalt i europe roller undead (kilde: warcraftrealms), antageligvis pga. WoTF. Dette begrenser seg nok ikke bare til horde-siden, men gjelder også alliance rogues, like feige mange av dem..

 

Neste gang bør du heller prøve å slå litt i en boksesekk eller noe sånt for å få ut sinnet før du begynner å hisse på deg en hel haug undead rogues. :)

Lenke til kommentar
Dette er kanskje ikke en "whinetråd", men det er ihvertfall bare en "sinna-tråd" fra en warlock som har fått bank, og må la sinnet sitt gå utover Undead rogues i form av personhets. Jeg vet ikke hvem som er den feige jeg; Den som bare spiller videre, eller den som må løpe til et forum for å slenge unødvendig dritt om andre...

 

"Hvorfor er undead rogues så feige?" -> bare fordi du blir drept av dem mens du sloss med mobs så er dem feige? Du tror ikke jeg har blitt ambusha av human/dwarf/gnome rogues når jeg sloss? Tror ikke det bare gjelder Undeads nei..

 

Selvfølgelig finnes det de som går rundt å dreper lowbies konstant, og grunnen til at du ofte blir drept av undeads på europeiske servere er at 36% av spillerne totalt i europe roller undead (kilde: warcraftrealms), antageligvis pga. WoTF. Dette begrenser seg nok ikke bare til horde-siden, men gjelder også alliance rogues, like feige mange av dem..

 

Neste gang bør du heller prøve å slå litt i en boksesekk eller noe sånt for å få ut sinnet før du begynner å hisse på deg en hel haug undead rogues. :)

For å understreke at jeg ikke er spesielt sinna, heller nysgjerrig, har jeg forandret emnetittel.

 

Vil også legge til at jeg ikke har noe imot å møte UD-rogues på ca min lvl som ambusher meg når jeg har full HP. De kan drepes (selv om de har oddsen på sin side ettersom warlocks ikke har forsvar mot ud).

Lenke til kommentar
Denne posten handler om UD-rogues. Du har ikke forstått innholdet i tråden. Jeg setter spørsmålstegn ved hvorfor mange ud-rogues gjør slikt.

Hva kaller du dette om det ikke er en whinepost? Du syter over at UD rogues slår deg pvp. At du klandrer rasen undead er latterlig nok i seg selv.

 

Jeg svarte også på hva du lurte på. (Undead) Rogues angriper cloth fordi de går rett ned. En annen grunn er at det er raske honorable kills. På level 60 får jeg honorable kill for en level 48 player. Warlocks er den klassen som er desidert lettest å banke som rogue. Dette vet de fleste rogues. Har forresten en UD rogue på Daggerspine.

 

Hvilken server spiller du på?

Lenke til kommentar
spiller ud rogue

 

 

-Under 14 år.

-Har altfor mye fritid.

-Er feige og takler ikke utfordringer.

-Har en destruerende atferd og liker det.

-Konstant sint.

 

Nei

Ja

Nei

Muligens

Nei

mer usakelig kan man ikke bli. Jeg ser på roguen som et verktøy fordi den greier og håndetere solo quester eller å gå alene mye lettere! Det er den beste 1on1 pvp klassen også. De er også fine og ha med i party når det gjeder lockpicking skillet =)

 

Dessuten har den et litt anderledes utseende en den normale og kjedelige "panser" characteren...

Endret av Darx*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...