Gå til innhold

Undead og fear|


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da man når rank 3 eller 4 i honor system vil alle (hvertfall på alliance, regner med at horde får det samme) få en trinket som gjør det samme. Super bra nyheter for oss Warlocks. Som om vi ikke sliter bra nok fra før :hrm:

Endret av Kyppre
Lenke til kommentar

immune to fear er noe av det som gjør at undead rogue regnes som beste rogue i spillet. for en caster er avhengig å holde de på avstand for å ikke dø. men når de er imune til fear som er best til å få de vekk på så sliter casters....... men imuniteten varer kun i 20 sek. men de aktiverer den som oftest når de går til angrep også da :)

Lenke til kommentar
Da man når rank 3 eller 4 i honor system vil alle (hvertfall på alliance, regner med at horde får det samme) få en trinket som gjør det samme. Super bra nyheter for oss Warlocks. Som om vi ikke sliter bra nok fra før :hrm:

Får det på rank 2. Den gjør forøvrig deg ikke immun over lengre tid, som med WotF, men brukes for å breake fear, stun, root, sheep å sånn... tror den varer i ca 5sek (har kjøpt den). BS reward trinketen min varer i 30sek da.. men de påvirker ikke hverandre, cooldown messig.

Lenke til kommentar

Jeg synes du skal fortsette.

 

Å spille som alliance warlock på en PvP-server er noe av det mest utfordrende du kan gjøre i WoW.

 

Riktignok må du tåle å bli ambusha av en lvl ?? ud-rogue en gang hvert 10. minutt, og som tar deg på 3 sekunder. Gjerne mens du kjemper mot mobs eller mens du drikker.

 

Lurer på om det er noe almennt galt oppi hodet til folk som velger ud rogue, som gjør at så mange av disse liker å gå inn i en kamp de med 99% sannsynlighet kommer til å vinne. Det er overraskende mange lvl 60-ud rogues også, er dette karakterer for folk med for mye fritid? Stygge er dem også, undead=P KoS-lista mi begynner å bli lang. nesten samtlige av dem er UD-rogues.

 

Edit: Vi burde starte en folkeaksjon mot ud-rogues!

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Jeg synes du skal fortsette.

 

Å spille som alliance warlock på en PvP-server er noe av det mest utfordrende du kan gjøre i WoW.

 

Riktignok må du tåle å bli ambusha av en lvl ?? ud-rogue en gang hvert 10. minutt, og som tar deg på 3 sekunder. Gjerne mens du kjemper mot mobs eller mens du drikker.

 

Lurer på om det er noe almennt galt oppi hodet til folk som velger ud rogue, som gjør at så mange av disse liker å gå inn i en kamp de med 99% sannsynlighet kommer til å vinne. Det er overraskende mange lvl 60-ud rogues også, er dette karakterer for folk med for mye fritid? Stygge er dem også, undead=P KoS-lista mi begynner å bli lang. nesten samtlige av dem er UD-rogues.

 

Edit: Vi burde starte en folkeaksjon mot ud-rogues!

hehe..du sier noe..

 

tror jeg har taktikken klar.

 

på med sacrifice, DOTS på CoA, Corruption og Implosion, samt nuke med searing pain. etter 20 secs går WOTF ut, da er det Fear og ny runde. kan funke?

Lenke til kommentar

Hehe, en lvl 60 rogue spiser opp skjoldet ditt på veldig kort tid. I tillegg er det vanskelig å kaste spells uten å bli stunna eller avbrutt. Uten å kunne bruke fear er det ikke mye annet man kan gjøre enn å nuke og bruke de pet-abilities man har. Uten foskvar kan man få gjort heller lite.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Plx. :roll: Jeg spiller rogue fordi jeg liker spillestilen (stealthe og lure alliance :w00t: ). Ikke fordi "Omg wtf rouges r teh pwn0rz". Grunnen til at jeg (og mange andre) valgte nettopp UD Rogue, er kun pga. WotF, og er det så rart? Om DU skulle spilt horde rogue, ville sikkert du også valgt UD. Orc Rogues er bare uvanlig merkelige ut i sin trange leather-armor, og trolls liker jeg rett og slett ikke. UD Rouges er den beste roguen, og det er derfor vi velger dem :whistle: Hvorfor skulle man ikke?

Lenke til kommentar

har egentlig ikke noe imot UD rogues egentlig, men så spiller jeg ikke warlock eller priest. Synd at de eneste gangene jeg møter dem er enten når jeg slåss mot mob eller drikker/spiser.. Vanligvis er de også lvl ?? :thumbdown:

 

Trøster meg med at jeg sakte men sikkert blir lvl 60 en vakker dag :thumbup:

Lenke til kommentar

undead rogues er KoS hvis de ikke gir ett eller anna tegn på at de ikke er intresserte i å sloss (som å sette seg ned, wave eller annet tegn). SAMTLIGE ganger jeg har blitt ganka har det vært en UD rogue som har destealtha mens jeg sloss mot en mob... INGEN andre hordes har gjort noe slikt mot meg...

 

UD rogues gir Horde ett dårlig rykte på samme måte som Pally's gjør det for Alliance :p (samtlige pallys jeg har groupa med har vært idioter...)

 

mulig jeg har ekstrem uflaks, men slik er det nå..

Lenke til kommentar
med tanke på at Warlocks har 0 og niks å forsvare oss med mot en UD som har brukt Will of the forsaken, så tar det ikke akkuratt mer enn 20sek å drepe oss (Spess Rogue)

samme gjelder for priests, men vi kan jo heale oss da :/

Skjønner hvor du vil hen. WotF er overpowered så det holder. Gjør om det så det er 5 eller 10 min cooldown, og ikke kan brukes etter du er feara synes jeg.

 

SAMTLIGE ganger jeg har blitt ganka har det vært en UD rogue som har destealtha mens jeg sloss mot en mob.

 

Kjenner til det fenomenet ja, ble konstant drept av UD Rogues (sjelden Troll faktisk) når jeg levla Presten min. Heldigvis eier jeg rogues nå etter å ha fått opp en Reckoning Paladin (Fokus på Protection)

Lenke til kommentar
med tanke på at Warlocks har 0 og niks å forsvare oss med mot en UD som har brukt Will of the forsaken, så tar det ikke akkuratt mer enn 20sek å drepe oss (Spess Rogue)

samme gjelder for priests, men vi kan jo heale oss da :/

Skjønner hvor du vil hen. WotF er overpowered så det holder. Gjør om det så det er 5 eller 10 min cooldown, og ikke kan brukes etter du er feara synes jeg.

 

SAMTLIGE ganger jeg har blitt ganka har det vært en UD rogue som har destealtha mens jeg sloss mot en mob.

 

Kjenner til det fenomenet ja, ble konstant drept av UD Rogues (sjelden Troll faktisk) når jeg levla Presten min. Heldigvis eier jeg rogues nå etter å ha fått opp en Reckoning Paladin (Fokus på Protection)

Ikke nødvendigvis bare WotF som er overpowered men Warlockens forsvar er ganske underpowered. Warlocks har jo pets som den bruker mot mobs, men andre spillere driter i petten din. Jeg digger Warlock mens synes vi burde få noe annet forsvar, kan gjerne fjerne fear!

Lenke til kommentar

Samme med warrioren min (lvl 36), warlock er den desidert letteste classen ^^ Ikke kan de feare meg (Berserker rage), og jeg kan feare pettet dems mens jeg fortsetter å slakte warlocken :D Går ned på et par crits :p

 

Har også gleden av å være en av de classene som ikke har problemer med rogues, tvert imot :) De detter som fluer.

 

Edit: Nå skal det sies at jeg er Horde, men på Stormscale er alliance helt jævlige, rett og slett.. Ganker verre enn noen annen plass (er jeg sikker på :p). Skjedde tidligere idag, sloss mot to murlocs, +1 lvl av meg. Da jeg var ferdig med den ene kommer det en rogue og backstabber meg :( Jeg prøver å feare han, men han resister :S

 

Konklusjon: Rogues er noen jævler uansett race! :p

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Jaja, Rogues = Easy mode med "I Win" button.

WoW har en del boneheads som ikke klarer å tenke komplisert, og Rogue er et populært valg. Da vinner de og bli fornøyde, og fortsetter sitt abb. Dette vet Blizzard, og fortsetter å buffe Rogues.

 

Now flame me :p

 

EDIT: Btw, skulle tro at det er bare å fange Warriors med engineer-nettet til Berserker Rage er borte, antar at den har en cooldown? Har ikke fighta så mye mot Warriors, så kan ikke si for sikkert.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Er det inntrykket jeg har fått.. Veldig mange som velger UD rogues, er idioter.

Ganking, corpsecamping osv. Ganske sjeldent at noen andre gjør det.

Blir vel maktsyke? Så imba som de er vet de jo at de stort sett har en sjangse mot hvem som helst.. Men men. Heldigvis blir rogues mye svakere i høy lvl enn de er i lav lvl (i forhold til andre classer), sjeldent de tar meg nå. Men som oftest angriper de jo mens man sloss, så..

 

Og istedenfor å nerfe wotf ga de bare alle andre og en lignende "skill" (pvp trinketen). pvp-trinketen + glimmering mithril insigna, føler meg som en undead jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...