Nitrisious-E Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 En dag begynte brått Opera å bråke når jeg skulle inn på hotmail.com, får en runtime error med engang. I det siste har jeg ikke brydd meg, men nå begynner IE'en og bli irriterende treg når jeg skal sjekke mail, + annet seff. Noen som kan hjelpe? Takker i tilfelle!
whoi Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Hotmail støtter ikke standard tolkning av headere, så den klarer ikke å hente ut hvilket språk du ønsker sida på. Ta å bruk kun 1 språk i Opera hvis du vil inn på hotmail. Jeg antar du har både engelsk og norsk valgt. Dette er et kjent problem, som jeg har tatt opp med Microsoft, men de nekter for at det er deres feil og henviser meg til en download side for IE. Det er også veldig mange som har nevnt dette på Opera forumet, og Opera har tatt det opp med Microsoft. Microsoft er ikke villig til å samarbeide. Det som er komisk er at det funka fint før, men Microsoft endra det så dette, og tømming av junk mail ikke fungerer hvis man bruker Opera.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå