Gå til innhold

Guilds Wars er live

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om noen har posta det, men Guild Wars er ihvertfall oppe for alle nå. Var visst allerede igang igår for dem som hadde kjøpt preorder utgaven. Fin start, ingen store problemer etter det jeg har hørt.

RIP WoW :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har spillt i 2 timer nå, og førsteinntrykkene er bra. Folk (guilds) har allerede begynt med pvp kamper rundt omkring. Jeg har bare rusla rundt utenfor newbie-byen så langt, men er godt fornøyd så langt.

Questene er bra, følger historen og er ikke sånne dumme quests der du trenger å drepe en million murlocs for å få fatt i 10 murloc lillefingre. :p

Liker spesielt de questene som bare spretter fram når du kommer ut i zone. Som feks da en prins i newbiebyen kom løpende utenfor byen da jeg zona ut, og ba om at jeg bare følgte etter dem. Løpte etter ett par npc som var ca 5lvl høyere enn meg, og etter en liten stund kom vi til noen store Charrs som vi anngrep. Disse var og høyere enn meg, så tok mye dmg. Men da heala faktisk npcene meg, ganske stilig.

Grafikken er rett og slett fantastisk. Plassene virker levende og ser bra ut, akkurat som i wow, bare mye bedre grafikk. Spell animasjonene er bra, men har ikke sett så mange ennå siden jeg spiller som warrior. Warrior/necro faktisk, morro å summone en liten hær av zombier som følger etter meg!

Har sammenlignet litt med WoW, men bare fordi jeg nettop spillte det spillet. Og litt vanskelig å sammenligne det med EVE online og :p

Er et ganske lett rpg da, med pvp som sterkt midtpunkt. ingen mndsavgift heller!

ha en fin dag

Skrevet
Da sitter jeg klar med collectors edition  :D

Amen!

Likte veldig godt de siste endringene de har gjort rundt newbie byen.

Pluss ganske morsomt å kunne spille selv om jeg ikke har kjøpt spillet enda (men har hatt en preorder en liten stund ;))

Skrevet

argh - så hadde ikke hverken spaceworld, expert eller elkjøp fått det i dag da :realmad:

SKUFFELSE!!!

så ringte spaceworld litt før i dag, og sa at de får det inn på ONSDAG :wallbash:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...