Cord Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Noen som vet noen dato? Sett det er fransk og tysk, men finnes vell ikke en engelsk utgave ennå? Og er det noen her som har spillt det?
Gromle Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Engelsk versjon har ikke fått fastsatt dato enda. Og hvis jeg ikke husker helt feil, så mangler de faktisk utgiver også til en engelsk versjon.
Malvado Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Det kan nok være at du må vente en stund. Har prøvespillt en spansk versjon av spillet og fant fort ut at jeg ikke kommer til å kjøpe dette spillet, likte spesielt ikke hvordan spillet håndterer ferdigheter og karakterutvikling. Spillet var også oversatt helt forferdelig til spansk ,så jeg håper at de ikke bruker såpass dårlige oversettere til engelsk versjonen heller.
Cord Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 (endret) Ok... Det var som *Sensurert i hellnhold til norsk lovgivning*. Her gledet meg lenge og MYE til dette spillet. Får tro dr gjør det årntli når de gir det ut på eng. Hvordan var karakterutvikling? Kan det ev sammenlignes med noe annet RPG på markedet? Endret 30. april 2005 av Cord
Malvado Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 (endret) Karakterutvikling var veldig skuffende : En kan makse en ferdighet i løpet av Lev 5, ferdighetene går kun til 100%. Spillet prøver å være et slags alternativ til Fallout 1,2 men det kommer ikke engang i nærheten, til og med oppdragene blir rett og slett litt banale og til tider forutsigbare. Dufår også poeng du kan bruke på fysiske ferdigheter etter hvert som du går opp i nivå, og dette påvirker selvfølgelig selve ferdighetene dine, i alle fall i den spanske versjonen så føltes det som at for eksempel Carisma var viktigere enn komunikasjonsferdighetene dine når du skulle kjøpe eller overbevise noen (imo ferdigheten var helt nytteløs). Du har muligheten til å kombinere items, men du har null peiling på hva som kan kombineres og det hele blir til slutt en vill fest der du prøver alle mulige kombinasjoner for å se etter nye objekter, moro? Nei! Til sitt forsvar så kan det sies at den spanske versjonen er en ganske tidlig versjon, som ble sluppet til det spanske markedet av et selskap som hadde store økonomiske problemer, og av den grunn så er det og blir et uferdig produkt (ikke noe patch foreløpig). Uansett så utifra det jeg har sett og spillt så kommer jeg ikke til å investere i en eventuell engelsk versjon av spillet. Endret 30. april 2005 av Malvado
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå