Gå til innhold

FORTSATT problem med GTA3.....


Anbefalte innlegg

Har xp 1600, 384mb PC133, GF2Pro 64mb, 48x CDrom....

 

Kjører GTA3 i 800x600x32 med alt annet på max...

 

Spillet HAKKER ikke men det går hele tida opp og ned i fart.... VELDIG irriterende!!

 

F.eks. når jeg kjører gjennom gata så går det ganske seint.. Så plutselig går det en del fortere, før det igjen bremser ned... Da blir det veldig vanskelig å kontrollere bilen, m.h.t. beregning av svinger o.l.

 

Frame limiter står på....

 

Har Via 4.38 og Nvidia 28.32...

 

Har lasta ned via 4.40 og nvidia 29.42 men det ligger på denne maskina og jeg har ikke internett på min egen akkurat nå så jeg må ha noen disketter først....

 

Hva er problemet??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig å si hva som kan hjelpe, det er kodinga av spillet som er seriøst dårlig

 

Folk med kjempemaskiner får dårlig fps, men folk med dårlige maskiner kan få bra fps. Merkelig spill...

 

Slå av trails, legg inn patch 1.1, kopier alt fra "audio" på CD2 over til harddisk (i audio seff), og defragmenter harddisken. Dette "kan" hjelpe.

Noen har hatt stor suksess med å sette AGP aperture size til 4MB. Prøvde det selv, men synst grafikk sugde.

 

http://www.gta3forums.com finner du et program som fjerner en del effekter fra spillet, det skal hjelpe en del. Men siden det fjernet bullettrails bruker jeg det ikke. Synst det er kult... Blir mygla å skyte med hagle uten noe sprut :wink:

 

Selv får jeg jevnt 25+ fps, så det er greit nok :smile:

Lenke til kommentar

Har fått med meg en eller annen gang at grafikken på et spill skal bli bedre (?) av at man har "frame sync" slått av... Jeg har derfor spilt GTA3 med dette på OFF..

 

Så prøvde jeg å slå det på, og det virker som spillet går mye jevnere nå!

 

Vet ikke om det stemmer eller om det bare var tilfeldig, fikk bare prøvd ca 5 minutter igår kveld...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...