Gå til innhold

Hæ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh...regner med at dette er en av følgende:

1. Dårlig spøk på en grå tirsdag.

2. Noen i family'n til KillerDT som kødder.

3. Lite å finne på.

4. KillerDT har gått i barndommen :razz:

Er vel flere muligheter også, men dette er ikke et seriøst innlegg, derfor vil jeg si at iallefall 2 svar her er helt på bærtur! (fonærmende og tar ting seriøst... :wink: )

Uansett sånn drittkasting som forekommer i ett svar kan du gjerne spare oss for! :evil:

Har sansen for Eggepromp og Kenny000 sine første svar :wink:

Quote:

Torsteinen skrev (2002-07-09 13:36):

Beklager frekkheten, er egentlig ikke sånn.... men MÅ bare si det, ER DET MUUULIG Å VÆRE SÅ JÆÆÆVLIG DUM? du er latterlig, dra deg hjem din n00b! (Et hovedkort er den harde klumpen du har inne i bukspyttkjertelen, den ble operert inn da du ble født :L

Les den en gang til så forstår du det selv hva han mente. :lol:

Kjetil

Stenger tråden pga. stor usaklighet, drittkasting og fordi den nå passer best under "søppel".

Samtidig retter jeg en advarende pekefinger til samtlige på dette forumet: uansett hvor tåpelig et spørsmål er, gir det deg ingen rett til å slenge dritt. Har du ikke noe konstruktivt å bidra med, så holder du kjeft!

Minner dere også om at det er innført strenge linjer fra moderatorenes side. Vi har mye lettere for å stenge ute brukere nå, så vær varsom. Les reglene, særlig punktet om akseptabel tone på forumet.

Og: dersom en puddel, katta eller fandens oldemor bruker ditt nick til å poste tåpelige innlegg, ber du en moderator om å fjerne det.

Poster du tull selv, får du ta konsekvensen av det. For mye av den slags er spam, og det resulterer i utestengning.

For øvrig ønsker jeg samtlige en fin dag videre!

Mvh. moderator yummy.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...