Gå til innhold

splinter cell 3 singelplayer cd-key

Anbefalte innlegg

Skrevet

halla, trenger litt hjelp her, min sp cd key fungerer ikke, dvs, jeg får ikke spillt spillet mitt, jeg har kontaktet butikken, de nekter å hjelpe meg fordi de har hatt problemer med folk som stjeler slikt på spill som wow :mad: (idioter), og ubisoft var ikke de mest hjelpsomme heller, de sier at denne cd key'en skal fungere.. :nei: (gøy!!!) :nei: så, det spørsmålet jeg har er: har noen peil om jeg kan låne en singel player cd key fra noen andre??? eller passer bare min key til min cd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er du sikker at du har skreve av cd-keyen rett? det er fort å blande f.eks ein o med ein 0.

splinter cell3 har vel og to forskjellige cd-keyer, ein for sp og ein for mp. sjekk at du har brukt rett key.

Skrevet

ok, hardet er cd-key en på cd'en som ikke funker, prøvd å endre o=0 men gikk ikke, noen her som har en uregistrert sp key jeg kan få??? sende den som personlig melding?? jævli kjipt å ikke få spillt det....

Skrevet

skjønner at dette kanskje er mye å spørre om liksom da.... fikk nettop mail fra ubisoft... guess what... noen BRUKER cd-key'en min... F¤¤K "#!¤&¤"/%%!("%!("/&%()!&")%!¤%¤!&"%&/&!"&%!#¤!&/!(/"(&!# og neeeeida... de vil IKKE gi meg en ny... der var 499 kr -------> UT av vinduet... GREAT!!! derfor jeg må spørre her, viss noen har en uregistrert single player cd key, PLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS del den med meg.... pliiis pliiis pliiiis pliiis pliiiis, trenger dette virkelig nå!!!

Skrevet

Det skal gå an å få fiksa slikt da. Du kan ikke regne med at noen vil gi deg sin CD-key... Ubisoft har sikkert en løsning der du sender inn noe originalt, f.eks. CD eller cover e.l. som CD-key er på, også får du ny tilbake.

Skrevet

ganske klar over at det er et long-shot, men tro meg, jeg har prøvd mye annet nå... ubisoft mener min cd key har vært i bruk i litt over 3 dager, derfor vil de ikke sende en ny..... så dette er basicly min siste sjangse, (som jeg kommer på) men er det farlig å gi meg en cd key da? de får vel fortsatt brukt spillet sitt, ettersom det er single player key'en jeg trenger...

Skrevet

forresten, ubisofts måte er å sjekke opp cd id'en din... den blir gitt automatisk når du kontakter dem og gir dem fel referansen... det jeg trodde hadde skjedd er at noen har kjøpt spillet før meg, clona dvd'en og levert det igjenn... men de i butikken er jo IKKE velvillige til å ta tilbake spill som har cd-key'er... som jeg forsåvidt skjønner... men jævli surt da... har du forresten noen forslag på hva annet jeg kan finne på for å få en cd key? ingen jeg kjenner har spillet, ellers hadde jeg spurt dem

Skrevet
skjønner at dette kanskje er mye å spørre om liksom da.... fikk nettop mail fra ubisoft... guess what... noen BRUKER cd-key'en min... F¤¤K "#!¤&¤"/%%!("%!("/&%()!&")%!¤%¤!&"%&/&!"&%!#¤!&/!(/"(&!# og neeeeida... de vil IKKE gi meg en ny... der var 499 kr -------> UT av vinduet... GREAT!!! derfor jeg må spørre her, viss noen har en uregistrert single player cd key, PLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS del den med meg.... pliiis pliiis pliiiis pliiis pliiiis, trenger dette virkelig nå!!!

Hvor kjøpte du spillet? Du har *krav* på nytt spill fra butikken dersom ikke CD-keyen som fulgte med fungerer ... og dersom du ikke kødder med oss og er bare ute etter en gratis CD-key ;)

Skrevet

Mas og spørring om registrertingsnøkkler er ikke tillatt på forumet, og tråden stenges derfor.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...