Gå til innhold

hvor ofte er det vanlig og drite?

M-J

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hvor ofte er det egentlig vanlig og drite. Jeg bajser 2 ganger hver dag, og føler meg vel med det. men så fant jeg ut at kompissen min driter bare 1 gang i uka :ohmy: er det jeg eller han som er unormal??

Endret av M-J
Videoannonse
Annonse
Skrevet
hvor ofte er det egentlig vanlig og drite. Jeg bajser 2 ganger hver dag, og føler meg vel med det. men så fant jeg ut at kompissen min driter bare 1 gang i uka :ohmy: er det jeg eller han sm er unormal??

Han liker vel og holden driten inne da :yes:

Skrevet
Det tar ca. 19 dager fra du spiser til du driter det ut! Det er ihvertfall det jeg har hørt!! :shrug: Så det er sikkert noe med hvor ofte dere spiser!!

Er rimelig/helt sikker på at det er 19 timer det er snakk om.

Skrevet

Gi vennen din litt fiber og laxol så skal du se.

Men ang. dritevaner; noen driter hyppig mens andre driter sjeldent. Jeg må egentlig drite etter sånn ca. hvert måltid. Med unntak av skolelunchen.

Skrevet
Det tar ca. 19 dager fra du spiser til du driter det ut! Det er ihvertfall det jeg har hørt!! :shrug: Så det er sikkert noe med hvor ofte dere spiser!!

Det stemmer ikke. Du kan spise f.eks mais en dag og drite det ut samme dag :p Ikke spør meg hvordan jeg vet det, jeg driter ikke, jeg er jente! :p

Skrevet

har hørt at det tar 6 timer jeg.. hørte det i heimkunnskapen ;)

Skrevet

Tror jeg ville tatt den informasjonen der med en bøtte salt...

Mener det heller er rundt 16 timer

Skrevet
Det tar ca. 19 dager fra du spiser til du driter det ut! Det er ihvertfall det jeg har hørt!!  :shrug: Så det er sikkert noe med hvor ofte dere spiser!!

Det stemmer ikke. Du kan spise f.eks mais en dag og drite det ut samme dag :p Ikke spør meg hvordan jeg vet det, jeg driter ikke, jeg er jente! :p

Ok da!! :blush:

19 timer it is!! :p

Skrevet

Jeg gjør det en gang i uken, men det er fordi jeg har problemer med fordøyelsen. Spurte mamma, og det er visst vanlig med hvert fall 4 ganger i uken?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...