Gå til innhold

Opera 8 og Programmer.no

Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker litt teit av Opera å kalle den som krasjer hele tiden: Opera 8 Final, når Opera 8 beta 3 krasjet veldig sjelden. Da skal de ikke kalle den Final, før de er 100% sikker på at den er "feilfri".

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124
Skrevet
Det virker litt teit av Opera å kalle den som krasjer hele tiden

Er enig med deg, reagerte på det samme selv, og det virker definitivt ikke som en final, men mer som en beta 4... Håper som sagt at de slipper en update, retter litt feilene i denne utgaven... :mad:

Skrevet
Det virker litt teit av Opera å kalle den som krasjer hele tiden

Er enig med deg, reagerte på det samme selv, og det virker definitivt ikke som en final, men mer som en beta 4... Håper som sagt at de slipper en update, retter litt feilene i denne utgaven... :mad:

De gjør det, og den fikser krasjene på forumet.

Skrevet

Er fikset i interne builds så nå kan jeg surfe damer igjen på blink

Er altså det de driver på med på Opera QA... :)

Slike tenester er ofte kompliserte med mange variable, og med mange brukarar, så dei er viktige å teste på. Same med xxx-sider som er veldig flinke til å bruke redirects, pop-ups og den type funksjonar (samtidig er det ikkje mange som sender inn bugs frå slike sider.. )

• 1 måned senere...
Gjest Slettet+3124
Skrevet

Alle forum problemene mine forsvant med oppdatering til Opera 8 norsk utgave, merklig nok. :hmm: Har nå den inndratte ver 01 build 7624 installert, og aldri har nettlesern min vært mer stabil og rask som nå :thumbup:

Bare å lene seg tilbake og vente på full ver som skal komme i løpet av uka :yes:

Link:

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4298006

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...