Gå til innhold

Vri seg til venstre og høyre går ikke lengre

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Etter den seneste cs:s updaten fra valve har muligheten til å snu seg til venstre og høyre (ikke strafe) blitt borte. Muligheten til å angi hvilke taster i innstillingene er der fortsatt, men det fungerer ikke "ingame" uansett.

Mulig det er en tråd om akkurat dette problemet fra før, men jeg har ikke funnet den.

Er det noen der ute som vet hvordan man kan fikse dette, eller har Valve rett og slett fjernet det helt fra spillet? Isåfall så mister de en del spillere pga dette vil jeg tro.

Dette gjelder TURN left og right hvis noen var i tvil :)

Meget takknemlig for svar!

mvh theck1

Endret av theck1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det går fremdeles ann å gjøre det du beskriver i 1.6. Hold deg til det du.

Dette var absolutt ikke det jeg spurte om. Hvis jeg ikke var klar nok i mitt første innlegg, så gjelder dette Counter Strike: Source og ikke noe annet.

Takker for flere svar! :)

Skrevet (endret)
Fordi trådstarter sa det?

Prøv tipset til Plomma du.

Skal prøve det, men tror kanskje problemet ble litt misforstått her, så jeg prøver igjen :)

Dette gjelder TURN left og right (ikke strafe og ikke noen form for mouse look). Hjalp dette?

Gjerne flere innspill :)

Endret av theck1
Skrevet (endret)

"Er det noen der ute som vet hvordan man kan fikse dette, eller har Valve rett og slett fjernet det helt fra spillet?"

Endret av zefler
Skrevet

"Er det noen der ute som vet hvordan man kan fikse dette, eller har Valve rett og slett fjernet det helt fra spillet?"

Bare for å poengtere eller..? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...