theck1 Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 (endret) Etter den seneste cs:s updaten fra valve har muligheten til å snu seg til venstre og høyre (ikke strafe) blitt borte. Muligheten til å angi hvilke taster i innstillingene er der fortsatt, men det fungerer ikke "ingame" uansett. Mulig det er en tråd om akkurat dette problemet fra før, men jeg har ikke funnet den. Er det noen der ute som vet hvordan man kan fikse dette, eller har Valve rett og slett fjernet det helt fra spillet? Isåfall så mister de en del spillere pga dette vil jeg tro. Dette gjelder TURN left og right hvis noen var i tvil Meget takknemlig for svar! mvh theck1 Endret 25. april 2005 av theck1
A.J Green Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Det går fremdeles ann å gjøre det du beskriver i 1.6. Hold deg til det du.
theck1 Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Det går fremdeles ann å gjøre det du beskriver i 1.6. Hold deg til det du. Dette var absolutt ikke det jeg spurte om. Hvis jeg ikke var klar nok i mitt første innlegg, så gjelder dette Counter Strike: Source og ikke noe annet. Takker for flere svar!
Elendil Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Det går fremdeles ann å gjøre det du beskriver i 1.6. Hold deg til det du. Korleis veit du at det ikkje fungerer i CS: Source da?
Sigga Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Fordi trådstarter sa det? Prøv tipset til Plomma du.
theck1 Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 (endret) Fordi trådstarter sa det? Prøv tipset til Plomma du. Skal prøve det, men tror kanskje problemet ble litt misforstått her, så jeg prøver igjen Dette gjelder TURN left og right (ikke strafe og ikke noen form for mouse look). Hjalp dette? Gjerne flere innspill Endret 25. april 2005 av theck1
theck1 Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 ms_look 0 eller noe i den duren. Dette var ingen kommando ifølge cs:s...
Elendil Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 (endret) Fordi trådstarter sa det? "Er det noen der ute som vet hvordan man kan fikse dette, eller har Valve rett og slett fjernet det helt fra spillet?" Endret 25. april 2005 av zefler
theck1 Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Fordi trådstarter sa det? "Er det noen der ute som vet hvordan man kan fikse dette, eller har Valve rett og slett fjernet det helt fra spillet?" Bare for å poengtere eller..?
theck1 Skrevet 26. april 2005 Forfatter Skrevet 26. april 2005 Ingen som vet noe konkret angående dette?
Left Blank Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 theck1 les denne tråden her på steampowered http://forums.steampowered.com/forums/show...threadid=278072
theck1 Skrevet 26. april 2005 Forfatter Skrevet 26. april 2005 theck1 les denne tråden her på steampowered http://forums.steampowered.com/forums/show...threadid=278072 Har kikket litt der, men ikke funnet noen løsning! Svaret er at Valve har fjernet det fullstendig? Isåfall mister de mange spillere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå