gaffy Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 (endret) Hei , har lagt inn half life 2 , lagt inn steam og lastet ned oppdateringene så får jeg denne feilmeldingen Skjermbilde [ http://andoya.no-ip.com/forum_bilder/h-l-error.JPG ] hadde vært bra hvis noen viste hva jeg kan gjøre for og få det til og funke Mvh Christian Endret 25. april 2005 av gaffy
Potetfar Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Virker som om det er kompatibilitetsproblemer med spill og skjermkort ja... virker kanskje bedre med nye drivere, som hsiverts sier. Og du kan jo nesten ikke forvente å få et skikkelig svar uten å oppgi hardware...
Nighte Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 dataen din såg rimelig ny ut utifra skrivebordets tomhet Skriv hvilket skjermkort du har, og eventuelt sjekk ut om det står på lista over godkjente grafikk-kort. kan også sjekke på steampowered.com. lykke til.
gaffy Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 er et ati radeion 7200 se tror jeg... , men fikk det til , lastet ned noe nye drivere fra ati
Shaper^ Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Er nok enten DirectX eller skjermdriver versjonene som ikke klarer shaderene på spillet
Glipp Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 (endret) [Über OT]kan du sende meg en link til wallpaperen der ? var digg [/Über OT] edit: fant den Endret 26. april 2005 av *Magnus*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå