likferd Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Shaman har fått fått mange steathnerfs, som feks: - Flurry er 2slag med ekstra speed istede for 3. - Totems trekker agro. Totem har 5hp, altså 1 slag fra creeps. - Windfury er buggy. Er ofte det gir 1slag istede for 2. Animasjonen blir ikke altid spilt heller. Et bonus er jo de tøffe antennene vi har fått på skuldrene som gjør at vi får in canal+ Du glemte frostshock som ikke gjør damage etter diminishing returns Og de skuldrene ER den styggeste armor-delen i spillet. garantert. Pass dere huntere, for skuldrene deres kommer til å bli rollet på av en del shamaner fremover.. Endret 24. april 2005 av likferd Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Det med at Frost Shock ikke gjør skade på 3-4 bruken er visst en bug ifølge Blizzard og at de skal fikse det, leste jeg et sted på US forumet. Lenke til kommentar
Dillinger Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Shaman har fått fått mange steathnerfs, som feks: - Flurry er 2slag med ekstra speed istede for 3. - Totems trekker agro. Totem har 5hp, altså 1 slag fra creeps. - Windfury er buggy. Er ofte det gir 1slag istede for 2. Animasjonen blir ikke altid spilt heller. Et bonus er jo de tøffe antennene vi har fått på skuldrene som gjør at vi får in canal+ Flurry er en bug. ta et slag på mobs først så agroer de ikke totemet ditt. Wf funker helt fint for meg. Og en shaman som er så avhengig av fs at han klager over at den ikke funker etter 4 gangen burde sterkt vurdere en ny classe...... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Og en shaman som er så avhengig av fs at han klager over at den ikke funker etter 4 gangen burde sterkt vurdere en ny classe...... Du har ikke fått med deg poenget har du? MAGE sine "cone of cold" og "frost nova" gjør at SHAMAN sin "frostshock" får diminishing returns. Ergo har en mage gjort sitt i et raid, får jeg som shaman "immune" når jeg prøver å ta en som løper. Artig? Lenke til kommentar
Dillinger Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Nei var heller ikke det jeg mente Den delen er selvsakt en bug som må fikses. Jeg tenkte på de som klager over diminishing returns på fs Lenke til kommentar
brillan Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Shaman har fått fått mange steathnerfs, som feks: - Flurry er 2slag med ekstra speed istede for 3. - Totems trekker agro. Totem har 5hp, altså 1 slag fra creeps. - Windfury er buggy. Er ofte det gir 1slag istede for 2. Animasjonen blir ikke altid spilt heller. Et bonus er jo de tøffe antennene vi har fått på skuldrene som gjør at vi får in canal+ Du glemte frostshock som ikke gjør damage etter diminishing returns Og de skuldrene ER den styggeste armor-delen i spillet. garantert. Pass dere huntere, for skuldrene deres kommer til å bli rollet på av en del shamaner fremover.. Jeg sa stealth nerfs, altså sånne som ikke står i patchnotes. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Hehe, nå kverulerer jeg, men du sa "steathnerfs", som jeg tolket som "statnerf" Lenke til kommentar
Norts Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Problemet slik jeg ser det forholder seg slik: Mages skal ha råeste burst damage i spillet, selv om dette er nettopp det de IKKE har, Rogues har tatt den plassen. Priests kan også skade like mye på nesten like kort tid. (Jeg ble drept 3 ganger på 1 sekund av rogues i dag), mye høyere damage enn hva jeg klarer å dele ut. Det fungerer rett og slett ikke når Rogue tar plassen mage skal ha, og priest tar over plassen til warlocks når det gjelder DOT. Særskilt ikke når vi er så skrøpelige med cloth armor. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Som warrior må jeg bare si HA!! Bå tide de gjør noe med lockdown egenskapene til casters, har duelert mot noen ett par ganger, er jo nesten umulig å komme innpå de, froster, bakcer, nuker. om og om igjen. Det neste jeg savner er at mitt thunderclap fjerner totems, TC er jo en aoe damage sak. Ellers er jeg enig i at Mages skal ha mest dps (på kort tid seff) slik at de kan brukes til det de er gode til, nuking Tror denne nerfinga kommer til å ta en runde rundt alle classer, warrior, warlock og mage nede. Neste er vel priest og rouge \\Sp33D Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) hva med shaman? de er faen meg nerf, umulig å drepe dem nnår man er shadow priest.. Sliter som regel, men av og til har jeg flaks og tar dem lett.. >.< Endret 25. april 2005 av andre_goaaal Lenke til kommentar
Roberticus Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Liker fortsatt magen min jeg, men jeg liker ikke helt denne nerfe-syklusen for den blir altid en evig rund-dans med å nerfe i hytt og gevær uten at man noensinne klarer å skape god balanse. Er greit at enkelte abilities/spells har diminishing return slik at man ikke kan holdes i limbo mens man blir drept. Men det bør i så fall gjelde for mange typer abilites, feks at du ikke kan charges/interceptes mer enn 3 ganger innenfor et tidsrom av feks 3 minutter. Eller at du ikke kan stunnes mer enn 3 ganger innenfor 2-3 minutter. Er veldig glad for at jeg har kjørt hardt på stamina/int utstyr til magen min. Har sett mages på min level med 500+ hp mindre enn meg, og da blir man et lett offer for en rogue. Opplevde å bli omtrent one-shotta av en rogue da jeg satte meg ned for å drikke/spise med ca 1600 hp i et raid (roguen var 3-4 levels over meg). Han drepte meg vel på 1-2 sekunder ca. Backstabben critta for over 1k. MEN jeg synes mage fortsatt er veldig powerfult. Ser spellsa på lvl 60 har ganske høy maks dmg, så spell crits da kan være utrolig nasty, spesielt med Ignite for 40% ekstra dmg. Håper bare at Blizzard begraver nerf-bat'en sin og begynner å lappe sammen ting med klasser som ikke er helt som det skal være. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Shaman har fått fått mange steathnerfs, som feks: - Flurry er 2slag med ekstra speed istede for 3. - Totems trekker agro. Totem har 5hp, altså 1 slag fra creeps. - Windfury er buggy. Er ofte det gir 1slag istede for 2. Animasjonen blir ikke altid spilt heller. Et bonus er jo de tøffe antennene vi har fått på skuldrene som gjør at vi får in canal+ Ikke glem diminishing returns Frost shock Lenke til kommentar
brillan Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Shaman har fått fått mange stealthnerfs, som feks: - Flurry er 2slag med ekstra speed istede for 3. - Totems trekker agro. Totem har 5hp, altså 1 slag fra creeps. - Windfury er buggy. Er ofte det gir 1slag istede for 2. Animasjonen blir ikke altid spilt heller. Et bonus er jo de tøffe antennene vi har fått på skuldrene som gjør at vi får in canal+ Ikke glem diminishing returns Frost shock Ikke glem å les hele tråden Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Er nå level 58 Vann-mann. Fortsetter med en Priest, frem til Poly-nerf-spørsmålet blir avklart. Vann-mann kan bli en trist hobby. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Mennesker er sånn at vi hater forandringer. Men hvis alle andre muligheter blir tatt bort, og mamma/pappa faktisk ikke snur om på femøringer når vi begynner å grine, så finner vi oss i det til slutt og istedet endrer vanene våre for å tilpasse seg. Det er sånn menneskene har overlevd på jorda. Vi tilpasser oss forandringer. Mange andre dyreraser har dødd ut nettopp fordi de ikke kunne tilpasse seg. Det er sånn opplegget der "supernanny" kommer for å endre oppførsel på umulige unger også er. Begynner noen å se paralleller her? De som nekter å tilpasse seg og alltid sitter på bakbeina når noe forandrer seg, blir til slutt lei/slutter/forsvinner, eller så finner de seg i det og fortsetter med en litt ny synsvinkel. Les videre før dere svarer. Jeg så et program fra England igår, der Jamie Oliver (kokken) har satt igang en svær reform for å kvitte seg med bedriten mat på skolene. Her så jeg akkurat samme mønsteret som på WoW-forumene etter hver patch der noe har forandret seg drastisk. Det som skjedde i England på barneskoler var følgende: Menyen i kantina ble forandret over natten til bedre og sunnere mat m/grønnsaker. Dette er noe jeg vil kalle god norsk husmannskost. Men disse ungene var så vant til møkkamaten, og 90% av det gikk i søpla etter dag 1. (Dette skjedde på flere skoler parallellt). Da de sjekka skolene pånytt etter ei uke, mye av det samme, men mange av ungene hadde istedet bytta ut med matpakke som inneholdt diverse møkk (sjokolade, kjeks osv), og overså kantinematen. Så da måtte de gå direkte på foreldrene. Et par unger nekta plent å smake på den nye maten, og begynte å storgrine under litt press, derfor hadde foreldrene bytta ut med dårlig matboks. Jamie ba dem nekte ungene matboksen, og faktisk spise det de fikk servert. Foreldrene var egentlig enig, dette er bare snakk om disiplin tross alt. Så ungene ble fratatt matboksen (av mamma, som var på skolen), og satt og grein under hele matpausen. Gutten ble pressa til å smake litt, og spøy momentant. Jeg gjentar, dette var HELT vanlig husmannskost, fisk med grønnsaker, vanlig kylling istedet for ubestemmelige nuggets osv. Så lot man det gå noen uker, og sjekka opp skolene pånytt. Det var drevet litt holdningsendringkampanjer i mellomtida. Nå sa kantinedamene at alt fungerte kjempeflott, ungene hadde rett og slett TILPASSET seg det nye, funnet seg i at man får faktisk ikke noe annet, og begynt å spise av den sunne maten. Alt var fryd og gammen, selv de to som var helt rabiate spiste helt normalt. Enden på visa er vel ikke at WoW-spillere er som småunger (det er ikke det jeg mener), men at mennesker ikke tåler forandringer uten å sette seg på bakbeina med det første. Men hvis forandringa vedvarer, altså at Blizzard IKKE gir etter for alle whinerne med en gang, så finner de seg i det og omstiller seg deretter. Oki, så må man slutte å soloe på PvP-servere, kan ikke plukke fights som man vil (det er for PvE det). Cry me a river. Et MMORPG må forandre seg, ellers stagnerer det, høylevel folka blir for spesialiserte på det de gjør/alltid gjør, og nye spillere ramler vekk. Endret 25. april 2005 av Bitex Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Mennesker er sånn at vi hater forandringer. Men hvis alle andre muligheter blir tatt bort, og mamma/pappa faktisk ikke snur om på femøringer når vi begynner å grine, så finner vi oss i det til slutt og istedet endrer vanene våre for å tilpasse seg. Det er sånn menneskene har overlevd på jorda. Vi tilpasser oss forandringer. Mange andre dyreraser har dødd ut nettopp fordi de ikke kunne tilpasse seg.Det er sånn opplegget der "supernanny" kommer for å endre oppførsel på umulige unger også er. Begynner noen å se paralleller her? De som nekter å tilpasse seg og alltid sitter på bakbeina når noe forandrer seg, blir til slutt lei/slutter/forsvinner, eller så finner de seg i det og fortsetter med en litt ny synsvinkel. Les videre før dere svarer. Jeg så et program fra England igår, der Jamie Oliver (kokken) har satt igang en svær reform for å kvitte seg med bedriten mat på skolene. Her så jeg akkurat samme mønsteret som på WoW-forumene etter hver patch der noe har forandret seg drastisk. Det som skjedde i England på barneskoler var følgende: Menyen i kantina ble forandret over natten til bedre og sunnere mat m/grønnsaker. Dette er noe jeg vil kalle god norsk husmannskost. Men disse ungene var så vant til møkkamaten, og 90% av det gikk i søpla etter dag 1. (Dette skjedde på flere skoler parallellt). Da de sjekka skolene pånytt etter ei uke, mye av det samme, men mange av ungene hadde istedet bytta ut med matpakke som inneholdt diverse møkk (sjokolade, kjeks osv), og overså kantinematen. Så da måtte de gå direkte på foreldrene. Et par unger nekta plent å smake på den nye maten, og begynte å storgrine under litt press, derfor hadde foreldrene bytta ut med dårlig matboks. Jamie ba dem nekte ungene matboksen, og faktisk spise det de fikk servert. Foreldrene var egentlig enig, dette er bare snakk om disiplin tross alt. Så ungene ble fratatt matboksen (av mamma, som var på skolen), og satt og grein under hele matpausen. Gutten ble pressa til å smake litt, og spøy momentant. Jeg gjentar, dette var HELT vanlig husmannskost, fisk med grønnsaker, vanlig kylling istedet for ubestemmelige nuggets osv. Så lot man det gå noen uker, og sjekka opp skolene pånytt. Det var drevet litt holdningsendringkampanjer i mellomtida. Nå sa kantinedamene at alt fungerte kjempeflott, ungene hadde rett og slett TILPASSET seg det nye, funnet seg i at man får faktisk ikke noe annet, og begynt å spise av den sunne maten. Alt var fryd og gammen, selv de to som var helt rabiate spiste helt normalt. Enden på visa er vel ikke at WoW-spillere er som småunger (det er ikke det jeg mener), men at mennesker ikke tåler forandringer uten å sette seg på bakbeina med det første. Men hvis forandringa vedvarer, altså at Blizzard IKKE gir etter for alle whinerne med en gang, så finner de seg i det og omstiller seg deretter. Oki, så må man slutte å soloe på PvP-servere, kan ikke plukke fights som man vil (det er for PvE det). Cry me a river. Et MMORPG må forandre seg, ellers stagnerer det, høylevel folka blir for spesialiserte på det de gjør/alltid gjør, og nye spillere ramler vekk. Flott så får vi bare rogues som springer rundt og knerter folk på pvp serverne. Surt at de ikke greier å få satt sammen klassene til å passe sammen. Enig at mage skal være hoved damage dealers. Og at rogues kanskje er litt overpowered? MEner ikke at de skal nerfe rogues. Men øke powers til de andre klassene. Slik at det blir litt jevnere Endret 25. april 2005 av ulv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå