Gå til innhold

Kanskje verdens feteste custom build-prosjekt

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kom over en worklog for det som muligens er noe av det mest gjennomførte selvbyggerprosjektet noen gang. En må nesten lese dette selv for å tro det. Jeg er vanligvis ikke så veldig opptatt av casemodding/bygging, men dette er KUNST....

Legger ved et bilde her, men en må nesten lese workloggen selv for å fatte hva fyren har gjort. Jeg foreslår at hw.no bevilger to journalister en utenlandsreise for å lage et portrettintervju med fyren. Jeg er stum...

Link til worklog

post-153-1114362813_thumb.jpg

Endret av dostojevski
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett Hypercube uttallige ganger og den er og blir rå! Gammel nyhet, men kul for det.. Folka fra Bit-Tech og der nede som lager slike kabinetter er kunstnere på høyde med Munch spør du meg. :)

Skrevet (endret)

Vil nå si bedre enn Munch :p

Det er jo vannvittig bra gjort å lage så mye bra som de gjør, og det som er enda bedre (og mer uforståelig) er hvordan de kommer på alle tingene :hmm:

Edit: Leif...

Endret av Kris_the_Ripper
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

bedre en munch? munch lager jo stygge malerier som få da! karene fra bit-tech er de ekte kunstnerene :D

Skrevet

jepp, gammel nytt. men sauern heller så skam sexy som den er!

folk har idoler som becham og robbie williams, mine idoler er crue på bit-tech!

det er en gave de folka der har som extremt få andre har fått

Skrevet

Er umulig å si hva som er best av f.eks. de to kabinettene! Begge er av den råeste standarden som finnes, så det blir for dumt å si at den ene er bedre.. Synes jeg da! :)

Skrevet

stilrent og stilrent fru blom.... lian li er rett og slett KJEDELIG!! takke meg til noe med mer særpreg på da ja. må si jeg selv liker litt asus vento 3600 jag da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...