Bertelsen Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 (endret) Som topicen sier, hvor langt er Far Cry? Har kommet til de katakombene eller hva jeg skal kalle det. Der man sprengte seg inn under bakken liksom. Syns jeg har spilt i en evighet nå.. Edit: Skrivefeil Endret 24. april 2005 av satyr-wongraven
carl-kr. Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 det er ikke langt igjenn da jeg syntes ikke far cry var et så veldig langt spill.. brukte ca 9 timer.. spillet er så genialt bra at det kunne være dobbelt så langt!!
Bertelsen Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 Okay, gleder meg til å runde det, for da er det swat 4 Takker for svar
carl-kr. Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 hvis du har spilt far cry kommer du til å få nedtur på mange måter når du begynner på swat4.... far cry er spill over alle spill gleder meg som en unge til tillegspakken kommer i august!
Bertelsen Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 Jo, har prøvd demoen av swat 4, syns det var greit jeg.. Men kan ikke sammenlignes med far cry nei. Husker jeg spilte swat 3 for mange år siden.. Var gode dager det Kommer det tillegspakke til far cry? Gi link?
rc-halv Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Hmm..vente helt til august? Joda, SWAT 4 er helt ok det. Men blir nesten litt kjedelig i lengden. Men er et knall spill.
carl-kr. Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 slippes 8. august ja... var inne på ei engelsk side å leste... har jeg husket hvor skulle jeg ha lagt linken til.. en ellr annen nettbutikk tror jeg.
ttt Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 en ellr annen nettbutikk tror jeg. du kan ikkje stole på nettbutikker. det mest offisielle eg har høyrt er 4. kvartal.
Bertelsen Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 4. Kvartal Syns dem må bli ferdige med det spillet snart altså.. Hmm, dette spillet får vel samme pris som andre tilleggspakker, på rundt en 299..
carl-kr. Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 du kan ikkje stole på nettbutikker. det mest offisielle eg har høyrt er 4. kvartal. så jeg skal stole på deg mener du? hahahaha!!
carl-kr. Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 4. Kvartal Syns dem må bli ferdige med det spillet snart altså..Hmm, dette spillet får vel samme pris som andre tilleggspakker, på rundt en 299.. tillegspakker er som regel billigere en fullversjoner ja..
ttt Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 du kan ikkje stole på nettbutikker. det mest offisielle eg har høyrt er 4. kvartal. så jeg skal stole på deg mener du? hahahaha!! ja, kvifor ikkje? poenget er at butikker ofte setter ein dato bare for å selge mest mogleg spel. dette sjølv om dei ikkje har noko godt grunnlag for å sei at spelet kjem den dagen. du må og huske på at spel fort kan bli utsatt.
carl-kr. Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 haha! all am hearing is blablabla spiller da for fanden ingen rolle om den kommer i ausust eller september.. august er jo forsåvidt nesten 4. kvartal står på mitt uansett jeg,hehe jeg skrev :"jeg TROR det var en nettbutikk" har også vært inne på en tysk side og last att det komm ut i aug. synd jeg ikke husket hvor jeg var så jeg kunne legge linken hær,men.. jeg bare nemte dette i farten uten interesse for å diskutere det. -holde seg til topic maybe??-
Samtron87 Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 en vannlig spiller, runder det på 15 timer +++ Far cry forever!!!!!!!!!!!!!!!!!!
carl-kr. Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 en vannlig spiller, runder det på 15 timer +++Far cry forever!!!!!!!!!!!!!!!!!! hehe..du er bra treig bruker du 15 timer!!
Cutthroat Bill Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 en vannlig spiller, runder det på 15 timer +++Far cry forever!!!!!!!!!!!!!!!!!! hehe..du er bra treig bruker du 15 timer!! ...eller kanskje han har baller til å skru opp vanskelighetgraden...
carl-kr. Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 ...eller kanskje han har baller til å skru opp vanskelighetgraden... rundet spillet på 8 timer ,middels vankelighetsgrad... litt of topic: hvorfor driver du å kommer med diverse rare komentarer i sluttet av en del gammle tråder?mye som ikke har noe med tråden å gjøre egentlig....
ChainDoG Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 litt forskjell på 8 timer og "ca 9 timer" som du skrev i det første svaret ditt medium vanskelighetsgrad er for spedbarn og bestemors tante.. kan jo løpe gjennom motstanden da.. har da tross alt betalt for spillet, så jeg kaster ikke bort pengene på å spille igjennom uten motstand.. kan like gjerne sette oppdrag nemo i dvd spilleren men nå har jeg kommet til vulcano base.. og der står jeg bom fast.. har ikke mulighet å klare meg forbi der.. blir like forbanna hver gang jeg prøver.. urettferdige odds.. noen tips? vasnkelighetsgrad et par hakk over medium selvfølgelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå