Gå til innhold

Ekstra forsterker til discman


Anbefalte innlegg

Har nettopp gått til innkjøp av et nytt headset: nemlig Beyerdynamic dt231. Disse var ment til ganske alsidig bruk, det vil si til hjemmebruk i tillegg til discman osv. Det viste seg at Discmanen hadde litt problemer å drive headphonsa med max lydkvalitet. Kan dette forbedres med en ekstra effektforsterker? Og vil dette eventuelt koste mye? Vil det kanskje lønne seg å bare kjøpe en ny discman med bedre effekt?

 

På forhånd takk :thumbup:

Endret av Dimitrij
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

joda man skal kunne få kjøpt sånne bærbare forsterker saker man kan bruke for å drive hodetelefonene bedre. minuset er jo at det blir liltt ekstra og drasse med seg og så sluker den nok batteri tipper jeg.

 

vet desverre ikke om noen, har bare fått med meg at det finnes.

Lenke til kommentar
joda man skal kunne få kjøpt sånne bærbare forsterker saker man kan bruke for å drive hodetelefonene bedre. minuset er jo at det blir liltt ekstra og drasse med seg og så sluker den nok batteri tipper jeg.

 

vet desverre ikke om noen, har bare fått med meg at det finnes.

de har jo eget batteri da..

Lenke til kommentar

Seriøst :nei: Strømforbruket kommer jo til å øke p.g.a forsterkeren(om den bruker batterier eller ikke har vel ingenting å si, strømmen må komme fra et sted uansett). Det jeg egentlig ville ha litt hjelp til var å finne en som kanskje ikke koster altfor mye men som gir grei nok effekt til headsetet ;) Noen som veit om noe?

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...