tor_erik Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Hei! Jeg er veldig plaget av pop-ups. Alle kommer i IE-vinduer, men jeg kan godt bruke en annen nettleser, som Opera, når de kommer. Jeg trenger altså en pop-up blokker som er god, gratis og anbefalt av dere. Takker for svar.
minotir Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 jeg bruker msn toolbar eller hva det nå heter. funker bra. finnes også sånn google toolbar som har samme funksjon
So|o Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Ville nok først om fremst skiftet nettleser. Opera og Firefox er gode alternativer, og begge har innebygget popup-blokker. Skal du bruke IE, så har WinXP SP2 popup-blokker til IE. Ellers har også Google Toolbar en grei popup-blokker.
ikkeno Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 (endret) Etter at jeg skiftet til Opera og FF har det ikke dukket opp en uønsket poppup på 1 år Endret 23. april 2005 av ikkeno
_Adler_ Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Skift nettleser, det er i alle fall mitt råd. Hvis du absolutt må/vil bruke IE så bruk Google Toolbar. Den er etter min mening bedre enn MSN sin.
morra Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Skift nettleser, det er i alle fall mitt råd. Hvis du absolutt må/vil bruke IE så bruk Google Toolbar. Den er etter min mening bedre enn MSN sin. Det var som om jeg hadde sagt det selv.
tor_erik Skrevet 23. april 2005 Forfatter Skrevet 23. april 2005 Okay, hva med å lese innlegget mitt? Alle kommer i IE-vinduer, men jeg kan godt bruke en annen nettleser, som Opera, når de kommer. Altså, det hjelper ikke å bytte nettleser. Jeg trenger et program.
miCro Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Kommer det pop-up vinduer i IE selv når du bruker en annen nettleser? I så fall er det nok spyware som er problemet.
phax Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 ja høres veldig ut som du har spyware på maskinen. kjør en scan med microsoft antispyware, den er god til og fjerne rusk i IE. btw, hvilken nettleser har du som standard? tipper du har IE?
So|o Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Okay, hva med å lese innlegget mitt? Alle kommer i IE-vinduer, men jeg kan godt bruke en annen nettleser, som Opera, når de kommer. Altså, det hjelper ikke å bytte nettleser. Jeg trenger et program. Misforsto formuleringen din. Trodde du mente at du hadde problemer med popups i IE, men at du var villig til å bytte nettleser. Sjekket maskinen for spyware? Mulig spyware er årsaken til problemet.
Alastor Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Som flere sier, så er du nok her infisert av noe dritt på maskina di. Last ned, oppdater og scan med følgende programmer: Spybot Search and Destroy Ad-aware Microsoft antispyware Et par runder med disse skulle fikse biffen .
_Adler_ Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 De programmene som Alastor nevner bør alle ha, ellers kan det gå ganske dårlig etterhvert. Oppfordring til alle forumbrukere: Last dem ned og oppdater/scann regelmessig.
tor_erik Skrevet 23. april 2005 Forfatter Skrevet 23. april 2005 Har allerede kjørt både Ad-Aware og Spybot. Skal teste Microsoft Antispyware nå. Takker for tips.
Pantera Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Har prøvd noen Popup-stoppere, men den beste av de alle er PopUp-Stopper fra www.panicware.com ...den tar absolutt alt. mvh Pantera
_Adler_ Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Ja, men med PopUp Stopper kan man sikkert ikke søke på Google, som man kan man med Google Toolbar. Google Toolbar tar også nesten alt. Den beste PopUp stopperen er nok Firefox eller Opera
tor_erik Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 Microsoft Antispyware hjalp heldigvis. Takk til Alastor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå