Gå til innhold

Filmplakater lages etter DITT ønske


Cuneax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil se "Terminator 4: I'll Be Quack!" med David Hasselhoff med Donald-nebb i hovedrollen istedet for Arnold. Og med Orlando Bloom i birolle som makker og ildsint transe. + Titten Tei og Portveien 2 giraffen som sleske badguys.

Det hele skal dessuten foregå i alpene, og det skal selvsagt være en butch actionfilm med ørsmå kryptiske støt av homoerotiske undertoner(skal nesten ikke oppdages).

 

Åååååå... dette minner meg på at det er så mange bra filmer som aldri har blitt lagd... :(

 

Men fikser du dette så har du reddet min dag!

Virkelig. :)

 

S,

Lenke til kommentar
Jeg vil se "Terminator 4: I'll Be Quack!" med David Hasselhoff med Donald-nebb i hovedrollen istedet for Arnold. Og med Orlando Bloom i birolle som makker og ildsint transe. + Titten Tei og Portveien 2 giraffen som sleske badguys.

Det hele skal dessuten foregå i alpene, og det skal selvsagt være en butch actionfilm med ørsmå kryptiske støt av homoerotiske undertoner(skal nesten ikke oppdages).

Stemmer for at Titten Tei kan være badguy, men Portveien 2-giraffen burde spille good-guy. Alkoholisert giraff-hero hadde sikret penger i kassa ;)

Lenke til kommentar
Jeg vil se "Terminator 4: I'll Be Quack!" med David Hasselhoff med Donald-nebb i hovedrollen istedet for Arnold. Og med Orlando Bloom i birolle som makker og ildsint transe. + Titten Tei og Portveien 2 giraffen som sleske badguys.

Det hele skal dessuten foregå i alpene, og det skal selvsagt være en butch actionfilm med ørsmå kryptiske støt av homoerotiske undertoner(skal nesten ikke oppdages).

Stemmer for at Titten Tei kan være badguy, men Portveien 2-giraffen burde spille good-guy. Alkoholisert giraff-hero hadde sikret penger i kassa ;)

Nei nei! Terminator-Nebb-David og transe-Orlando er goodguys!

Giraffen er ond som et mørkt abyss. Kan gjerne være alkoholisert eller kjederøyker da, det er helt greit. Dette er ikke ment å være en kassasuksess. Heller tvert imot.

 

S,

Lenke til kommentar

Må nok freshe opp en viss regel her, virker det som: Kun ett oppdrag av gangen. Når et nytt bilde er lagt ut, kan nestemann skrive sitt ønske. Dette er for å unngå for mye rot og at evt. ønsker blir glemt eller oversett. Jeg gjør det ikke for å være ei drittkjerring :)

 

Nå er følgende gjeldende oppdrag:

 

Jeg vil se "Terminator 4: I'll Be Quack!" med David Hasselhoff med Donald-nebb i hovedrollen istedet for Arnold. Og med Orlando Bloom i birolle som makker og ildsint transe. + Titten Tei og Portveien 2 giraffen som sleske badguys.

Det hele skal dessuten foregå i alpene, og det skal selvsagt være en butch actionfilm med ørsmå kryptiske støt av homoerotiske undertoner(skal nesten ikke oppdages).

 

De ideer som har blitt foreslått etter Svankmajers idé må avslås, dessverre, pga manglende evne til å følge reglene! ;)

 

Når jeg, om noen få timer, har lagt ut et nytt bilde, kan førstemann til mølla få ønsket sitt oppfylt.

Lenke til kommentar

Ehh... pusttagende arbeid, cun.

 

Jeg drømmer om en borgerkrig i Norge. De blåe kapitalistene marsjerer bevæpnet frem mot det seirende rød-grønne alternativet. Filmen er skapt av sosialister etter krigens slutt, i mangel på sympati. De har innført nynorsk som hovudmål i hele landet. Filmen heter "Eit Noreg i brann". Det som gjør filmen så stor, er at profilerte norske politikere spiller seg selv. Vi møter Clemet, Hagen, Halvorsen og mange flere. PR-kåte Krekar er blitt forsvarsminister, osv.

 

Er ikke kreativ lenger, men ta deg gjerne friheten selv.

 

Forresten, Svankmajer er kjipingen, ikke cun! :hrm:

Lenke til kommentar

I min drømmefilm ville disse karakterene bli kalt inn til en line-up ala "the usual suspects" posteren, hvor de etterhvert får vite at en alian Predator atter en gang hjemsøker jorden - og bare disse kan redde verden:

 

*MacGyver

*Lara Croft

*Hufsa

*Dr.Evil og Minime

*Gandalf

 

(under parolen : "one line up - no coincidence")

 

i filmen ville hovedpersonene cruise rundt i en Aston Martin Vanquish S og de vil jakte på Predatoren rundt:

 

*Angkor Wat tempelet

*Oslo S

*Nordpolen

 

Undertittel:

 

"It came back to hunt - it picked the wrong gang to annoy

 

Predator VS CrazyBunch"

Lenke til kommentar

Hoppsann. My bad.. :wow:

Leste feil i farta.. trodde du sa at du avlyste min idé fordi jeg ikke fulgte reglene plutselig. Noe jeg jo forsåvidt ikke gjorde da likevel, så du hadde vel egentlig ikke vært kjiping uansett....

 

Men til saken: Glimrende arbeid! :thumbup:

Det var mer Transylvania enn alpene, men det der er like bra minst. Og at du fikk en så tullete idé til å bli så dyster fortjener også ros.. Jepp.

 

Spent på hva du får til med Et Noreg I Brann.

 

S,

Lenke til kommentar

Takk igjen, alle sammen! Jeg har litt tid til overs, ja, siden jeg jobber og ikke går på skole ved siden av for tiden :)

 

Svankmajer: Det slottet jeg brukte i plakaten er faktisk i alpene, da :p

 

Nå er det sanoj_20 sin tur:

 

Jeg drømmer om en borgerkrig i Norge. De blåe kapitalistene marsjerer bevæpnet frem mot det seirende rød-grønne alternativet. Filmen er skapt av sosialister etter krigens slutt, i mangel på sympati. De har innført nynorsk som hovudmål i hele landet. Filmen heter "Eit Noreg i brann". Det som gjør filmen så stor, er at profilerte norske politikere spiller seg selv. Vi møter Clemet, Hagen, Halvorsen og mange flere. PR-kåte Krekar er blitt forsvarsminister, osv.

 

Zatôitchi, du var dessverre litt for seint ute. Du har en god idé, bedre lykke neste gang! :thumbup:

 

(Jeg syns det ikke er morsomt å "ditche" ideer her, men man må ha litt selvjustis, som TWFA sa litt tidligere (dog til en annen sak, men like gjeldende)).

 

Om noen timer kommer neste omslag. Beware!

Endret av cun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...