Gå til innhold

Filmplakater lages etter DITT ønske


Cuneax

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Skulle likt å sett Arnold Schwarzenegger portrettere noe ala det Robin Williams gjorde i Mrs. Doubtfire. Denne gang må Arnold gå i skjul som tysk hushjelp for å komme nærmere de onde, russiske bolsjevikene som kidnappet svigermoren hans, forøvrig spilt av en sliten Sandra Bullock med tung, tysk aksent.

 

Arnold Schwarzenegger is

Mrs. Pumpmore

 

Get down before he put you down.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

HA HA HA, veldig morsomt, dere!

 

Nei, jeg beklager sterkt at jeg ikke har fått lagd den siste plakaten. Man kan si at jeg fikk meg en solid overdose av bildelaging (å mekke et slikt omslag tar gjennomsnittlig 3 timer) og jeg har gjort litt av hvert annet.

 

Men jeg lover å lage det i løpet av uka (kanskje ;))

Lenke til kommentar

Hei Cun og resten av folka!

 

Jeg må si jeg er mektig imponert av alt det bra som har lagd her, spesielt fikk jeg meg en latter med "hufsa".

 

Nå har dere som er så utrolig flinke med bildebehandling (spesielt Cun ;)) sjansen til å gjøre noe nyttig ut av deres "skills.

 

Furnes Ungdomsskole har akkurat gått sin seiersgang med forestillingen kjendisparty, og jeg lurte på om det var mulig og lage ett cover til det temaet sammen med bildene av folkene som har stått bak det hele på - www.home.no/sigssoft

 

Det hele er numerert kjendisparty1.jpg ->>

 

Vis du Cun hadde tatt deg tid til dette hadde det vært KJEMPETØFT. Dette coveret vil da bli kopiert opp i trykken og lagt til i dvd coveret til dokumentarfilmen som har blitt produsert rundt prosjektet.

 

Det er et helt 10'nde klasse trinn som har stått for musikkforestillingen, ved en ungdomsskole i hedmarken :)

 

Takker og bukker, og bøyer meg i støvet vis dette lar seg gjøre. Evt. kan jeg sende deg en kopi av dvden i posten vis du vil (med coveret selvsagt) :)

 

Mvh

Sigurd "sigSSoft" Kvernmoen

PR-Ansvarlig og Dokumentarfilm ansvarlig for Kjendisparty

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...