Empire of the Sub Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Noen som vet om dette spillet kommer ? utrolig dårlig av lucasarts å love at det skal komme så tidlig som i 2002, mens jeg ikke har sett snurten av det enda ? K Thnx!
Elendil Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Dei har sagt at det skal komme fleire Monkey Island-spill.
rockingchair Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 (endret) http://www.scummbar.com/games/monkey5/ *venter i spenning på at Lucasarts skal få ut fingern* Det er forresten litt kult at en fansite for Monkey Island spillene er fullt levende helt frem til den dag idag - morsomt Endret 22. april 2005 av troyel
Rampage Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Monkey Island serien - 1,2 og (3) er jo fantastisk. Ikke rart at scummbar lever (Rampage^ som gruer seg til "MI5")
Deadringer Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 noen som veit hvor jeg kan få tak i monkey island spilla? finner de ikke i noen butikk
sake Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Ugh... Håper seriøst at Monkey Island 5 blir i den gode gamle 2d stilen. Hatet Monkey 4.. Eventyr spill skal være i 2d eller lett blanding som i Full Throttle! Min mening ihvertfall! Noen som har testet "A runaway Adventure" forresten? Har hørt gode ting om det
zeltex Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 noen som veit hvor jeg kan få tak i monkey island spilla? finner de ikke i noen butikk Tror MonkeyIsland 1 og 2 er freeware nå, eller hva det heter igjen, så du kan vel sikkert bare søke på google og laste de ned. Men hvis du har windows xp må du ha scummvm for å spille de vil jeg tro. I firern sier jo ho Voodoo dama at hun har skrevet under en fem spills kontrakt med lucas art, så hun og Guybrush kommer vel helt sikkert tilbake straks. Ønsket etter ett nytt MI spill er stort nå.
Elendil Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 http://www.abandonia.com/genre.php?search=monkey+island
Plomma2 Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 1, 2 og 3 var geniale. Tidløse mesterverk. 4'ern, der imot, har jeg ikke mye til overs for. Håper 5'ern tar navnet opp fra søla igjen.
Poor Leno Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 noen som veit hvor jeg kan få tak i monkey island spilla? finner de ikke i noen butikk Du må nok laste ned eller bestille fra nettet anngående MI 1 og 2, men 3 og 4 får du kjøpt i de fleste spill-forretninger! Er det virkelig sant at det skal komme en MI 5????????????+ Det er nok noen av de beste nyhetene jeg har hørt i hele år!!!!!
Poor Leno Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Jeg hgar forøvrig brukt ett par timer på spillene på den siden der, de seneste åra ja
MrLee Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Noen som har testet "A runaway Adventure" forresten? Har hørt gode ting om det spillte det. Var ganske bra ja. Ikke helt den samme absurde humoren man forventer fra MI serien, men det hadde både stilen og godfølelsen i behold.. kan anbefales Samtidig vil jeg også minne om at A Vampyre Story også er på vei (fra gamle LucasArts folk)
ingveh Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Lenge siden jeg har spilt MI nå.. Ikke siden de første spillene faktisk.. Håper på en bra 5'er da, kan bli gøy
Dragon Hunter Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 *Håpe på 2D-tegneserie grafikk* Tegneseriegrafikken som aldri blir utdatert, er det som har gjort Monkey Island 3 unikt, sammen med den geniale humoren, 4'eren klarte jeg aldri å like.
zilch Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Monkey Island Har gått med noen timer på de spillene ja, ler fortsatt når jeg tenker på den geniale humoren i spillene.
Kløno Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Litt off topic; Angående Full Throttle: Hvordan får eg tak i Bensinen (har gafflene og sveiseapperatet) Please help!
Poor Leno Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 (endret) Er Full Throttle bra? Tenker på å skaffe meg det!! Ps: søk "full throttle walkthrough" på google Endret 25. april 2005 av Poor Leno
Deathstalker Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Du finne sikkert en walkthrough på www.gamefaqs.com. Men vet dere om alle monkey island spillene er i lucas arts pakken? Laster den ned nå Vet vertfal att Grim Fandango er der Beste spillet ever PS: Drit kult bilde Poor Leno , sikkert mange leif her og
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jeg synes nå at Monkey Island serien toppet seg ved nummer 2, men tre'ern var svært god også. Nummer fire var jeg ikke så fornøyd over, mye grunnet overgangen til (delvis uheldig) 3D.
Windoge Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jeg likte best den grafikken som de brukte i Monkey Island III.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå