Gå til innhold

Monkey Island 5 ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ugh... Håper seriøst at Monkey Island 5 blir i den gode gamle 2d stilen. Hatet Monkey 4.. Eventyr spill skal være i 2d eller lett blanding som i Full Throttle!

Min mening ihvertfall!

Noen som har testet "A runaway Adventure" forresten? Har hørt gode ting om det

Skrevet
noen som veit hvor jeg kan få tak i monkey island spilla? finner de ikke i noen butikk

Tror MonkeyIsland 1 og 2 er freeware nå, eller hva det heter igjen, så du kan vel sikkert bare søke på google og laste de ned. Men hvis du har windows xp må du ha scummvm for å spille de vil jeg tro.

I firern sier jo ho Voodoo dama at hun har skrevet under en fem spills kontrakt med lucas art, så hun og Guybrush kommer vel helt sikkert tilbake straks. Ønsket etter ett nytt MI spill er stort nå.

Skrevet
noen som veit hvor jeg kan få tak i monkey island spilla? finner de ikke i noen butikk :)

Du må nok laste ned eller bestille fra nettet anngående MI 1 og 2, men 3 og 4 får du kjøpt i de fleste spill-forretninger!

Er det virkelig sant at det skal komme en MI 5????????????+

Det er nok noen av de beste nyhetene jeg har hørt i hele år!!!!! :mrgreen:

Skrevet
Noen som har testet "A runaway Adventure" forresten? Har hørt gode ting om det

spillte det. Var ganske bra ja. Ikke helt den samme absurde humoren man forventer fra MI serien, men det hadde både stilen og godfølelsen i behold.. kan anbefales :)

Samtidig vil jeg også minne om at A Vampyre Story også er på vei (fra gamle LucasArts folk)

Skrevet

Monkey Island :love:

Har gått med noen timer på de spillene ja, ler fortsatt når jeg tenker på den geniale humoren i spillene.

Skrevet

Du finne sikkert en walkthrough på www.gamefaqs.com. Men vet dere om alle monkey island spillene er i lucas arts pakken? Laster den ned nå :D Vet vertfal att Grim Fandango er der :love: Beste spillet ever :p

PS: Drit kult bilde Poor Leno ;) , sikkert mange leif her og :p

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Jeg synes nå at Monkey Island serien toppet seg ved nummer 2, men tre'ern var svært god også. Nummer fire var jeg ikke så fornøyd over, mye grunnet overgangen til (delvis uheldig) 3D.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...