Gå til innhold

får ikke spilt Swat 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

da jeg spilte swat 4 her om dagen fikk jeg lyst til å spella litt av 3'ern også.

men når jeg hadde installert spillet og skulle starte det opp kom ei feilmelding.

er det ikke mulig å spille det i windows xp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil anbefale deg å bare reinstallere hele spillet. Det er tydeligvis ikke .exe fila som det er noe i veien med, så tror deg når du sier at spillet er kjøpt.

Skrevet

jeg har prøvd å reinstallere. det hjelper ikke. samma feilmelding. finner heller ikke noe patch som det står skal hjelpe når det gjelder å få spilt i win xp.

andre forslag?

Skrevet

En tign som slo meg, har du hatt swat 3 på maskinen før? Kan være du har noen filer i registret som fucker det opp, slik det er med Rome: Total war og patch 1.2?

Skrevet

Jeg spilte swat 3 på pcen min med XP så sent som i går. Ikke noe problem der tror jeg nei. Men kanskje du allikevel må sette spillet i compability modus med win 98? Det kan være det hjelper!

Skrevet
En tign som slo meg, har du hatt swat 3 på maskinen før?

nei, jeg har ikke det.

er det noe jeg kan fixe?

Men kanskje du allikevel må sette spillet i compability modus med win 98?

jeg har prøvd. det fungerte dårlig.

Hva med å laste ned 2.1 patchen også?

takk, skal prøve

Skrevet

En metode jeg ofte bruker, er å fjerne alle registeroppføringer til programmer/spill som ikke fungerer. Bruk søkfunksjonen og husk å ta sikkerhetskopi av registeret før du gjør endringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...