Gå til innhold

Din beste opplevelse, så langt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ganske stort da jeg som Gnome Warlock lvl 46 tok en Undead Warrior lvl 51, jeg døde først, men han døde ett sekund etter meg av dots.

Men det største skjedde i går, da jeg og en i guilden gikk rundt og banka mobs i Dunemaul compound i Tanaris. Vi var ikke grouped så det var ikke noe rolling på items og vi tok annen hver mob. Så tok jeg en mob utenfor hula til en sånn boss fyr, så looter jeg. La ikke noe spesielt merke til fargen på itemen, men så navnet. Kang The Decapitator, min aller første epic! Det var digg, hadde venta en stund på å finne min første epic item. Og alle i guilden min ville ha den (Warriors og palla). Hadde tenkt til å gi den bort, men han ene bydde 100g + penger til epic mount da den tiden kommer.

Sånt kommer godt med :D

 

http://www.thottbot.com/?i=5958

Endret av Kyppre
Lenke til kommentar

Alltid moro med crits på shocks og chain lightning med elemental fury i PvP :D Ble angrepet av en warrior mens jeg farma essence of water i Felwood... Etter noen sekunder var begge to på kanskje 20% hp. Så drikker han en stor healing pot og er oppe på 60-70%. Dro til med en instant chain lightning etterfulgt av frost shock. Begge crits og vips er han tilbake på 10% og melee + lightning shield ordner resten :) Så for meg at han satt og lurte på hvorfor ikke poten virka :p

Lenke til kommentar

Ahm, måtte tenke litt nå, men kom på første gangen jeg bli krympet inne i Zul'farrak, å sloss som mini undead rogue og etterpå ri på mounten som liten, var så utrolig moro at jeg datt av stolen jeg satt på og lo så jeg grein :!:

Endret av Sprayer
Lenke til kommentar

største opplevelsene må kanskje være første gang i Zul Farak når jeg så alle mobsa som hadde spawna ves "Pyramiden". syns også den lignende greia i sunken temple var ganske artig, selv om en liten drittunge av en gnom ninjaloota platearmoren jeg trengte. :cry: en ting jeg glemte var når jeg soloa en lvl 60 warlock som lvl 49 :!:

Lenke til kommentar

Artig opplevelse jeg hadde i dag. Kanskje ikke spesiell, men utrolig spennende uansett!

 

Var i burning steppes for å levere noen BRD quests, så komme Volchan tuslende forbi. Jeg ble minnet på den filmen hvor noen drar med seg Stitches til Goldshire og lar lowbies kverke han. Så jeg begynner og dra med meg Volchan, med Goldshire/Stormwind som mål :!:

 

Ved Lakeshire var det noen tapre sjeler som prøvde å stoppe han, men ble utrolig nok knust :p

 

BILDE

 

Samme skjedde i Goldshire, og ting som "OMG!!!" begynte å dukke opp på general-chatten. Så videre til Stormwind. Nå begynte han å ha lite liv igjen, så når han såvidt var kommet inn i trade district kom et par vakter og hjalp til med de siste hundre hp'ene han hadde.

 

BILDE

BILDE

BILDE

 

Droppet to grønne items og en recipe, slett ikke verst for 10 minutters jobb :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...