pgdx Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Hei. Wikipedia trenger hjelp til å oversette fire artikler fra norsk til engelsk: Article: no:Akerselva Corresponding English-language article: Akerselva Worth doing because: Important river in Norway. Originally Requested by: Darwinek 13:58, 14 Apr 2005 (UTC) Status: Unclaimed Article: no:Varangerfjorden Corresponding English-language article: Varangerfjord Worth doing because: Important fjord in Norway. Originally Requested by: Darwinek 13:58, 14 Apr 2005 (UTC) Status: Unclaimed Article: no:Hanseatisk museum Corresponding English-language article: Hanseatisk Museum Worth doing because: Important museum in Bergen. Originally Requested by: Darwinek 13:58, 14 Apr 2005 (UTC) Status: Unclaimed Article: no:Bryggen museum Corresponding English-language article: Bryggen Museum Worth doing because: Important museum in Bergen. Originally Requested by: Darwinek Noen som føler et kall? http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Req...gian-to-English
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Hadde jeg vært bedre i engelsk hadde jeg gjort det.
endrebjo Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 I og med at lengden på artiklene ikke er mer enn 3 linjer i gjennomsnitt, bør det ikke ta mange minuttene for selv en 4'er-elev å oversette dem. Det er også lite avansert språk som skal oversettes.
aadnk Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Jeg forsøkte å oversette artikkelen om Akerselva, men jeg er redd sluttresultatet ble heller dårlig. Nåvel, de verste grammatiske feiltagelsene blir nok rettet opp etter som mer kompetente engelsktalende personer overser artikkelen. Nå mangler vi bare tre artikler.
Cuneax Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 (endret) Legg ut en direktelink så det er lettere og mer tiltalende for folk å se ditt arbeid! EDIT: Sjå her, folkens. Bra arbe' http://en.wikipedia.org/wiki/Akerselva Endret 23. april 2005 av cun
aadnk Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Jeg ser artikkelen ble endret av en ukjent person nå nettopp, og jeg kan si meg fullstendig enig i forandringene. Engelsken ble i hvert fall kraftig forbedret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå