Gå til innhold

HONOR : solo gir mest


Anbefalte innlegg

Etter å ha lest beskrivelsen av systemet et par ganger har jeg forstått det det sånn at jo større andel man har av et kill jo større andel får man av honoren... hvis man er i en gruppe med 3 personer, og den ene personen tar 80% av skaden mens de andre tar 10% hver så vil honoren bli fordelt på det. Altså får han som tok 80% skade mest. Så jeg vil ikke si at det lønner seg å raide i store grupper, sånn egentlig.

Fint for mage med andre ord... :thumbup:

feil.

 

Hvis du er i en gruppe vil gruppa regnes som en enhet når det gjelder hvor mye skade som er gitt.

 

1. Hvor mange % av hp party samla gjorde mot target blir kalkulert.

2. Party bonus til CP blir lagt til (samme systemet som med XP omtrent).

3. CP blir jevnt fordelt over hele party (også dem som bare "stod og så på"...)

 

 

Noe annet og du ville fort oppdaget at ingen priests, druids, pallys eller shamans hadde brydd seg med å heale deg... ;)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da burde de kalt det noe annet enn honorsystem.

 

"Derfor får man poeng for å drepe folk som suller rundt aleine i contested territories. "

 

Og om du må ta den tonen; hva med 2 stk som "suller" (eller quester,grinder etc) rundt i et contested område og blir drept av 5 stk? Like feigt

Lenke til kommentar

Er som regel ikke noe vanskelig å stikke av hvis det er det du ønsker... men men det var uansett slik før honorsystemet kom også, dog litt sjeldnere.

 

edit:

 

Og hvis dere er to stykker så er det jo bare å drepe en av de fem og få dere litt honorpoeng selv.

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Etter å ha lest beskrivelsen av systemet et par ganger har jeg forstått det det sånn at jo større andel man har av et kill jo større andel får man av honoren... hvis man er i en gruppe med 3 personer, og den ene personen tar 80% av skaden mens de andre tar 10% hver så vil honoren bli fordelt på det. Altså får han som tok 80% skade mest. Så jeg vil ikke si at det lønner seg å raide i store grupper, sånn egentlig.

Da er det jo helt ubrukelig for oss healere å gå i gruppe for å PvP'e da.. det synes jeg de bør rette på, så alle som bidrar til å f.eks holde den som gjør mest damage i live bør også få like mye cp.

 

Edit:

Leste Mr.Lee's post der ja.

Endret av dimdal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...