Gå til innhold

Slår WoW cs?


Anbefalte innlegg

hva med 14tiss statusen til alle PvP gankere som kommer til å hærje på serverene med honor patchen? da tror jeg nesten jeg foretrekker CS ...

Spel PVE.

spiller begge deler, men hvis du leser bare en brøkdel av klagene på de offisielle forumene til blizzard i USA, så ser du at det ikke hjelper.. ganking gjelder ikke bare players, men questgivers, vendors o.s.v.... i ekstreme tilfeller vil jo enkelte byer være campet 23/7 skal vi tro posterene... kom her og si at det ikke vil påvirke spillopplevelsen min selv på en PvE server? trokke du kan det gitt..

 

og forøvrig, den kommentaren min var bare for å påpeke at det finnes minst like mange fjortiser som spiller WoW... (på samme måte som at det finnes nok av "greie" folk som spiller CS (du hører bare ikke om dem, fordi ingen klager på dem..)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva med 14tiss statusen til alle PvP gankere som kommer til å hærje på serverene med honor patchen? da tror jeg nesten jeg foretrekker CS ...

Spel PVE.

spiller begge deler, men hvis du leser bare en brøkdel av klagene på de offisielle forumene til blizzard i USA, så ser du at det ikke hjelper.. ganking gjelder ikke bare players, men questgivers, vendors o.s.v.... i ekstreme tilfeller vil jo enkelte byer være campet 23/7 skal vi tro posterene... kom her og si at det ikke vil påvirke spillopplevelsen min selv på en PvE server? trokke du kan det gitt..

 

og forøvrig, den kommentaren min var bare for å påpeke at det finnes minst like mange fjortiser som spiller WoW... (på samme måte som at det finnes nok av "greie" folk som spiller CS (du hører bare ikke om dem, fordi ingen klager på dem..)

Ok, hadde ikkje fått med meg at det var eit problem på PVE serverar òg.

Eg som trudde det berre var voksne folk på PVE-servere geez...

Lenke til kommentar

Jeg har aldri likt CS særlig godt (det er et spill jeg spiller i kanskje 10 minutter om gangen før jeg blir lei). WoW kan jeg spille i flerfoldige timer i strekk, hver eneste dag uten å gå lei.

Så for meg så er det ikkeno spørsmål en gang: CS kan gå og legge seg, jeg spiller WoW!

 

Forsåvidt så kan disse spillene som nevnt ikke sammenlignes da de er HELT forskjellige sjangere, så det går vel mest på smak og bedrag. Men hos meg så når ikke CS opp til tåneglen til WoW engang. :p

Lenke til kommentar

Spilte CS(:S) veldig lenge. Siste versjonen greide å holde på interessen min en stund til etter en lang pause fra spillet. Nei, så var det ikke så mye nytt å by på etter en stund. Det ble med det samme om igjen og om igjen. Heldigvis kom et spill som kunne overta =>> World of Warcraft, forkortelse WOW! Det klinger like bra som selve spillopplevelsen. Med tid og stunder vil jeg kunne alt inn og ut samt ingenting nytt. Så kommer det kanskje et nytt spill igjen, slik som før...

Lenke til kommentar

Dette må være året dummeste spørsmål!

 

Det blir som å spørre; "Hva er best - Traktor eller bobil?" :roll:

 

Hadde du spurt; "Hva liker du best av WoW og CS", skulle jeg ikke sakt noe, men synes uansett at det er dumt å dra frem CS i alle tenklige sammenhenger...

 

Men jeg liker WoW mye bedre.

Lenke til kommentar
Slår lett-melk skummet-melk?? Like intressant og mulig-å-svare-på-spørsmål  :ermm:

eh... lett melk og skummet melk kan sammenlignes!! dem er begge produkter fra et meieri, også er begge tine. Begge er også MELK!, men den andre har annen konsistens... noen foretrekker den lette konsistensen til skummet melk, mens andre trenger litt tyngre som den i lett melk, noen krever melk som kan nesten sammenlignes med fløte da velger man hel melk.

 

 

WoW vs CS derimot kan man ikke sammenlignes

 

Begge er spill!

 

Det ene er produsert av blizzard andre av sierra, noe som ikke hindrer dem å bli sammenlignet, men tar det med fordet.

 

dem er i 2 VIDT forskjellige sjangre, MMORPG og ONLINE FPS spill... Dem er vel så forskjellige som dem kan bli.

Noen foretrekker å spille med ekstremt mange på en server, da velger man MMORPG, World of Warcraft.

Noen syntes at det holder med 2-128 stk på en server er nok. og dem liker å bruke skytevåpen, da velger man FPS spillene, som Battlefield og CS.

 

... men reint hva folk liker best så kan dem jo sammenlignes på en måte, siden begge er spill... hadde vært værre å sammenligne skummetmelk og cs...

 

 

konklusjon...

 

Spillene kan ikke sammenlignes, men det endrer ikke det faktum at jeg syntes wow er bedre, men det blir mer cs: s spilling for tiden... nye pcn er fucked, så jeg må bruke gamle, og den takler ikke wow =/

 

 

Lykke til a dere...''

 

 

EDit: PS: Hva var egentlig meningen med tråden?

Endret av Amon Amarth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...