Gå til innhold

Ut med firefox inn med ...?


Anbefalte innlegg

*host*

Du er vel ikke typen som nekter å betale rørleggeren om han gjør en liten uungåelig feil du?

 

Ja, google leverer en/flere tjeneste/tjenester. Men poenget er at uten dem, så hadde vi faktisk måtte bruke yahoo og annen dritt. Google har også gitt mye tilbake til 'samfunnet' annet enn tjenestene de tilbyr online. Du betaler heller ikke et rødt øre til de (ihvertfall ikke fra din egen lomme), likevel har du tilgang til en håndfull eller to vidunderlige tjenester. Så da er ærlig talt det minste du kan gjøre å være pittelitt takknemmelig, om bare stille for deg selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker utelukkende firefox.

Irriterte meg mye over de nevnte flash problemene før, bla. to visning av VG/Dagblated type sider nesten 100%CPU(!) og Dagbladed kjæsjet firefox rett som det var. Men etter at jeg installerte AdBlock og svartelista de mest brukte flash-ugliness kildene så har ikke firefox hatt en eneste kræsj eller unormalt med CPU bruk :) Adblock er genial ;)

Lenke til kommentar
Jeg bruker utelukkende firefox.

Irriterte meg mye over de nevnte flash problemene før, bla. to visning av VG/Dagblated type sider nesten 100%CPU(!) og Dagbladed kjæsjet firefox rett som det var. Men etter at jeg installerte AdBlock og svartelista de mest brukte flash-ugliness kildene så har ikke firefox hatt en eneste kræsj eller unormalt med CPU bruk :) Adblock er genial ;)

flashblock er også finfin :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...