Sheel Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Tatt fra www.wow-europe.com: Honor System launches in Europe this Friday Ryann, 20/04/2005 Soon, European players will be able to reap awesome rewards: during Friday's maintenance, the long-awaited PvP Honor System will be implemented on all European realms! Put on your finest suit of armor, ready your noble tools of conquest, and become the most respected (or feared) fighter on your realm as you ride your trusted mount into battle and earn your place amongst the legends. This coming patch will also include other new features. In order to apply this latest patch to all European realms, Friday's regular maintenance window will be extended; it is currently scheduled to begin at 05:00 and end at 13:00 (UTC/GMT+2, Paris time).
Jeremy Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Jepp jepp, nå blir det endelig meningsfull krig og ganking
Khalifen Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 (endret) Njaaa. Ganking vil det vel fortsatt være. Hvis en lvl 40 alliance quester og er nede i 30% HP, og det kommer en lvl 36 horde som angriper alliance duden. Da vil vel han få et "honourable" kill. Ikke sant? Edit: Men armorsetene er vanvittig kule. Endret 21. april 2005 av king_of_kong
Jeremy Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Njaaa. Ganking vil det vel fortsatt være. Hvis en lvl 40 alliance quester og er nede i 30% HP, og det kommer en lvl 36 horde som angriper alliance duden. Da vil vel han få et "honourable" kill. Ikke sant? Ja, jeg tror man fortsatt får honorable. Men det jeg mente var at nå har man faktisk en god grunn til å ganke, ikke bare for moro skyld (jeg kjeder meg noen ganger )
Hanzo Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Men hvordan blir det med PvP enabling på PvE realms? Slik jeg forsto det så kunne du skru det av og på helt selv nå, men det må jo bli litt småjuksning av. Altså, et raid på Ashenval, jeg finner en stakkaers mage eller noe på rett level, skrur på PvP, dyrer 20 pilller i ryggen på ham uten at han engang får se hvor de kommer fra, skrur av PvP også tar jeg /chicken gjennom byen.... 1 Honor point skåra fra en virkelig feig handling. Kan det virkelig bli slikt?
darkness| Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Men hvordan blir det med PvP enabling på PvE realms? Slik jeg forsto det så kunne du skru det av og på helt selv nå, men det må jo bli litt småjuksning av. Altså, et raid på Ashenval, jeg finner en stakkaers mage eller noe på rett level, skrur på PvP, dyrer 20 pilller i ryggen på ham uten at han engang får se hvor de kommer fra, skrur av PvP også tar jeg /chicken gjennom byen.... 1 Honor point skåra fra en virkelig feig handling. Kan det virkelig bli slikt? Det høres i så fall idiotisk ut.
geiran Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Men hvordan blir det med PvP enabling på PvE realms? Slik jeg forsto det så kunne du skru det av og på helt selv nå, men det må jo bli litt småjuksning av. Altså, et raid på Ashenval, jeg finner en stakkaers mage eller noe på rett level, skrur på PvP, dyrer 20 pilller i ryggen på ham uten at han engang får se hvor de kommer fra, skrur av PvP også tar jeg /chicken gjennom byen.... 1 Honor point skåra fra en virkelig feig handling. Kan det virkelig bli slikt? Jeg tipper at du skrur av og på PVP med x antall minutter cooldown. Det lyder vel rimelig ut? -G
Smog125 Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 (endret) Det tar 5 min før den skrur seg av. Endret 21. april 2005 av Smog125
Lucifer 666 Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Tipper på at det blir sånn at når man skrur av pvp så begynner de vanlige 5 minuttene å tikke om du ikke angriper noen etterpå da... Noe annet blir jo trist
darkness| Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Det vil i heletatt være trist om man blir ganket hele tiden på en PvE-server.
zebe Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 (endret) Har hørt at med denne patchen kommer man til å kunne flytte char'en over til andre realms. Endret 21. april 2005 av zebe
Lucifer 666 Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Har hørt at med denne patchen kommer man til å kunne flytte char'en over til andre realms. Hørtes jo sjef ut om det stemmer da....
-=Toasted=- Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Har hørt at med denne patchen kommer man til å kunne flytte char'en over til andre realms. du har ikke en link til og backe up det?
TheScorp Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Har hørt at med denne patchen kommer man til å kunne flytte char'en over til andre realms. du har ikke en link til og backe up det? Jeg vil også veldig gjerne se en link som backer det opp! For hvis det er sant er det jo magisk, to say the least!
darkness| Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Uansett når det kommer, så får dere ikke velge realm selv, så det er ikke så utrolig magisk
-=Toasted=- Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 jo, litt magisk er det og få tømt ut noen folk fra bb..
Jan Åge Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Nå etter relanseringen i Europa så er mye av køene tilbake på bl.a. Warsong. Skjønner ikke at Blizzard kan tillate at flere folk kommer på disse høyt populerte realmene. Kunne de ikke bare lagt inn sperre for flere accounts elns. Lurer også på det samme som Toasted, hvor er linken som backer det opp?
zero_time Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Det med character transfer er nok ikkje tilfelle. Dersom det hadde blitt noko av dette, ville det nok stått ganske klarte på blizzard sine sider (noko det altså ikkje gjør).
geiran Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Uffameg. Folk går ballistic i USA etter innføring av honour. En del syting, men det virker som om mange har et poeng, det mangler dishonour poeng. I tillegg blir det massive lagg problemer i områder med mye folk. De som er høy i level og pvp skill kan glede seg. De av oss som er nye, lav level og få spilletimer kommer til å få det vanskelig i contested areas med bra quest. Men for all del, sammenligna med andre online spill går det kjappt å få level i wow, men jeg håper at det bare blir levelig. -G
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå