Chasseur Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 jepp. Tipper jeg tar med meg noen ekstra kroner, og satser på en veldig fin spillkveld. Eller, blir det slippet på fredag eller torsdag? Håper inderlig det er fredag, ellers blir jeg forbanna!
Idioteque Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 Kommer muligens til å teste dette spillet når det kommer ut, men lurte på en ting, dere seier at det krever skillså bli god i det. Korleis funker dette, det er jo et lvl system akkurat som i feks WoW. Så, kva er det som gjør at det krever skills for å spille GW? Poenget er at level-20 kan man nå på 24 timer, og etter det har det alt med strategi, builds osv. og gjøre. Mens i WoW eier en level 50 en level 40 uansett. (Nesten iallfall) Men i GW, etter en uke eller noe, så er alle på samme level, og da spiller folk mot hverandre på samme grunnlag, og da er det skills, taktikker og lignende spiller inn. jepp. Tipper jeg tar med meg noen ekstra kroner, og satser på en veldig fin spillkveld. Eller, blir det slippet på fredag eller torsdag? Håper inderlig det er fredag, ellers blir jeg forbanna! Torsdag tror jeg. Men, er det noen som vet om noen voksne guilds, som tar inn folk fra alle land? Kunne godt tenkte meg å se lidt på dem, spesielt siden Guardian-- sin guild faktsik er full Vi kommer kanskje til å åpne for flere folk etter release, det blir ikke mange, men kanskje dere kan komme inn da? Hvis dere følger litt med på siden vår, så vil dere isåfall vite det fort, og da er det første mann til mølla.
PinneVed Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 De som har pre-order får begynne på onsdag(!) hvis jeg ikke tar helt feil. En liten sneak-release! Ja til internett-bestilling!
OleR Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Kommer muligens til å teste dette spillet når det kommer ut, men lurte på en ting, dere seier at det krever skillså bli god i det. Korleis funker dette, det er jo et lvl system akkurat som i feks WoW. Så, kva er det som gjør at det krever skills for å spille GW? Som GuardiaN sa, så er først og fremst levels cappet på L20. I tillegg så er det mange ganger timing av når du skal bruke skills er _veldig_ viktig.
Laserlasse Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Jeg liker best å gå i butikken, finne boksen i hyllene, gå bort til disken, slenger esken på disken. Sier høy: HEI! Og betaler med en fin bunke med sedler til den snille mannen bak disken. Samtidig ta seg en velfortjent cola på bussturen hjem. Bedre enn det kan det ikke bli. Drit i ekstra items og alt sånt tull. Jeg gjør det på den gamle og gode måten. Det var kjekkere før, da man som regel fikk feite manualer, tastatur-kart og sånne godiser. Da var det ingenting som slo det å ta bussen hjem, ta av cellofanen på pakken og nye innholdet på veien hjem, bygge opp forventninger. Nå er det som regel bare en cd og tomme fornærmelser i pakkene :'( Da er det like greit å få dem levert på døren.
Sloth_lien Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Eller bare ei fil som tar ett minutt å laste ned..
Chasseur Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Joda, selv om jeg ikke er så gammal, så husker jeg fortsatt de store pappeskene til en liten CD. Men for eksempel rome, har en ordentlig manual og et kart å henge på veggen. Men jeg skal ikke kjøpte det på torsdag, gjølr det på fredag, vis ikke går tre framlegg på fredagen til hellvette.
Dwagon Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 argh!! me wants... å der er bare mandag!! HYLE... jaja.. dette blir kos.. kommer til å ta helt av i helgen
Keylar Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 (endret) GW er lagd/produsert av NCsoft - skal aldri ha noe med det selskapet å gjøre igjen Noensinne . . Endret 25. april 2005 av Keylar
Bone Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 GW er lagd/produsert av NCsoft - skal aldri ha noe med det selskapet å gjøre igjen Noensinne . . Kan du si meg hvorfor? -hilsen en som ikke kan ALLE produsent/utgiver/etc -navn, osv..
Idioteque Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 GW er lagd/produsert av NCsoft - skal aldri ha noe med det selskapet å gjøre igjen Noensinne. GW er ikke laget av NCSoft, det blir bare distribuert gjennom dem. Arena.Net lager GW. Kan du si meg hvorfor? -hilsen en som ikke kan ALLE produsent/utgiver/etc -navn, osv.. Jeg vet ikke hvorfor han ikke liker dem, men de er iallfall utgivere av Lineage, Lineage 2 og City of Heroes.
Bone Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jeg vet ikke hvorfor han ikke liker dem, men de er iallfall utgivere av Lineage, Lineage 2 og City of Heroes. Og det er en bra, eller dårlig ting (mener du)? Har ikke spilt noe av de spillene jeg, ei heller hørt så mye om dem..
Ravn Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ser at GW kommer i en CE boks, der du får med en ingame spell. Er denne noe god eller noe ala CE-peten i WOW (mao. ser kul ut, har ingen funksjon)?
Sloth_lien Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ser at GW kommer i en CE boks, der du får med en ingame spell. Er denne noe god eller noe ala CE-peten i WOW (mao. ser kul ut, har ingen funksjon)? Will you show a picture of the Divine Aura, the in-game character bonus connected with the Guild Wars Collector's Edition? It's really sort of a surprise, so we don't want to show it. The Divine Aura is not an item that you hold in hand, it is not something that you equip or wear, nor is it a constant effect. When the character uses an emote, there is a special effect that reveals itself, which is "the favor of the gods" in visual form. Hentet fra guildwars.com
FpsStu Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Ser at GW kommer i en CE boks, der du får med en ingame spell. Er denne noe god eller noe ala CE-peten i WOW (mao. ser kul ut, har ingen funksjon)? Will you show a picture of the Divine Aura, the in-game character bonus connected with the Guild Wars Collector's Edition? It's really sort of a surprise, so we don't want to show it. The Divine Aura is not an item that you hold in hand, it is not something that you equip or wear, nor is it a constant effect. When the character uses an emote, there is a special effect that reveals itself, which is "the favor of the gods" in visual form. Hentet fra guildwars.com Æsj... Trodde det var en konstant Passive Aura... Kjipern... Men hva er "emote"?
Melfacion Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 emote er en handling... f.eks hvis du skriver /wave så vinker karakteren din. Den handlingen er en emote
Rofle01 Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Fetaste Emoten er /doh da slår spillern seg i hue og sier DOH :!:
FpsStu Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Har på følelsen at Divine Aura ikke kan brukes i kamp da...
sirLavos Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Divine Aura gir ingen fordeler i kamp.... kun eye candy. Og til de som lurer, så kommer spillboksen med Cd'er, et keyboard map/quick reference card samt en "guide book" som inneholder en del backstory og liknende (ca. 145 sider). CE-boksen skal inneholde noen flere godbiter.
Sloth_lien Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Hadde vært jævlig feigt om de som betalte litt ekstra fikk en fordel i kamp da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå