Sloth_lien Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 (endret) Det vil vel aldri gå bra med ISDN, synd. Hadde jeg hatt ADSL hadde jeg kjøpt dette. Joda, tro meg, det går helt fint! Spilte med isdn i hele forrige helg, og merket nesten ikke lag! (bortsett fra i byene der det alltid er masse folk) Utenfor byene får gruppen deres en egen server som er fri for andre spillere. Det eneste som tok tid var å laste ned de nye områdene, men det slipper man etter release, da ligger alt på cden. Edit: Glemte å si at jeg synes GW er et utrolig bra spill! Man er svært skjelden alene og det er lett å finne seg grupper å spille med. (alene er det svært vanskelig). Meget balansert og nyyydelig grafikk! Over 70 skills (som blir bedre etter som du bruker atribute points) på hver av de forskjellige professionene gjør at man kan variere spillestilen veldig mye. Enkelt å komme i gang med. Spennende og svært balansert PvP/GvG. Stor områder å utforske, mange quest og missions. Man får nok XP av å gjøre missions og quest, så man slipper å grinde overhodet! Det eneste negative jeg kan komme på om dette spillet er at det er nærmest umulig å komme seg videre i historien på egenhånd. Man er rett og slett nødt til å finne seg noen å spille med (noe som i grunn ikke er så veldig negativt alikevel) Jeg gleder meg i hvertfall til release! Endret 22. april 2005 av Sloth_lien
.tomf Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Synd jeg har brukt pengene mine på ny skjerm og SWAT4 da.
PinneVed Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 GW vil gjøre det samme med MMORPG sjangeren som CS gjorde med FPS sjangeren. De som sier at CS suger har vel aldri spilt en PCW, samme med GW, de som aldri har spilt GW med et skikkelig lag (Bra build, VT elr TS etc.) budre ikke utale seg om spillet. Deg blir som å kjøpe en sjokolade, for å så åpne den og før du har smakt på den, si at den var vond. Spis for du utaler deg!
.tomf Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Eneste sjansen for at jeg kommer til å spille GW i nærmeste framtid er om jeg vinner den konkurransen på komplett.no.
minto Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 GW er det mest innotaive online-spillet som er gitt ut! Det er ikke sammenlignbart med WoW... og ligger i en annen sjanger, Cooperativeorpg! Jeg vil tro at GW lettere appelerer til spillere som vanligvis foretrekker fps og rpg på konsoll... er du for eksempel CS avhengig eller digger mission baserte spill der du kan spille multiplayer over xbox live, er GW et spill som kan ta over livet ditt de neste månedene! De som disser GW uten å ha spilt det i mer enn en time eller 2 eller ingenting, veit ikke hva de snakker om! WoW er sikkert fantastisk for de som digger warcraft- universet! Men for de som ikke har et forhold til Warcraft blir WoW litt vel merkelig i forhold til GW! Jeg trivdes simpelthen ikke i WoW! Grafikken ble for barnslig og det samme var spillerne! GW er noe helt annet, grafikken er sinnsykt mye fetere enn i WoW og man kan hele tiden velge hvem man vil spillet med! Man slipper innpåslitne idioter og sære fjortiser.. Serverstress eksisterer ikke! GW_ utviklerne brukte 2 år på å få på plasss et serversystem som gjør at man slipper å spille på en server, serverproblemer er ikke eksisterende.. Dessuten er det dine skills som spiller som avgjør om det går bra (omtrent som CS), ikke hvor mange timer du har til rådighet! Utviklerne var tidligere en del av Blizzard og stammen har vært med på å gi ut Warcraft og Diablo osv.. De brøt ut etter uenigheter med folka i Blizzard om hvor fokuset skal ligge! Blant annet er et unikt serversystem utviklet! og ingen månedsinnbetaling eksisterer! Mitt inntrykk er at dersom man ikke har noe forhold til Warcraft, om man elsker CS eller FPS, rpg eller 3ps på konsoll så kan GW bli din nye bestevenn! Den har i hvertfall blitt min.. fra Football Manager/Civilization og Xbox til GW, synes det sier litt om hvor ekstremt appelerende og genialt GW faktisk er... Det faller kanskje mellom 2 stoler men det er på en måte som er så innoativ og avhenighetsskapende at jeg synes litt synd på alle WoW-spillerne som aldri kommer til å prøve ut GW!
Idioteque Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 Tror dette spillet vil møte meget hard konkurranse fra WoW, selv om det ikke er helt det samme. Tror strengt tatt det blir omvendt. Leser litt rundtomkring på WoW-forumene av og til bare for å humre litt over all whiningen, og mange som kommer med teorien om at Honor-Systemet ble rusha ut pga. Guild Wars releasen.... (Ikke flame meg for dette WoW-elskere der ute)
Cell_v14 Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Tror dette spillet vil møte meget hard konkurranse fra WoW, selv om det ikke er helt det samme. Kan hende de kommer der å roper å skriker om at WoW er utrulig bedre enn GW ovs ovs. De får bare rope så mye de vil for min del, jeg bryr meg ikke. Jeg spiller de spillene jeg liker, å GW er en av dem. Det kommer også ett Pluss fordi GW har ingen mnd betaling, og det er fint for ungdommer som ikke får bruke visa kortet til foreldrene MEN! det som kommer til å plage meg er når de skal anmelde spillet, den ''kan hende'' at de tar å sammenlinger spillet med WoW...
Sloth_lien Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Kom på en negativ ting til om GW, nå synes jeg alle de andre spillene jeg pleide å spille er kjedelige! (cs, wc3 og rtw)
FpsStu Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Noen som kan hjelpe meg? Har tenkt å lage en guild med en kompis, noen som vet hvordan man gjør dette? trenger vi å sette inn [Guildnavn] foran nicket, eller vil dette komme automatisk når vi har regga oss?
TRS Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 (endret) etter hva jeg fikk med meg på en beta event jeg spilte så må du snakke med en guild master i en av byene du besøker, betale litt "moolah" og voila. Guild navnet kommer sikkert automatisk under navnet ditt (husker ikke hvordan det var), som i tilnermet alle (om ikke alle) andre lignende online spill. Spilte GW under 2 beta events, og jeg liker det jeg har sett så langt, co-operative gameplay (de oppfordrer faktisk til å danna grupper, etc, i motsetning til diverse andre spill der man grinder til max lvl og bruker resten av tiden på å bestemme hvilken build man skal ha til pvp), alle sammen i samme verden, streaming teknologi, pen grafikk........skal nok spille det når det blir lansert ja Endret 24. april 2005 av TRS
Idioteque Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 Noen som kan hjelpe meg? Har tenkt å lage en guild med en kompis, noen som vet hvordan man gjør dette? trenger vi å sette inn [Guildnavn] foran nicket, eller vil dette komme automatisk når vi har regga oss? Man snakker med en Guild Registrar i en av de store byene, betaler han en sum på x gull, og så har dere laget guildet og fått dere kappe. Guildnavnet kommer automatisk under eller ved siden av nicket (husker ikke helt). For å få Guild Hall må man ha kommet til Lions Arch (et stykke ut i spillet) der man velger mellom 6 stykker. For å kunne få en Guild Hall må man ha et Celestial Sigil, noe man får når man har vunnet Hall of Heroes, eller man kan kjøpe det hos en Sigil-Trader.
Morfiril Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Er det kunne humans det er mulig å være i dette spillet? Har ikke sett gnomer, alver eller "haflings" i noen videoer eller bilder. Uansett, dette spillet må jeg ha! Kjempe glad for at jeg ikke kjøpte Wow. Dette virker mye kulere. Med et realm, så blir det jo kjempe knall.
sirLavos Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Hvis noen har fått inntrykket at Guild Wars er mer single-player enn f.eks WoW, er det sannsynligvis tutorial-området sin feil. Det er vel kanskje en av de få svakhetene med spillet - at det nye tutorial-området (pre-searing Ascalon) ikke lar deg ha større grupper enn 2 personer, samt at questene her er av den mer tradisjonelle MMORPG-typen (FedEx). (Heldigvis trenger du ikke være der lenger enn til level 3 hvis du ikke vil.) MEN, det egentlige spillet begynner jo ikke før du forlater tutorial-området. Etter tutorialen er det et "must" å danne grupper for å gjøre quests og komme til nye områder. Og det å finne en gruppe pleier å være enkelt, ettersom alle som er i samme "staging-area" som regel har som mål å gjøre det samme questet. Og hvis du mot alle odds ikke skulle finne en gruppe, eller ikke har lyst til å spille med andre personer, kan du jo alltids ta med deg noen NPC henchmen. For å prøve å komme med et poeng i denne posten: Slik jeg har opplevd det, føles Guild Wars mer som et multiplayer-spill enn det WoW gjør. Jeg har spilt i alle Guild Wars beta-helgene siden WPE i oktober, og jeg har spilt World of Warcraft i ca. en måned. World of Warcraft var gøy en stund, men for hver gang jeg har spilt i Guild Wars betaen har lysten til å spille WoW minket. Endte opp med å kansellere WoW-betalingsopplegget, og kommer kun til å spille Guild Wars fra den 27. april.
Sponis Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Kommer muligens til å teste dette spillet når det kommer ut, men lurte på en ting, dere seier at det krever skillså bli god i det. Korleis funker dette, det er jo et lvl system akkurat som i feks WoW. Så, kva er det som gjør at det krever skills for å spille GW?
Chasseur Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Rett og slett det at WoW er enkelt. Husker Blizzard sa i en presse utalelse, at det spillet skulle kunne spilles av alle, og det kan deg og. Kan du lese: tysk/engelsk/fransk, så kan du spille WoW, om du er 3 år eller 90. Kanskje man i dette spillet må tenke litt. Men ikke det at jeg har spilt GW, kun WoW, og det kun i beta..
Morfiril Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 (endret) Kan det være like mye skills som man har skills i å spille Neverwinter nights. F.eks bruke de riktige evnene/magiene i riktig tidspunkt og kombinere forskjellige evner riktig? Vet ikke jeg, bare lurer. Veldig godt spørsmål av aleksanderrr. Går det ann å være gnom eller noe sånt eller? De som har spillt beta vet dette. Det er jeg bombe sikker på. Endret 24. april 2005 av Morfiril
Chasseur Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Men, er det noen som vet om noen voksne guilds, som tar inn folk fra alle land? Kunne godt tenkte meg å se lidt på dem, spesielt siden Guardian-- sin guild faktsik er full
Laserlasse Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Lurer på det samme som LordZyfeX her - kunne godt tenke meg å bli med i et guild, fortrinnsvis norsk, med relativt oppegående mennesker, voksne mennesker. Voksne i betydningen av fornuftige og oppegående, ikke nødvendigvis alder. Kjenner mange 14-åringer som et betydelig voksnere enn folk 3 ganger så gamle (Og ikke minst omvendt ) Gi meg en lyd hvis dere vet om noe!
Chasseur Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Hihi, vi kunne prøve å en guild:) . Mei, får vel se litt uti gamet om keg kommer over noe. Det eneste jeg ikke liker, er at de som pre-ordrer får et ekstra item..
Morfiril Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Jeg liker best å gå i butikken, finne boksen i hyllene, gå bort til disken, slenger esken på disken. Sier høy: HEI! Og betaler med en fin bunke med sedler til den snille mannen bak disken. Samtidig ta seg en velfortjent cola på bussturen hjem. Bedre enn det kan det ikke bli. Drit i ekstra items og alt sånt tull. Jeg gjør det på den gamle og gode måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå