Jan Åge Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Nå er akkurat den nyeste patchen released på US realmene. Se nyheten her. Patch notes Ny PvP Honor Rewards side Dette tyder vel på at patchen blir tilgjengelig for oss europeere på fredag. Quote fra Thundgot på wow-europe forumene: Yes, as the patch was released in the US today it should arrive in Europe on Friday. Endret 19. april 2005 av Jan Åge Lenke til kommentar
laff84 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Grand marshal here I come Lenke til kommentar
arlion Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 hahahahahhahahahahhahaha JA! til helga burde alle horde players frykte natt alven lareima, elver av blod skal følge meg! (litt klisje der men ) siden det ikke er ubermange i level 55+ på dragonmaw betyr jo dette masse slakt for en snart level 49 druide. pvp mount here i come, captains tabard here i come, battle standard here i come, og EPIC rustning og staff her kommer jeg! :-D Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) WOHO No defense for me! På tide jeg signerer her. Endret 19. april 2005 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Der kom en Rogue nerf jo. På yndlingsskillen min faktisk. Dakar Ambush Jaja, den har iallefall uansett totalt sett gått opp i skade. Også er det mye annet gøy i patchen Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Der kom en Rogue nerf jo. På yndlingsskillen min faktisk. Dakar Ambush Jaja, den har iallefall uansett totalt sett gått opp i skade. Også er det mye annet gøy i patchen Skulle ønske dem ikke "nerfa" ambush, hadde vert morro å ta cloths på en hit da Men sier vel litt at ambush blir FOR sterkt når dem fikser en bug i skillen =P Lenke til kommentar
royale Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) dobbel post ja... Endret 19. april 2005 av ewok Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Bra nyhet dette;D Bare litt dumt at jeg har så treg nedlastningshastighet på patchene. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Pinglebolle: Det er hardt å være en warlock ja...Men snart MÅ da vi få noe hjelp og...nytter jo ikke være warlock mer med all denne nerfinga Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Dette blir digg, har venta så lenge på honor systemet nå, og endelig kommer det på fredag Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 holy jesuss.. sjekk det rogue settet da Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 det satses på stamina ja Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 det satses på stamina ja jau, rart de ikke har satset litt mer på agility.. jaja Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 morro at vi får testa honor systemet på mandagen da:) patchen kommer på fredag, masse nye bugs og mange som ikke får til å spille.. blizz tar helg og fixer de på mandagen.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 det satses på stamina ja jau, rart de ikke har satset litt mer på agility.. jaja og intelect for oss mages. Lenke til kommentar
Che9al Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 YIIIIIIHAAAAAAAA! endelig!! :D:D Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 yay! PvP-Horsey ser jo sjef ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå