Gå til innhold

Kjære webshopper og hw brukere! Logitech rumblepad


Anbefalte innlegg

Jeg er så ufattelig trist..jeg er direkte lei meg.

 

Min gamepad har gått i stykker.

 

Jeg har nå letet langt å lenge og lengere en langt å finner ikke denne modellen.

Jeg har vært i diverse butikker og det viser seg at den dessverre er gått ut av produksjon

:thumbdown:

 

Dette var den beste gamepadden som noen ganger har eksistert på pc markede. Jeg har testet _ALLE_ andre på markede og ingen som kan måle seg mot denne.

Jeg er ikke intressert i å kjøpe meg joystick.

Kjære webshopper eller brukere av hw.no.

Er det noen der ute som kan hjelpe meg å skaffe en

 

Logitech Wingman Rumblepad

LOGITECH P/N 863178-0000

Da hadde jeg blitt glad da :love:

 

Tror faktisk jeg kunne gjennomgått det meste for den :ermm:

 

Så visst det er noen der ute, som kan hjelpe meg. Please svar på min lille request.

 

På forhånd takk! :thumbup:

 

Savner deg :(

2566.jpg

Endret av maturesh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Orker ikke betale det dobbelte til staten  :no:

Da er det tydeligvis ikke så viktig for deg, når du ikke vil kjøpe ifra utlandet.

Koster 44 USD hos den billigste (http://www.littlecomputers.com.au/catalog/...roducts_id=1111). Med toll/moms skulle den havne på rundt 450 kr. Hvor mye kostet den i Norge? Tipper den var dyrere! :ermm:

Kosta 390,- i butikk og ikke webshop..

 

Jeg har ikke visa og får heller ikke lånt meg

Lenke til kommentar
Orker ikke betale det dobbelte til staten  :no:

Da er det tydeligvis ikke så viktig for deg, når du ikke vil kjøpe ifra utlandet.

Koster 44 USD hos den billigste (http://www.littlecomputers.com.au/catalog/...roducts_id=1111). Med toll/moms skulle den havne på rundt 450 kr. Hvor mye kostet den i Norge? Tipper den var dyrere! :ermm:

Kosta 390,- i butikk og ikke webshop..

 

Jeg har ikke visa og får heller ikke lånt meg

Så bruk paypal da vel. Da kan du betale inn via nettbank, eller old-school giro. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...