Gå til innhold

skins / style xp / key


Anbefalte innlegg

jeg har brukt TGT soft style xp,men nå er prøvetiden over.har prøvd å finne key i serials,men finner den ikke.vet noen hvor jeg kan finne den? eller vet noen om et annent kuult program å forandre skins til xp?

jeg har ikke kredittkort så jeg kan ikke betale de få dollarene det koster.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


prinsen skrev (2002-07-07 09:40):

jeg har brukt TGT soft style xp,men nå er prøvetiden over.har prøvd å finne key i serials,men finner den ikke.vet noen hvor jeg kan finne den? eller vet noen om et annent kuult program å forandre skins til xp?

jeg har ikke kredittkort så jeg kan ikke betale de få dollarene det koster.



Du kan låne mordi sitt visa kort,eller du kan betale med skjekk,eller gå ned i banken,muligheten er der så det er ingen unnskyldning på å ikke ha visa kort. :lol:

Kjetil

Lenke til kommentar

ja,det finnes sikkert mange muligheter for å kjøpe style xp og fortsette å bytte skins.men ikke i dag eller de nærmeste dagene.

og inntil da for jeg heller bare sitte her med ett skinns som ser helt forferdelig ut og er så skarpt at jeg får vondt i huet.-.....................

Lenke til kommentar

jeg har lastet ned titalls kuule themes fra themesXP,men de fungerer bare hvis style xp er innstallert.prøvde å innstalere patchen men det funka ikke.nei jeg får vente til jeg har kjøpt style xp.

ellers vil jeg si at jeg er imponert over forumet og enkelte brukere som er virkelig flinke.ved å følge med en stund nå har jeg lært utrolig mye om pc bruk.

mvh ove

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...