Gå til innhold

Dette gir dårlig moral

Anbefalte innlegg

Skrevet

SBS, På 100% av PvP servere blir folk ganket, ergo er ganking en del av PvP. Dette kommer neppe til å forandre seg, og dess mer gankerene får utav det, dess høyere dere syter, dess mer blir det av det. Du kan gjøre ingenting med gankerene men du kan gjøre noe med deg selv.

apollox, Hva er vitsen med å slenge drit til Fnix? Hvorfor slutter du å diskutere ganking og hopper heller over til å skrive om hvor lite du liker Fnix?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For det første når du argumenterer ber du ikke andre holde kjeft, eller antyder at de er idioter.

Folk som prøver å vri om på fakta kan trenger virkelig ikke å snakke ut. Din oppfatning av min anntydning til idioter.

Ganking uten mål og mening er ikke hva jeg forbinder med pvp. Å det er ikke alltid nok og resse på cemetary siden noen idioter deler seg opp og camper begge steder. Å blizzard har sagt at med honour point vil "gankere" konsentrere seg om de på ca egen lvl, dermed unngå litt av problemet. Selv om dette sikkert ikke luker ut alle idioter. Å hvorfor skal jeg gå på en pve, bare fordi at jeg ikke liker ganking? Jeg liker jo fortsatt et ærlig slag med horde. Bare fordi noen ganker ødelegger ikke det så mye at jeg velger å skifte server. Å sier bare hva jeg mener om ganking det må være lov.

Din personlige kategorisering av hva PvP er for noe er ikke folk interessert i.

Jeg syntes dette var et veldig trangsynt svar og du vil heller ikke innse det faktumet at PvE er en mildere PvP server. De som er høyere level har en stor fordel, men hvorfor la være å drepe lavere når de en gang blir like høy som deg å dreper deg ?

Kan du svare meg på hva hensynløs ganking har slags nytte isteden for og prøve å drite folk ut. Å din personlige nytelse er ikke et svar jeg godtar.
Jeg gidde deg svaret i mitt første innlegg men jeg kan quote det igjen:
Har jeg ikke noe bedre å fordrive tid på så hindrer jeg gjærne finendens level prosess. Grunnen er like enkel, han kommer til å prøve å drepe meg en dag. Å hindre fienden å avansere er noe alle burde gjort, uansett.
Å bli drept av en som er 20 lv'er høyere enn deg er ikke å bli 'driti' ut. Men å bli drept av en som er 20lv'er lavere er..

Så heldig du er!

Saklig argument.... Quoter meg selv igjen:

At du blir corpse campa betyr at du har 0 gode venner, eller mange dårlige!

Respekter andres meninger og synspunkt.
Så fort de andre innser faktumet hva som er forskjellen, mål og mening med PvP og PvE, så har de min fulle respekt så lenge de ikke maser om å prøve å motbevise fakta.

Så utrolig kult med herme leken.
Atter et latterlig argument.

Som sagt så vil jeg fortsatt kjempe mot horde, men på like premisser. Ikke 3 lvl 60 mot 1 lvl 10.
Dine egene premisser hvertfall. De aller fleste vet hva de har med å gjøre på en PvP server og i 98% av tilfellene er dette unfair fra en eller annen side.

Som sagt PvP takler jeg, corpse camping takler jeg ikke.

Til slutt, andres meninger skal ikke avfeies som sutring og whining selv om du er uenig.

Du sa nettopp at du ikke taklet unfair PvP noe som ytterst skjelden forekommer. Corpse camping er det mange måter å unngå, jeg har beskrevet litt av dem, men fremdeles det er en del av en PvP server.

Som sagt, jeg respekterer folk som respekterer fakta. Ikke folk som skal vri fakta til løgner, de er bare whinere tværs igjennom.

F.eks. hvis en lvl 25 blir angrepet av en lvl 35 så ganker jo jeg lvl 35en på stedet, har ingen problemer med det. Synes selv det er greit å ha _litt_ utfording i WoW, det er enkelt nok fra før om man ikke bare skal angripe -10 lvl creeps og folk.
Sant nok!

Personlig ville jeg hatt en Hardcore PvP server med durability loss ved PvP, exp loss og item loss.

Og ja, jeg skal ha i pose og sekk og det vil de fleste andre også, så det går nesten alltid helt fint. Jeg whiner ikke om å spille på pvp server, jeg whiner om idioter som ikke har så mye vett i skallen.
Når ganking er en del av en PvP server hvordan kan du da ikke klage over å spille på en PvP server?

Og det å sammenligne et dataspill med krig er enda latterligere enn min lille sammenligning med fotballkamp. En fotballkamp er mer reelt da det ikke er noe krig i et dataspill, det er bare et spill.
Dette forsterker min teori om at du har missforstått innholdet, historien og poenget ved WoW.

Når det er full krig i selve handlingen i WoW hvorfor blir det mer reelt å sammenlikne det med en fotballkamp? Som om vi leker fotball i WoW?

Det finnes heller ikke vinnere eller tapere i en type spill som WoW. Du tjener ingenting på å ganke folk, du får bare cred hos resten av CS-gjengen.
Forstod ikke hvor du ville med dette argumentet, men de som er på toppen finner du fort ut i honor systemet.

Har karakterer både på PvE og på PvP, så jeg vet fint hva jeg snakker om (spiller primært på PvP). PvE ble døllt og kjedelig med null action. Har ingen planer om å spille i carebearland, men liker ikke corpsecamping for det om (og det er det jeg snakker om, prøver noen å ganke deg så er det null problem å komme seg unna i 90% av tilfellene). Når jeg snakker om ganking, så snakker jeg ikke om å angripe dine motspillere, men å konstant ferdes i lavlvl-områder og drepe de som er der, for så å corpscampe og lage en utrivelig spilleopplevelse for andre.
Det er fremdeles en type av gameplayet inne på en PvP server.

Jeg finner det rett og slett ikke rasende festlig å ødelegge for andre. En gank er på sin plass en gang i blant, men de som har gjort dette til sitt yrke blir helt bak mål.
Eller en med altfor mye tid. Jeg skal ikke si at jeg ikke blir irritert av slike, men jeg godtar at der er der fordi jeg valgte PvP. La det heller bli ditt yrke å ganke gankere istedet for å irritere deg over det og klage.
Skrevet
apollox, Hva er vitsen med å slenge drit til Fnix? Hvorfor slutter du å diskutere ganking og hopper heller over til å skrive om hvor lite du liker Fnix?

har ingenting imot Fnix personlig jeg. Blir bare så mektig irritert over folk med så snevre synspunkter som dere.

Mulig det er vanskelig for dere å skjønne at det finnes andre aspekter med PvP servere som folk faktisk liker, dermed fortsetter de å spille der selv om de hater ganking. Jeg synes folk skal få lov til å skrive hva de mener om ganking uten at folk snakker om at de sutrer og bærer seg. Nei man finner aldri en PvP server uten ganking, men det er da heller ikke det det er snakk om her.

Har dere aldri diskutert noe man ikke kan endre?

Skrevet
Om Norge hadde vært i krig med Irak og Irak hadde putta en AK-47 i hendene på en12åring så har Ola normann plikt til å ta den 12åringen til fange eller drepe. I WoW får du straff får å drepe NPCer som er fredlige borgere, men du er ikke en av dem. Vær så snill å ikke sammenlikne WoW med noe som helst. Kan du ikke bare innse hva som er meninga med en PvP server og en PvE server ?!?

å herregud, går det an å synke dypere enn å sammenligne WoW med en ekte krig. Du burde få deg litt frisk luft tror jeg. Hører at du er en natural born ganker. Stakkars, er det deg noe imot å være fair?

Den dagen WoW likner mer på en fotballkamp enn en krig, den dagen skal jeg gifte meg med mordi.

Samme argument nok en gang. Blir du aldri lei?

Hva om folk ikke liker å bli ganka, men liker åpen PvP ellers, er da PvE serverne noe for dem? Personlig gir jeg katten i om jeg blir ganka eller ikke, men jeg har ingen problemer med at folk klager over det. Skjønner dem godt. Og be de skifte til PvE blir bare latterlig.

Åpen PvP = ganking, fair PvP kan ikke folk få uten PvE hvor du kan velge selv.

La ham holde på.. Jeg bruker å være flinke med værbal knockouts om han flammer for mye :p
Skrevet
Bra du ikke tenker for høye tanker om deg selv.

Håper Blizzard snart innser at dihonourpoints også må til.

Det er en grunn til signaturen min :dontgetit:

Men må quote et innlegg fra CobraM fra en annen tråd, jeg syntes det passa fint her:

Ser ikke ut som Honor-systemet ble så godt mottatt i USA.

Half our guild just restarted on non-PvP servers. PvP was fun and I'm all for PvP, but now it is oppressive.

Basically the new pvp system just gets rid of everyone under 55 and/or anyone who has more braincells than a mindless drone (no offense to the mindless drones reading this).

Time to hit PVE servers and wait for battlegrounds :)

Noen som gleder seg nå? :!:

Ser ut til å bli harde tider, mer klaging men forhåpentligvis flere som ser hva PvE servere er.

Skrevet
Hvis ikke du har skjønt det, så gir ikke honorsystemet honor for ganking av lowbies.

Nei, du som ikke skjønte det.

Ganking er mer enn bare at en high lv dreper en low lv. Her er det snakk om at man konstant går i grupper å dreper andre. Man går bort i mot i store raids å farmer honor points. Hos de aller fleste havner dette under kategorien ganking, men det er fremdeles PvP. Og mange små kan fremdeles drepe en stor.

Skrevet
Hva skjønte jeg ikke?

tror han mente at for det første, så får du ikke noe form for straff for å drepe lav level spillere, og for det andre, så oppfordrer og belønner faktisk systemet deg hvis du går i ei gruppe med f.eks 5 stk, og dreper 1 og 1. Altså 5 lvl 60 folk mot 1 lvl 55 fyr blir belønnet med honor til lvl 60 folka. (selv om det er en helt umulig kamp for han på lvl 55)

Skrevet
Folk som prøver å vri om på fakta kan trenger virkelig ikke å snakke ut. Din oppfatning av min anntydning til idioter.

Hvor gjør jeg dette?
Din personlige kategorisering av hva PvP er for noe er ikke folk interessert i.

Jeg syntes dette var et veldig trangsynt svar og du vil heller ikke innse det faktumet at PvE er en mildere PvP server. De som er høyere level har en stor fordel, men hvorfor la være å drepe lavere når de en gang blir like høy som deg å dreper deg ?

Å hvor tar du disse tingene fra?! "min personlige kategorisering", kan bare svare dette med HÆ. For at jeg sier min mening om PvP så er det ikke noe jeg påtvinger andre.

Hvor er det jeg har omtalt Pve at ikke er midlt? Å hva mener du er trangsynt, at jeg ikke liker ganking og corpse camping? ja oh my...

Å bli drept av en som er 20 lv'er høyere enn deg er ikke å bli 'driti' ut. Men å bli drept av en som er 20lv'er lavere er..
Jeg mente svaret var et forsøk på og drite meg ut.
Så fort de andre innser faktumet hva som er forskjellen, mål og mening med PvP og PvE, så har de min fulle respekt så lenge de ikke maser om å prøve å motbevise fakta.
Fakta har du og jeg forskjellig oppfatning av, ergo vi er ikke enige. Ergo for og få din respekt må jeg ha din mening? Å hva har jeg prøvd å motbevise? Ganking er en del av pvp, liker jeg det ? nei. Må jeg tåle det ? ja. kan jeg "whine" så mye jeg vil? ja.

Atter et latterlig argument
Var nok bare en sarkastisk bemerkning, sry
Dine egene premisser hvertfall. De aller fleste vet hva de har med å gjøre på en PvP server og i 98% av tilfellene er dette unfair fra en eller annen side.

Selvfølgelig ikke, men man kan kommer nærmere en +-20 lvls. Jeg ser særlig nå at ingen tar meg siden jeg er ca like lvl alle der jeg er. Mens f.eks i STV er ganke land nr 1 siden lvl spredning er noe høyere. Er bare et bevis hvor feig gankere egentlig er.

Som sagt, jeg respekterer folk som respekterer fakta. Ikke folk som skal vri fakta til løgner, de er bare whinere tværs igjennom.

Ok, det eneste jeg har ytret er min egen mening, så hvordan jeg kan vri fakta er over min fatteevne siden det kun er mine meninger.

Nå har du bedt meg holde kjeft, kalt meg idiot og nå anklager meg for å lyve. Så nå stopper jeg og diskutere med deg siden jeg er så forbanna trangsynt.

Skrevet

Jeg ganker noe sykt av og til. Corpse campa en fyr en gang, i en time. Drepte hav 8 ganger. Pluss at jeg hadde noen kompiser ved kirkegården så vi tok han da han ressa på stedet. Jeg lo meg i hjel , og det mener jeg.

Det som er så morro, er at folk, som trådstarteren, blir så forbanna og jeg sitter og VET at et eller annet sted sitter det en fyr som ikke vil meg godt. HEHE :devil:

Ellers tar jeg mine gankerunder, i Winterspring Blant annet, og ganker shitten ut av visse utvalgte horde. Brukte faktisk 15 min på å løpe etter en jævel her om dagen. ^^

Skrevet
Jeg ganker noe sykt av og til. Corpse campa en fyr en gang, i en time. Drepte hav 8 ganger. Pluss at jeg hadde noen kompiser ved kirkegården så vi tok han da han ressa på stedet. Jeg lo meg i hjel , og det mener jeg.

Det som er så morro, er at folk, som trådstarteren, blir så forbanna og jeg sitter og VET at et eller annet sted sitter det en fyr som ikke vil meg godt. HEHE :devil:

Ellers tar jeg mine gankerunder, i Winterspring Blant annet, og ganker shitten ut av visse utvalgte horde. Brukte faktisk 15 min på å løpe etter en jævel her om dagen. ^^

Hvilken server spiller du på? Bare la meg adde deg til KoS-listen min..

Skrevet

Det som er så morro, er at folk, som trådstarteren, blir så forbanna og jeg sitter og VET at et eller annet sted sitter det en fyr som ikke vil meg godt. HEHE  :devil:

Hvilken server spiller du på? Bare la meg adde deg til KoS-listen min..

:!:

haha. SPiller på BB, er nok på lista di fra før av. Hva heter du ingame?

Blir nesten aldri ganka selv, spiller som rogue, og har alchemy så jeg kjører på med potions som bare rakkern. Men du kan prøve deg. ^^

Skrevet

Å ha spesielle gankerunder der man bare ganker lowlvls, og camper de i opptil en time hørtes bare utrolig patetisk, kjedelig og idiotisk ut.

Altså, jeg ganker av og til folk selv, men seriøst. Folk som camper er idioter.

Skjønner ikke at det er så morsomt å bruke så lang tid på å campe noen.

Blir jeg campa selv afker jeg bare litt, eller tilkaller masse folk til å hjelpe, og camper de tilbake.

Skrevet
Nå har du bedt meg holde kjeft, kalt meg idiot og nå anklager meg for å lyve. Så nå stopper jeg og diskutere med deg siden jeg er så forbanna trangsynt.

Eid.

Seriøst, noen mennesker klager over noe som foregår kun på PvP servere mens det ikke foregår på PvE servere. Disse menneskene velger å spille på PvP og klage fordi de ikke tåler nature of PvP. Hvorfor piner de seg selv? Hvorfor spiller de ikke på en PvE server der de slipper å oppleve det de liker så lite, de ville samtidig skånt mange andre for deres unødvendige frustrasjon.

Jeg er nøytral, jeg blir ikke ganket og jeg ganker ikke, jeg ser hvordan forholdene faktisk er på WoW-serverene, jeg lever ikke i en "what if" sulleverden.

Fakta er at ganking forekommer på alle PvP-servere men ikke på noen PvE-servere. Dette er det ingenting noen av dere kan gjøre noe med. Deal with it.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...