Gå til innhold

Dette gir dårlig moral

Anbefalte innlegg

Skrevet

går det ann å flytte mellom PVP og PVE servere? grunnen til at jeg spør er at jeg vil tro det tar lengere tid å komme til level 60 på en PVP server..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er helt greit å bli ganket.

Men når dem begynner å spawncampe så kan man jo lure på hvor mye folk kjeder seg.

Skrevet (endret)
OK, la flammene begynne.

Det er bare NEWBS som klager når de blir ganka.

Når du er med på leken så skal du f*en meg tåle steken. osv...

*snip*

Sier igjen:

Det er forskjell på PvP og å drepe folk som er 30 lvler under deg. PvP er honorable kills mot folk som er omtrent lik lvl som deg. Hvis du synes det er givende å ganke, så greit for meg, men jeg skjønner meg ikke på slike.

0 utfordring = 0 moro. Denne diskusjonen gjentar seg i det uendelige.

Allikevel spiller jeg på PvP-server og er sjeleglad for det. Har ikke blitt ganka så mye, men skjønner de som klager over det. Pleier å hjelpe å hente noen venner og oppsøke personen.

Endret av Pinglebolle
Skrevet (endret)

Pinglebolle, Det er ingen forskjell på WoW-PvP server og det å ganke folk 50 level folk under deg. Du kan gjerne syntes det er dumt men det inngår i Blizzard's World of Warcraft Player vs Player servere - det er like mye en del av spillet som det å gjøre quests og levle er.

utrolig bra innlegg Fnix :yes:

Endret av Pycnopodia
Skrevet

For å ta den dårlige cs-sammenligningen så er spawncamping altså helt ok?

Ganking er ikke en del av spillet, det er en bieffekt av et fritt system. Blizzard har selv sagt at hvis det blir et for stort problem, så innfører de straff på dishonorable kills. Du er ikke nødt til å være dust selv om det går an.

Det er et fåtall tullinger som løper rundt og ganker og hvis de tror at det er sånn det skal være og at det er skikkelig kult, så får det være. Det er ikke det som er meningen med spillet selv om det er en PvP-server.

Skrevet (endret)

SBS, Hva som er meningen er ikke så farlig, det som betyr noe er hvordan det faktisk er. Det eneste jeg sier er at ganking er en del av PvP - for det stemmer jo! Det er slik på alle PvP servere så at det er ikke så veldig mye å diskutere. Enten spiller man PvP og venner seg til det eller så kan en spille på en PvE-server.

Det er like mye del av spillet om det er en bieffekt eller ikke.

Endret av Pycnopodia
Skrevet
En hel masse svada!

Hvor står det at PvP = ganking? Jeg bare lurer?

å Hvorfor skal man ikke få honour point for og drepe low lvl's når den patchen kommer? Jo nettopp, blizzard vil få slutt på ganking. At en lvl 60 ganker meg plager meg ikke nevneverdig, men hvis han derimot corpse camper meg over en lengre periode.

Ja, jeg tar meg gjærne tid til å drepe et par lv 30s selv om jeg er lv 60. Grunn; jeg vet de kommer til å drepe en masse

Å din ganking hjelper mot dette på hvilken måte?

At du blir corpse campa betyr at du har 0 gode venner, eller mange dårlige!

Så du mener jeg skal tilkalle hele guilden hver gang en idiot corpsecampet meg? Da hadde det ikke blitt mye tid til lvl'ing på oss nei.

Hvorfor er du fremdeles en newb når du er lv 60 og klager ? Fordi du gikk glipp av de grunnleggende, elementære, nebegynnende valga da du valgte server.

Når jeg spilte closed beta opplevde jeg nesten ikke ganking, ei heller på open. Så regnet ikke med en "fjortis" invasjon denne gangen heller, men den gang ei...

At du bygger opp hat mot noe som er en del av selve spillet vitner om at du selv ikke er moden nok til å spille. Whinere er den værste sorten av spillere.

Jeg betaler 100kr måneden for og spille dette spillet. Da forventer jeg kvalitetstid, ikke at 5 lvl über skal ganke meg til det hinsidige 20 ganger på rad så ta /spit. Å at du i det hele tatt trekker fram "umodenhet kortet" sier mer om deg enn oss.

Hyrlen out.

Skrevet

Hyrlen, Det står ingen steder at PvP = ganking, men hvis du ser innom en PvP-server så ser du at det foregår ganking. Om det foregår ganking på 100% av PvP serverene og 0% av PvE serverene så trekker jeg konklusjon at PvP-servere = servere hvor det forekommer ganking.

Ofte er det en guildmember like i nærheten som har veldig lyst å hjelpe deg.

Skrevet

Ganking er kjit , og folk som gjør det tør vel ikke ta noen de vet kan faktsk slå dem.

Seriøst. PvP er gøy fordi man kan nårsomhelst ta en av motsatt faksjon uten og måtte stå og håpe på at motstanderen slår på PvP, men å ta noen som ikke har sjans er 0 utfordring. Hvor er moroa i det? Drepe noen som ikke kan yte motstand... jeg skjønner ikke morroa.

Det er digg å klare å ta noen som er en utfordring. Man får en følelse av å klare noe, være en god PvP'er. Ganking er 0 motstand som = ingen følelse av å oppnå en drit.

Jeg lar alle lowbies være og venter til motstanderen har nok health til å kunne yte motstand. Om jeg så vinner får jeg en god følelse

Skrevet
At du blir corpse campa betyr at du har 0 gode venner, eller mange dårlige!

Og jeg som trodde at det var corpsecamperen som ikke hadde venner eller noe sosialt liv (altså i RL da...)

Skrevet

Starscream12, Jeg kan hjelpe deg å forstå, mange syntes det er nerdete å være flink på data, også i dataspill. De kan aldri tenke seg å konkurrere med en på lik level, hva skal det være godt for å finne ut hvem som er flinkest? "Haha, jeg vant! Jeg er flinkere enn deg. Jeg bruker mer tid forran data enn deg, du har dame det har ikke jeg." - motparten til denne vinneren ser nok ikke på seg selv som en taper, heller tvert imot. Så er det også mange som syntes det er gøyt å "plage datanerder til de går amok", det skal ofte ikke så mye til heller.

Skrevet (endret)

Hakke noe med nerd og gjøre. Man er ikke datanerd om man vinner en fair PvP fight. Så alle som er flinke i PvP hakke dame.. HAHAHA.

Veit du kødder.. right?

Endret av Starscream12
Skrevet

Gleder meg til honorpoints-systemet som kommer nå til fredag. Da blir det i det store og hele slutt på gankinga, som kun er pga kjedsomhet. Selvfølgelig vil noen fortsette som før, men de vil være svært få, så folk blir ikke så utsatt for det som idag.

Ganking+corpsecamping forringer spilleopplevelsen til folk som blir utsatt for det over en lenger periode. Dette taper Blizzard på, så de vil nok gjøre noe med det hvis det fortsetter etter honorpoints er oppe og går.

Ganking er en del av spillet. Jeg tar det med et smil når en ?? rogue backstabber meg. Men camper han liket mitt og gjør at jeg ikke får spilt spillet på flere timer har han gått langt over streken.

Skrevet

Jeg gidda ikke å lese hele tråden her, men er ikke pointet her, at han står å plager stakkaren og spawncamper, ikke at han dreper han en gang?

han ødelegger jo gamet ganske mye for han stakkars low level playern da...

(jeg spiller ikke wow, spilte betaen btw..)

Skrevet
Starscream12, Jeg kan hjelpe deg å forstå, mange syntes det er nerdete å være flink på data, også i dataspill. De kan aldri tenke seg å konkurrere med en på lik level, hva skal det være godt for å finne ut hvem som er flinkest? "Haha, jeg vant! Jeg er flinkere enn deg. Jeg bruker mer tid forran data enn deg, du har dame det har ikke jeg." - motparten til denne vinneren ser nok ikke på seg selv som en taper, heller tvert imot. Så er det også mange som syntes det er gøyt å "plage datanerder til de går amok", det skal ofte ikke så mye til heller.

Nå måtte jeg le høyt.

Dette er det sløveste jeg har hørt noen sinne. Hvor mange folk gidder å betale 100kr i måneden for å spille et spill som de egentlig synes er nerdete å teit? :roll: Og OM det hadde vært et faktum, hvilken rolle spiller det? Ganking + corpsecamping er likevel ikke OK. Ja, det forekommer på PVP-servere, det trenger du ikke fortelle oss flere ganger, men det betyr ikke at det er OK. Ja, det er mulig - det er også mulig å jukse i ludo. Betyr det at du trenger å gjøre det? :roll:

Skrevet

Nå måtte jeg le høyt.

Dette er noe av det sløveste jeg har hørt noen sinne. Hvor mange folk gidder å betale 100kr i måneden for å spille et spill som de egentlig synes er nerdete og teit? :roll: Og OM det hadde vært et faktum, hvilken rolle spiller det? Ganking + corpsecamping er likevel ikke OK. Ja, det forekommer på PVP-servere, det trenger du ikke fortelle oss flere ganger, men det betyr ikke at det er OK. Ja, det er mulig - det er også mulig å jukse i ludo. Betyr det at du trenger å gjøre det? :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...