Gå til innhold

Er HL2 virkelig et bra spill?


Anbefalte innlegg

Sitter her med litt blanede følelser for dette spillet.

 

Har hatt dette spillet nesten siden det kom ut. Som alle andre var jeg kjempe spent på hvordan dette ville være. Jeg gadd ikke spille lenger en til båten for dette var noe av det kjedligste jeg hadde vært borti.

 

Dette kan da ikke stemme, tenker jeg. Alle liker det jo! Så jeg spiller meg videre til forbi delene med bilen, men skjønner fortsatt ikke hva som fenger folk ved dette?

 

Jeg elsker nesten alt av FPS spill, men dette syntes jeg ikke noe om, og det som skulle være "perfekt".

 

Er dette bare skrytt opp i skyene, og er det fler som deler mitt syn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig mener jeg at det ikke er tvil om at det er et bra spill. På langt nær perfekt selvsagt men en solid spillopplevelse gjennom mesteparten av spillet var det jeg satt igjen med.

Stemningen gjennom store deler var topp(men husk å skru av den forferdlige støyen som skal være soundtrack, den dreper jo effektivt alt som er av stemning) og jeg fikk ofte følelsen av å være "ensom og jaget". Alt ialt et bra spill.

Lenke til kommentar

Det er et greit spill , men jeg sitter igjenn med tanken , hvorfor brukte jeg 600 kr på dette spillet. Allt for kort , og multiplayer spill som suger. Ergo , jeg spiller dem aldri. Grafikken var pen , men mye mer var det ikke. Tror ikke det er "alle" som er 100% fornøyd med HL2

Lenke til kommentar
Det er et greit spill , men jeg sitter igjenn med tanken , hvorfor brukte jeg 600 kr på dette spillet.

600 hørtes litt mye ut ja. 300 er en grei pris og det følte jeg at det var verdt.

Hadde spillet vært foruten det steam-pisset som fulgte med hadde jeg gladelig betalt en hundrelapp til for det.

Lenke til kommentar

Ja, HL2 var svært hypa.

Mye jeg gledet meg til som ikke kom med på grunn av hype.

 

Ganske kort spill, og egentlig ikke altfor bra heller.

Har kost meg mye mer med nummer 1. Tøft en liten stund, men det blir så dødsens kjedelig etterhvert. Litt bortkasta penger, og for mye hype.

Lenke til kommentar
Bortkasta penger for min del og, spelet bringer ingenting nytt og det som er der er av middels kvalitet. Action spel skal vera gøye samtideg gir ein fin balansert utfordring. Half Life var så lekandes enkelt sjølv på hard. Ein trengte jo å bruka hovudet ein plass i spelet.

:yes:

 

 

Jerix: det er vist enkelte som liker spelet, forstå det den som kan.

 

det skulle vel ikkje vere nødvendig å sei kva eg meiner om spelet, eller kva TCi ;)

Lenke til kommentar

Hmm... Jeg må også ærlig innrømme at jeg ikke synes HL2 er all verdens... Synes egentlig det var ganske kjedelig, mer en plikt nesten bare for å se hvorfor det var så etterlengta (Jeg var ikke så glad i 1'rn heller, men det var iallefall litt underholdende). Har spillt gjennom det en gang, men etter det var det uninstall og tviler på jeg kommer til å spille det igjen... blir bare for monotont å fyke gjennom alle områdene og skyte 99,9% av alt som rører seg. For all del, jeg kan forstå at folk liker det, men at det av mange betegnes som et av tidenes beste spill er for meg uforståelig. :hmm:

 

Av de store FPS'ne i fjord, synes jeg Escape From Butcher Bay hadde mest variasjon og mest morro. Ikke verdens lengste spill selvsagt, men har faktisk fått meg til å runde det to ganger til og er fortsatt ikke ordentlig lei det. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...