geiran Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Jeg registrerer at mods har flytta tråder angående danning av guilds til klan forumet. Men med to sticky tråder om danning av horde/alliance guilds i hw.no sitt navn her er det kanskje på tide å bli enig med seg selv hvor ting skal bli posta hen? -G, som synes triggerhappy moderering ikke er det helt store.
darkness| Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 (endret) Jeg registrerte nettopp også det samme, og det irriterer meg.. da jeg hater ordet klan (som jeg forbindre med CS). Jeg går også ut i fra at den kategorien er mindre lest/brukt av WoW-spillere enn denne katogorien vi er i nå. Jeg har bedt om et svar fra moderatorne, men har ikke fått noe enda. Endret 18. april 2005 av darkness|
haarod Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Jeg skjønte heller ingenting da mine to tråder ble fjernet/flyttet, mens hw.no guildet fortsatt rekrutterer her.. Snakk om forskjellsbehandling :hrmf:
Jan Åge Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Er enig. Jeg lagde for litt siden denne tråden i Klanrekruttering/diskusjon forumet. Dette gjorde jeg etter at jeg så Fruits Inc sin tråd ble flyttet. Men jeg hadde helst sett at både den og min tråd ble flyttet hit i WoW kategorien siden det er her de fleste som spiller Wow på forumet henger.
darkness| Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Det er ingen som leser tråden til Jan Åge, og det har ikke kommet et eneste svar. Tyder vel på at det er feil kategori å legge slike tråder i.
Dux ducis Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 ..danning av horde/alliance guilds i hw.no sitt navn.. Ikke vær så sikre på at HW.no, gamer.no og alle søstersidene vil ha noe å gjøre med guildene deres. (Og ikke vil ha noe med at dere bruker deres navn) Det er i så fall forum.hardware.no osv.
akristina92 Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Syns ikke det burde være en egen "stasjon" for klan-rekruttering. Ingen som besøker den "stasjonen", og folk får ikke rekrutert. Burde heller legge inn tråder i f.eks Counter-Strike "stasjonen" for rekruttering av folk tilk klan, der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå