Gå til innhold

CS Quiz'en min!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
dere som ikke klarer 10/10 er dumme ass...

wannabe nerder

Ok, og du er pro nerd eller?

Fikk 6-7 riktige...

Tror kanskje SiQux tuller litt med deg :p

Men fortsett å ta quizzen!!

Hvis dere har kjmpelyst til å gjøre meg en diiiger tjeneste, kan dere lage en account på Fun Trivia, og spille quizzen min en gang til!!

Da får quizzen rank, og jeg blir kjempe-glad!!

På forhånd takk! :love:

Skrevet
dere som ikke klarer 10/10 er dumme ass...

wannabe nerder

Ok, og du er pro nerd eller?

Fikk 6-7 riktige...

Ja, tulla nok litt med deg ja...

jeg fikk 6/10 ;)

Skrevet
Fikk 9/10, eneste jeg bommet på var deaglen. Koster den det samme som i 1.6?

Herr Brun

Ja, tror den koster det samme, jeg fikk ihvertfall riktig, og jeg gikk ut i fra 1.6-prisen :) Spiller ikke Source.

Skrevet

Teit spm. Do you spawn with a knife? Teknisk sett, ja, du har den i lomma,men du sppawner ikke med den i hendene. Så det kan vel diskuteres om det er ja eller nei der.

Skrevet
Teit spm. Do you spawn with a knife? Teknisk sett, ja, du har den i lomma,men du sppawner ikke med den i hendene. Så det kan vel diskuteres om det er ja eller nei der.

Spørmålet kan jo selvfølgelig diskuteres, men det jeg mener er jo; Du spwaner jo med pistol selv om du overlevde forrige runde med en ak i hendene!

På samme måte er det jo med kniv!

Skrevet

Mulig dette er annerledes i Spurce, men man spawner med våpenet man hadde hvis man overlever :p Souce har ikke fungert i det siste, så jeg er ikke 100% sikker. Men på måten spørsmålet er formulert, høres det om som om du starter med kniv.

Skrevet
Mulig dette er annerledes i Spurce, men man spawner med våpenet man hadde hvis man overlever :p Souce har ikke fungert i det siste, så jeg er ikke 100% sikker. Men på måten spørsmålet er formulert, høres det om som om du starter med kniv.

Hvis du kommer med en bedre formulering, skal jeg overveie det....

Skrevet

Hvis du kommer med en bedre formulering, skal jeg overveie det....

Hmmmmm.

Hvis man overlever, så starter man med det våpnet man hadde forrige runde. Lenge siden jeg har spilt Source nå, men mener å huske at det var slik der også. Men, på måten du formulerer spørsmålet, høres det ut som om du spør om man spawner med kniv i hendene. Men det gjør man ikke, men du har den i lomma eller noe.

Men jeg gidder ikke sitte og diskutere akkurat det med deg :p

Du får ta det som du vil. :)

Skrevet
Men jeg gidder ikke sitte og diskutere akkurat det med deg :p

Du får ta det som du vil. :)

Neida! Skjønner hva du mener! Som sagt tidligere i tråden; Jeg tar med glede imot ris, OG ros! :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...