Azper Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 dere som ikke klarer 10/10 er dumme ass... wannabe nerder Ok, og du er pro nerd eller? Fikk 6-7 riktige...
Poor Leno Skrevet 21. april 2005 Forfatter Skrevet 21. april 2005 dere som ikke klarer 10/10 er dumme ass... wannabe nerder Ok, og du er pro nerd eller? Fikk 6-7 riktige... Tror kanskje SiQux tuller litt med deg Men fortsett å ta quizzen!! Hvis dere har kjmpelyst til å gjøre meg en diiiger tjeneste, kan dere lage en account på Fun Trivia, og spille quizzen min en gang til!! Da får quizzen rank, og jeg blir kjempe-glad!! På forhånd takk!
Luchy Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 jeg greide 7/10. har ikke spilt CS på hmmm 3 måneder, husker litt dårli men ble fornøyd
Totti Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 (endret) 10\10 ny quiz hadde vært glimmers EDIT: innlegg 100 *parteh* Endret 22. april 2005 av Totti
Herr Brun Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Fikk 9/10, eneste jeg bommet på var deaglen. Koster den det samme som i 1.6? Herr Brun
SiQux Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 dere som ikke klarer 10/10 er dumme ass... wannabe nerder Ok, og du er pro nerd eller? Fikk 6-7 riktige... Ja, tulla nok litt med deg ja... jeg fikk 6/10
Freqtal Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Fikk 8/10. Trodde kevlar kostet 800, og da hjelm 200 (siden kevlar+hjelm=1000). Jaja.
Freqtal Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Fikk 9/10, eneste jeg bommet på var deaglen. Koster den det samme som i 1.6? Herr Brun Ja, tror den koster det samme, jeg fikk ihvertfall riktig, og jeg gikk ut i fra 1.6-prisen Spiller ikke Source.
Poor Leno Skrevet 23. april 2005 Forfatter Skrevet 23. april 2005 Dette burde jo jeg helt klart vite, men koster ikke egentlig alle våpnene det samme i source som i 1.6?
theDurkan Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Teit spm. Do you spawn with a knife? Teknisk sett, ja, du har den i lomma,men du sppawner ikke med den i hendene. Så det kan vel diskuteres om det er ja eller nei der.
Poor Leno Skrevet 23. april 2005 Forfatter Skrevet 23. april 2005 Teit spm. Do you spawn with a knife? Teknisk sett, ja, du har den i lomma,men du sppawner ikke med den i hendene. Så det kan vel diskuteres om det er ja eller nei der. Spørmålet kan jo selvfølgelig diskuteres, men det jeg mener er jo; Du spwaner jo med pistol selv om du overlevde forrige runde med en ak i hendene! På samme måte er det jo med kniv!
theDurkan Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Mulig dette er annerledes i Spurce, men man spawner med våpenet man hadde hvis man overlever Souce har ikke fungert i det siste, så jeg er ikke 100% sikker. Men på måten spørsmålet er formulert, høres det om som om du starter med kniv.
Poor Leno Skrevet 23. april 2005 Forfatter Skrevet 23. april 2005 Mulig dette er annerledes i Spurce, men man spawner med våpenet man hadde hvis man overlever Souce har ikke fungert i det siste, så jeg er ikke 100% sikker. Men på måten spørsmålet er formulert, høres det om som om du starter med kniv. Hvis du kommer med en bedre formulering, skal jeg overveie det....
kunka Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Nei, man spawner ikke alltid med kniv... Det er fakta.
theDurkan Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Mulig dette er annerledes i Spurce, men man spawner med våpenet man hadde hvis man overlever Souce har ikke fungert i det siste, så jeg er ikke 100% sikker. Men på måten spørsmålet er formulert, høres det om som om du starter med kniv. Hvis du kommer med en bedre formulering, skal jeg overveie det.... Hmmmmm. Hvis man overlever, så starter man med det våpnet man hadde forrige runde. Lenge siden jeg har spilt Source nå, men mener å huske at det var slik der også. Men, på måten du formulerer spørsmålet, høres det ut som om du spør om man spawner med kniv i hendene. Men det gjør man ikke, men du har den i lomma eller noe. Men jeg gidder ikke sitte og diskutere akkurat det med deg Du får ta det som du vil.
Poor Leno Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 Men jeg gidder ikke sitte og diskutere akkurat det med deg Du får ta det som du vil. Neida! Skjønner hva du mener! Som sagt tidligere i tråden; Jeg tar med glede imot ris, OG ros!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå