Gå til innhold

Pattern: Mooncloth Bag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

desverre og måtte sei det men det er nesten ingen som kjøper mooncloth bags, 14 slot bag for 2g og 16 slot bag for 30g, det bør sei sitt

1 mooncloth går for 20-25g på min server nå siden du kan lage "Belt of Archmage"

http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=18405

Har hatt 300 i tailoring i sikkert 3 månder nå og har faktisk ikkje solgt 1 mooncloth bag, har faktisk ikkje blitt spør om å lage ein eingang...

Skrevet

det er helt klart at AH prisene er litt idiotiske for tiden... på Shadow Moon går 10 slot bags for < 40s.. de koster 2g (1.8G) hos vendor... jeg mener.. wtf?

også er det ikke noen som helt forstår at en mooncloth burde koste svin på grunn av cooldown på ingredienser alene... :/

Skrevet

Det er stor forskjell på 10 slot bags og 16 slot bags.

Og når det gjelder

Hvem gidder å betale 30g for 2 ekstra slots med mindre man er utrolig rik?

Ja, det er de rike som er villig til å betale mye :)

Which is nice...

Skrevet

selvfølgelig er det stor forskjell, men eksempelet mitt var for å vise at "alt" på ah er skeivt fordelt.. når en 10slot (som jo bare er 2 slots større enn en 8 slot) koster 20% av vendor price på AH, så sier det litt...

Håper det blir bedre senere når folk begynner å få litt peiling...(og mer penger)

Skrevet

Uansett. Jeg betaler ikke 30g for 2 ekstra slots.. blir blir jo 120g+ bare for 8 slots ekstra.. no thanks. Uansett hvor rik jeg hadde vært hadde jeg brukt pengene på noe fornuftig.

Skrevet

hadde betalt dyre summer for alle patterns.

som orochimaru, vil jeg lære alle patterns(i oro sitt tilfelle: jutsus) jeg kan få henda fatt i.. :!:

men seriøst, som tailor så lager man ofte ting til seg selv. og da lager man seff 2extra slots til seg selv, hvis du har ingr til det...

Gjest member-60584
Skrevet

i et stratholme run droppa mooncloth bag pattern.. jeg rulla jo seff høyest :D

har den i banken nu siden jeg er så lame og hakke orka å farme/betale for stuff for å skille opp.. jeg har 290 noe i tailoring... men ikke 300 enda... samme med enchanting :p hardt de siste 5-7 skillsan :p

frister ikke særlig å lære den... ingen gidder betale så mye for 16 slot bag.. gidder ikke lage til meg selv heller.. har 3stk traveler's backpack(16 slots) og 1stk 14 bag + vanlige backpacken...

men om jeg stapper den i AH eller spammer Trade vil jo seff guildies begynne å kjefte...

Skrevet
i et stratholme run droppa mooncloth bag pattern.. jeg rulla jo seff høyest :D

har den i banken nu siden jeg er så lame og hakke orka å farme/betale for stuff for å skille opp.. jeg har 290 noe i tailoring... men ikke 300 enda... samme med enchanting :p hardt de siste 5-7 skillsan :p

frister ikke særlig å lære den... ingen gidder betale så mye for 16 slot bag.. gidder ikke lage til meg selv heller.. har 3stk traveler's backpack(16 slots) og 1stk 14 bag + vanlige backpacken...

men om jeg stapper den i AH eller spammer Trade vil jo seff guildies begynne å kjefte...

Lag en alt. Send han mønsteret. Selg på AH. Send pengene tilbake til main. :whistle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...