haarod Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Ja, jeg lurer på noen forskjellige commands i og med at jeg skal være guildleader for første gang (i WoW). Den eneste jeg kan er /gleave, men regner da med at å invite noen til guildet er /ginvite <nick>? Hva er commanden for å bytte leder? For å høyne rangene(husker ikke ordet) til noen? Noen andre nyttige jeg bør vite om? Takk, Haakon.
Licht Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 /gdisband - Disbander guild Tror den for å gjøre noen andre til leder var /gleader <nick> eller /gmaster <nick>. For øvrig pleier jeg ikke å bruke de kommandoene der særlig ofte..
FredrikFtw Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 /ginfo - Gives basic information about your guild/g - Sends a chat message to all members of your guild /o - Sends a chat message to all officers of your guild /ginvite <player> - Invites another player to join your guild /gremove <player> - Removes a player from your guild /gpromote <player> - Promotes a player one rank within your guild /gdemote <player> - Demotes a player one rank within your guild /gmotd <message> - Sets the guild's message of the day /gquit - Removes you from your guild /groster - Gives an entire guild roster (officers and leaders only) /gleader <player> - Sets another player as the guild leader (guild leader only) /gdisband - Disbands your guild (guild leader only)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå