Gå til innhold

Premiere på CSI: NY på TVNorge.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

På tirsdag (19. april) er det jo premiere på CSI: New York på TVNorge. Noen som gleder seg?

Personlig vet jeg ikke hva jeg tenker om det. CSI: Miami var en stor skuffelse, synes jeg, så jeg vet ikke hva jeg skal tro om New York...

Men,

er det noen av dere som gleder dere spesielt?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var veldig spent da hørte at dette ble en litt film-noir versjon av CSI, men av en eller annen grunn lastet jeg det aldri ned.

Det blir spennende å se hvordan dette er, men jeg mistenker at Grissom og co holder seg på toppen.

Skrevet
Har en følelse av at det ikke er så bra. Men ingen kommer jo opp på Grissom-nivå, så får prøve ta CSI NY imot med åpne armer :thumbup:

Én åpen arm, i alle fall...

Skrevet (endret)

Har sett alle episodene som er blitt sendt til nå, og jeg synes CSI:NY er like bra som orginale CSI :thumbup:

Gled dere :w00t:

Endret av Uderzo
Skrevet
Har sett alle episodene som er blitt sendt til nå, og jeg synes CSI:NY er like bra som orginale CSI :thumbup:

Gled dere :w00t:

enig der du.. csi:ny er utrolig bra laget :w00t:

Skrevet

Jeg jobber til sent og er ikke hjemme før 23.00 tida. Så jeg tenker meg at jeg ikke får sett det på tv. Men jeg tviler ikke på at det blir bra. Selv om jeg liker den originale csi fremfor csi: miami så syns jeg fortsatt at miami er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...