Fat_ASS Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 wee...endelig de_inferno til CS:S!!! I update news for CS stod det i dag at en remake av kongebrette de_inferno skulle komme ut om en liten stund. har savna dette mapet noe sinnsykt siden jeg gikk over fra CS1.6 til source å det har vært veldig skuffende at det ikke har kommet ennå. de_inferno er et a favoritt mapene mine så dette var hyggelige nyheter..
Overguard Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Har spilt inferno i css i en god stund nå. Er faktisk noen som har converta cs:z utgaven til source utgave! eller hva jeg skal kalle det! Men det er god å høre at den _ofisielle_ utgaven skal komme!
Fat_ASS Skrevet 16. april 2005 Forfatter Skrevet 16. april 2005 Har spilt inferno i css i en god stund nå ??? har spilt css hver dag nå i et par mnd å jeg har aldri kommet over inferno brette på de serverene jeg har spilt på i værtfall....
galaxee Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 hehe trykk server--> change filters og skriver inn de_inferno i "map" "game" på counter-strike source (i steam da)
Fat_ASS Skrevet 16. april 2005 Forfatter Skrevet 16. april 2005 Bruker all seeing eye å går bare på servere som er norske å har et visst antall spillere... Kanskje derfor?!
embark Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Jeg spilte inferno på CS:S for ca 2-3 måneder siden , så vil ikke si at det er noen nyhet
Fat_ASS Skrevet 16. april 2005 Forfatter Skrevet 16. april 2005 Jeg spilte inferno på CS:S for ca 2-3 måneder siden tongue.gif , så vil ikke si at det er noen nyhet ja men dette er visstnok det offisielle inferno mapet som de fra valve eller no har laget..
embark Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Jeg spilte inferno på CS:S for ca 2-3 måneder siden tongue.gif , så vil ikke si at det er noen nyhet ja men dette er visstnok det offisielle inferno mapet som de fra valve eller no har laget.. Oja! Er det noen som har prøvd det da?
Fat_ASS Skrevet 16. april 2005 Forfatter Skrevet 16. april 2005 Oja! inv_biggrin.gif Er det noen som har prøvd det da? ikke kommet ut ennå. kommer om en liten stund i følge update news på steam! les hele posten før du spørr
embark Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 les hele posten før du spørr Jeg har en tendens til å ikke gjøre det...
Mala Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Deilig dette her Ser litt frem til port mappet også
Fat_ASS Skrevet 16. april 2005 Forfatter Skrevet 16. april 2005 Deilig dette her new_yes.gif Ser litt frem til port mappet også thumbup.gif Ja det hørtes skikkelig stilig ut.. håper man kan hoppe på sjøen da også.. Ser det for meg... :!:
Mala Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Port mappet ? Ja det kom en message på steam her for en stund sia, bare til å sjekke steam ¨news det så for du en link.
Elendil Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 We hope everyone is enjoying the Half-Life 2: Deathmatch contest winning maps that were released earlier this week. The next big Counter-Strike release is set to include two maps. The first map will be de_port, previously mentioned here. This map is set in a resupply port for outgoing ships. The gameplay is designed for a balanced layout employing a mix of long sightlines with cover and close quarters fighting environments. The second map will be a completely redone de_inferno, a historical favorite at CS tournaments and competions. We'll be releasing some screenshots or other media from both of these maps in the next week or two. Viste ikkje at de_inferno var allerede i cs:s da men. Gleder meg til dette for det mapet er digg.
A.J Green Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Noen som slenger opp noen screenies her når dere får tid eller?
Fat_ASS Skrevet 16. april 2005 Forfatter Skrevet 16. april 2005 Ser litt spennende ut. wink.gif Dette så veldig bra ut... Håper det ikke blir så lenge til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå