Gå til innhold

The Power of Hunters V.0.13


Anbefalte innlegg

har aldri teste BS, så jeg kan ikke si noe negativt om det.. jeg vil selv si at jeg kjenner klassen hunter godt.. har lest en masse guids, og har valgt å gå denne veien..

 

 

Beast Mastery Talents (0 points)

 

 

None

 

 

Marksmanship Talents (31 points)

 

 

Improved Concussive Shot - 5/5 points

Gives your Concussive Shot a 20% chance to stun the target for 3 seconds.

 

 

Improved Hunter's Mark - 5/5 points

Increases the Ranged Attack Power bonus of your Hunter's Mark spell by 15%.

 

 

Lethal Shots - 5/5 points

Increases your critical strike chance with ranged weapons by 5%.

 

 

Aimed Shot - 1/1 point

An aimed shot that increases ranged damage by 70.

 

 

Mortal Shots - 5/5 points

Increases your ranged weapon critical strike damage bonus by 50%.

 

 

Scatter Shot - 1/1 point

A short-range shot that deals 50% weapon damage and confuses the target for 4 seconds. Any damage caused will remove the effect.

 

 

Hawk Eye - 3/3 points

Increases the range of your ranged weapons by 6 yards.

 

 

Ranged Weapon Specialization - 5/5 points

Increases the damage you deal with ranged weapons by 5%.

 

 

Trueshot Aura - 1/1 point

Increases the Ranged and Melee Attack Power of party members within 30 yards by 30.

 

 

 

 

Survival Talents (20 points)

 

 

Precision - 5/5 points

Increases your chance to hit with melee weapons by 5%.

 

 

Lightning Reflexes - 3/3 points

Increases your Dodge chance by 3%.

 

 

Improved Wing Clip - 5/5 points

Gives your Wing Clip ability a 20% chance to immobilize the target for 5 seconds.

 

 

Improved Mongoose Bite - 1/5 point

Increases the damage done by your Mongoose Bite ability by 4%.

 

 

Deterrence - 1/1 point

When activated, increases your Dodge and Parry chance by 25% for 10 seconds.

 

 

Deflection - 5/5 points

Increases your Parry chance by 5%.

 

jeg er på en pvp server.. så jeg er ute etter å vere mest mulig deadly i pvp.. når folk kommer i melee rng så er det kun en ting å fokusere på.. og få daza/stunna osv.. han/hun så du kan komme deg i gun/bow rng igjen..

 

mener at Improved Arcane Shot - 5/5 points ikke er nødvending.. velg heller Improved Hunter's Mark rank 5.. hunters mark er et must å bruke.. druid og rogue kan ikke bruke stealth når de har hunters mark.. og når jeg er i grp så er det en fin måte å vise grp hvilken mob vi skal drepe først.. dette gjør det enklere for mage å gjøre om en anna mob til sau + at du yter mer skade:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lagt til et større innlegg om pvp, mer kommer.

 

Vi er værken den beste damage dealer eller tank. Men vi har mye mer å velge i enn den beste tank/damage dealer. Vi har pet som kan tanke i ca 5sec. dette kan være lenge nok til å redde priest. Vi har en gjevn total DPS på 100-250. Dette med minimal mana forbruk. Vi har freeze trap som riktignok kun varer 20sec eller kortere, men funker på ALT. Synd at mange spillere ikke vet/ser forskjell på frost nova og freeze trap. Den har desverre samme animasjon/graphics. :cry:

Lenke til kommentar

Har lagt til pet skills link. Takker Fnix. Har også lagt til et lite innlegg om King Bagalash under 6.Tips.

 

MysticoN: trur ikke blizz hater hunter. Alle kllasser har sterke og svake sider. Warlock er svake i PvP. Paladin klarer ikke holde argo. Priest sliter med å kvitte seg med argo. Hunter klarer det meste av dette utmerket. Dessuten er vi dritt gode til å solo. Jeg koser meg som en unge innenfor murene i Tyr (Eastern Plaugelands) mot 55-57 elites. Og jeg har konstant full hp, dersom jeg ikke driter meg ut. Ingen klass er perfekte.

 

danno_O: Vi er da alle litt syke innimellom. Jeg har laget dette innlegget så jeg kan få innspill fra andre og ha alle linkene jeg liker på ett sted. Dessuten håper jeg på å få en god del research på "papir". Hvem er det som ikke vil sykle foresten?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hunter er vel en av de klassene som kunne trenge litt "oppmuntring" om hvordan de kan få en sjanse til å vinne. Synes litt synd på huntere, er selv pala, og når jeg har drept dyret deres healer jeg, og da springer hunteren seg nesten i hjel, og mens den springinga foregår får jeg full mana, å la pala ha full mana er vel ikke så lurt, men hva kan man gjøre? Og mens hunteren springer får jeg av og til inn ett slag, og når han har 50%hp har jeg kanskje en mulighet til stun, og da kan det gå veldig dårlig for han.

 

Flott initiativ, og jeg synes blizzard også burde ta ett lite initiativ til hutere! :)

Lenke til kommentar

Ithkul : vilken lvl er hunteren din? ja vi eier solo mobs på "low lvl".. men tro meg det blir verre og verre ettervert.. hunteren min er no 57 og tror det kommer til å ta en stund før han blir 58:)

 

er ikke lei av hunteren, men trenger en liten pause.. har starta med en shaman og stor trivest med det..

 

Btw hunters roxor i BG, første gangen jeg var der kom jeg på 2. plass:) jeg var 56 og resten var fra 58-60:) det var digg det,,,

Lenke til kommentar
Ithkul : vilken lvl er hunteren din? ja vi eier solo mobs på "low lvl".. men tro meg det blir verre og verre ettervert.. hunteren min er no 57 og tror det kommer til å ta en stund før han blir 58:)

 

er ikke lei av hunteren, men trenger en liten pause.. har starta med en shaman og stor trivest med det..

 

Btw hunters roxor i BG, første gangen jeg var der kom jeg på 2. plass:) jeg var 56 og resten var fra 58-60:) det var digg det,,,

Har vært lvl 60 i et par måneder nå. Sant det at hunter rocker i BG. Det gjør mage også. fint med 41 feet range i raid vs raid situasjon. :D

 

Beklager at jeg ikke har oppdatert denne "guiden" mer. Kom gjerne med ønsker, spørsmål eller tips. Tar meg tid til spesifike ting dere kommer med.

Lenke til kommentar
ulemper ved å være hunter:

- du må mate dyret ditt!

- du suger sånn i melee at en priest kunne banka deg med staffen sin.

- ingen vill ha deg i guild, party.

Det å måtte mate dyret sitt er jo lett å fikse med en addon som autofeeder petn. Ulempen er vel at man må bruke et par slots i backpacken til mat. Jeg har en 50ish huntern som jeg ikke har spilt med på en god stund, og har alltid fått party når jeg har søkt.. så det du sier om at "ingen vil ha deg i guild, party" er bare bs (må dog nevnes at jeg ikke har vært i mc med huntern, så vet ikke helt hvordan det er der).

Lenke til kommentar

synst det blir litt feil å legge "du suger sånn i melee" blandt ulempene til en hunter, hunters er jo tross alt ikke laget for å gå melee, så da kan du legge til "du suger sånn i melee" til både Warlocks, Priests og Mages i tillegg ;)

 

Å mate petten er ikke noe stort problem egentlig, en liten ekstraoppgave, men så slipper vi til gjengjeld å sitte ned for å regene mana etter hver kamp (selv om vi går fort tom er ikke mana noen nødvendighet for hunters)

 

Da står vi igjen med "Ingen vil ha deg i guid / party"

og der har ikke jeg helt samme erfaringene :-)

har bare skjedd en gang at noen har sagt nei til å ha meg med i party, og sliter aldri med å finne et heller :yes:

 

finst helt sikkert noen hundre hunterhatende personer i wow-verdenen som på død og liv ikke vil ha med Hunters i party, men jeg har hitill ikke møtt på så mange ;)

(den eneste jeg hitill har truffet på svarte på mitt saklige spørsmål om hvorfor han ikke ville ha hunters i partyet med en /ignore, han hadde i tilleg århundrets fjortissnick, så jeg tok det ikke så tungt)

 

Og hva petwipes angår, så er en pet bare så dum som hunteren som kontrolerer ham :yes:

ikke no vanskli å dismisse petten, og kun ha han framme når det er trygt :)

 

min lille konklusjon blir da at Hunter er en finfin og usefull klasse, såfremt personen som kontrolerer ham ikke er et brød :-)

 

Dette gjelder jo egentlig alle klasser..

Selv om jeg har måtte maintanke med den lille pelsdotten min etpar ganger i instances, fordi maintanken ikke greier å holde mer agro en èn spurv gjør ikke Warrior til en dårlig klasse :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...