Gå til innhold

Enorm musematte: Ikea


M4c

Anbefalte innlegg

Alternativ til vanlige "små" musematter er "ORGINAL Skriveunderlag" fra Ikea, til 249,- Link her og her. Dette er underlag å legge på skrivebordet, altså under både tastatur, skjerm og mus.

 

Bilder:

37279_PE129259_S3.jpg

37270_PE129253_S3.jpg

 

Testutstyr:

Logitech MX900

Logitech MX1000

 

Begge musene fungerer utmerket, ingen problemer med å lese underlaget. Fordelen er at "musmatten" er enorm i forhold til vanlige musmatter, går liksom aldri tom for plass. Matten er overraskende stilig, og behagelig å legge armen på.

 

Fordeler:

+ Enorm

+ Grei pris

+ Behagelig matriale

+ Stilig utseende

 

Ulemper:

- For stor for noen?

- Hvis du ikke liker svart?

 

Anbefales klart over andre musematter. Skal dog legges til at jeg ikke er noen hardcore gamer, kanskje noen som er det kan komme med synspunkter på dette produktet, men har spilt en del HL2, Farcry osv, med meget godt resultat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker denne på jobben med Logitech Ultra-x tastatur og MX-518 mus, fungerer ypperlig. Men til skrivebordsunderlag synes jeg ikke det er noe bra, den er nemlig så myk at det er vanskelig å skrive med kulepenn uten å gå gjennom et vanlig papirark. Dette irriterer en del, men jeg har funnet løsningen. Fikk et skrivebordsunderlag fra Libero (!) (teilt med bleie reklame på skrivebordet men men...) og det har jeg ved siden av. Er ikke så dumt å ha litt kladdeark tilgjengelig på skrivebordet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

vel tror ikke dette er noe bra alternativ til "gamere" , som sagt du kan få store musmatter i serien icemat,Qpad,steelpad etc. jaffal store nok. :)

 

men sikkert ett bra alternativ for dem som ikke spiller so mye fps spill.

Endret av aybih
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Har en MX700 hos faren min og den nederste matta.

Veldig fin å bruke til vanlig bruk, men gaming vet jeg desverre ikke(har desverre ikke no særlig spill hos faren min :( )

men uansett om jeg ikke har prøvd den med spill så ville jeg nok heller hatt en Icemat, steelpad eller noe lignende.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Er vel en grei musematte, men skal man spille pc-spill må man ha noe annet og bedre(Qpad, SteelPad, Icemat etc.)

5039491[/snapback]

 

Har du egentlig prøvd dette skriveunderlaget fra Ikea ??

 

Har dette selv, bare jeg måtte ut med 500,- for det. Merkelig nok! Mitt underlag er forholdsvis hardt så jeg har ikke problemer med å skrive på det slik som Beh skriver lengre oppe her. Faktisk så er dette skriverbordunderlaget glattere for min MX518 enn det Qpad'n er, dog mye hardere. Jeg foretrekker Qpad'n da den er mykere. Men dette er jo smak og behag.

Lenke til kommentar
Er vel en grei musematte, men skal man spille pc-spill må man ha noe annet og bedre(Qpad, SteelPad, Icemat etc.)

5039491[/snapback]

 

Har du egentlig prøvd dette skriveunderlaget fra Ikea ??

 

Har dette selv, bare jeg måtte ut med 500,- for det. Merkelig nok! Mitt underlag er forholdsvis hardt så jeg har ikke problemer med å skrive på det slik som Beh skriver lengre oppe her. Faktisk så er dette skriverbordunderlaget glattere for min MX518 enn det Qpad'n er, dog mye hardere. Jeg foretrekker Qpad'n da den er mykere. Men dette er jo smak og behag.

5095653[/snapback]

 

Ja, jeg har faktisk prøvd den. fikk den i julegave av min gode bestemor, og den falt ikke i smak som en gaming-pad

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...