AvaloN - TLW Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Jeg spiller Warrior for 1st gang! I går så questa jeg i ca 5 timer med en annen norsk fyr som kaller seg Zar. Da vi var i lvl 9 så tok vi en duell, han vant! I lvl 10 tok en til duell, han vant! Da jeg var rogue duelerte jeg en Paladin med 1+ level enn meg! Der knuste jeg han! Så...rogue eier i dueller! Ville bare si dette pga jeg sitter og kjeder meg på jobben
Aiven Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Rogues er klassisk sett de enkleste for warriors, men det er noen som er gode da. I går tok jeg først 3 rogues på lvl 55, lvl 58, lvl 60 (var selv 58) men etterpå slo lvl 55 duden meg to ganger
hallgeirl Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Jeg regner med det er spesielt etter level 40 at warriors får en ganske stor fordel fremfor rogues? Pga. Plate armor (og rogue må som kjent alltid klare seg med Leather).
Jan1984 Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Jeg duelerte mot en Rouge jeg var i lvl42 Warrior han lvl47 Rouge. Jeg knuste han som faen første gangen, da brukte jeg retaliation å fortalte han det + at jeg bare for brukt den hvært 30min, da ville han ha en kamp til slo han ganske lett da å. jeg hadde et tohåndsverd som tar 35.5 dps han hadde to daggers som tok over 30 dps. Var litt rart syns jeg at jeg greide å knuse han så lett, mulig han var dårlig men etter det mistet jeg litt respekten for Rouge's
Aiven Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Jeg duelerte mot en Rouge jeg var i lvl42 Warrior han lvl47 Rouge. Jeg knuste han som faen første gangen, da brukte jeg retaliation å fortalte han det + at jeg bare for brukt den hvært 30min, da ville han ha en kamp til slo han ganske lett da å. jeg hadde et tohåndsverd som tar 35.5 dps han hadde to daggers som tok over 30 dps. Var litt rart syns jeg at jeg greide å knuse han så lett, mulig han var dårlig men etter det mistet jeg litt respekten for Rouge's Er ikke noen grunn til å miste respekten for rogues av den grunn, de er stort sett de eneste vi tar. De kan f.eks. le av når vi sloss med caster-classes, for det er fra deres perspektiv nokså tragisk!
Der Kommissar Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Jeg er selv rogue, og fant ut at warriors ikke var til å spøke med da jeg brukte evasion
Jan1984 Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Er ikke noen grunn til å miste respekten for rogues av den grunn, de er stort sett de eneste vi tar. De kan f.eks. le av når vi sloss med caster-classes, for det er fra deres perspektiv nokså tragisk! Ja jeg vet vi sliter no jævlig med Mages men vi tar Huntere å ellers kommer det ann på å kunne å bruke spillern din. tror jeg skal sette alle tallent poenga mine på Fury for å bli en my tøffere pvp spiller jeg spiller på normalt men har lyst til å utmærke meg mot andre spillere å da tror jeg løsningen er å sette talent poenga på Fury da kan jeg ta et slag som gjør 100% mer skade enn et vanlig slag å setter ned 50% healing på motspillern da kan nok Warrior bli mer fryktet!
Aiven Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Er ikke noen grunn til å miste respekten for rogues av den grunn, de er stort sett de eneste vi tar. De kan f.eks. le av når vi sloss med caster-classes, for det er fra deres perspektiv nokså tragisk! Ja jeg vet vi sliter no jævlig med Mages men vi tar Huntere å ellers kommer det ann på å kunne å bruke spillern din. tror jeg skal sette alle tallent poenga mine på Fury for å bli en my tøffere pvp spiller jeg spiller på normalt men har lyst til å utmærke meg mot andre spillere å da tror jeg løsningen er å sette talent poenga på Fury da kan jeg ta et slag som gjør 100% mer skade enn et vanlig slag å setter ned 50% healing på motspillern da kan nok Warrior bli mer fryktet! Her tar du grundig feil min gode mann. Mortal Strike builden blir regnet som den ultimate pvp build for warriors. Det slaget du snakker om er i arms treet og heter "Mortal Strike", men er dog blitt nerfet en smule til 160dmg+weapon dmg.
Ciwie Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Et annet godt tips vs Rogue: Bleed fører til brutt stealth
Jan1984 Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Nei jeg prater om et annet bare at det setter ikke ned healinga den gjør 100% mer skade på ett slag
Sheel Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 (endret) Er selv Rogue, og som Rogue ville jeg brukt Rupture og Garrote mot en Warrior iallefall, som ignorerer Armor og bare leecher HP over tid (Er de to eneste DoT's Rogue har), og derretter peisa på med en Expose Armor (Nedsetter X% Armor til motstander er dau). Edit: Tips; Rogue er avhengig av å få en temmelig rask kill, dette er forsåvidt en av grunnene til at Rogue sliter mot mail/plate klassene. Så om du er Warrior og skal sloss mot Rogue enten i Duell eller PvP, bruk en Pot om motstanderen tillater det i Duellen, slik får du dratt ut kampen endel mer. For å ta en annen ting, eneste sjanse en Rogue har mot Paladin er å bruke Stunlocks og sjanse på at Paladin er dum nok til å ikke Cleanse Wounding Poison og Mind-Numbing Poisons. Endret 15. april 2005 av Artex
hamsterbom Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Jeg er selv rogue, og fant ut at warriors ikke var til å spøke med da jeg brukte evasion *ler* den var fin, mange som lære det på den harde måten En god rogue stealther og venter til at Retaliation skal fade ut..
hamsterbom Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 (endret) og derretter peisa på med en Expose Armor (Nedsetter X% Armor til motstander er dau). hehe, jeg sunder aromored en rogue engang så han hadde null armor:p Endret 16. april 2005 av hamsterbom
Arve Systad Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Retaliation, sunder armor og Overpower = død rogue. Spesielt om du går DPS-warrior
Mandarb Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 ( Retaliation, sunder armor og Overpower = død rogue.) hahaha! ditta der merka jeg også når jeg skrudde på evasion mot en warrior som hadde dette våpne: http://www.thottbot.com/?i=35900 prøvde mange ganger mot han men han tok meg på ca 7 slag..hehe *sint rogue*
Fnix Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Warriors gjør for mye DPS til å spille en rolle som 'tank' etter min mening, og etter den nye patchen som kommer vil +def teller enda mer for warriors (for det er de som har mest equpment med +def), som får de lett i alt til en 35 - 40% i bare dodge, block, parry osv. Nerf warriors ! Dueller er ikke en 'fair' match for en rogue, der du mister all overraskelse. En warrior skal stunnes konstant, og i pvp må de slakkes ned (crippling) --> re-stealth og start stunlock på nytt. Som sagt er Rupture, Garrote og Deadly Poison viktige tinger mot en warrior. Jo lengre kampen varer, jo værre for roguen. Å bruke evasion er selvmord. Warriors er harde men ikke umulige.
ukjentbruker Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Jeg vil ikke si at warriors er så veldig gode. Jeg harselv en Night elf Rogue i lvl 55 og knuste i dag en warrior i lvl 60, en warrior i lvl 57 og en annen i 56, skal de liksom være gode?
PcT Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 please.. Det kommer 100% an på warriorn.. Jeg tar personlig ned priests, rogues, hunters, warlocks og andre warriors FORT ned.. Mages greier alltid å komme seg unna om jeg ikke bruker en free action potion(Tho de greier nesten aldri å drepe meg) , en paladin tar bare tid... Priests=Charge, Zerk stance, Zerk rage, MS, MS, Execute.. Om de får fearet meg intercepter jeg dem.. Hunters uten imp wingclip er patetiske, Warlocks noe lignende priest, rogue blir overpower+ms+execute til de dør. Andre warriors krever et par sunder armor+disarm før man spammer MS, overpower og Execute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå