Gå til innhold

Passord på mapper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bruker Folder Access 2.0 for å låse mappene mine. Veldig enkelt og greit program. Man bare høyereklikker på en mappe, velger "Lock folder" for deretter å taste inn passordet. Gratis er det og.

ja jeg lastet ned den og. funket mye bedre :D

men er det mulig å bytte ut ikonet som viser at det er en passordbeskyttet mappe, slik at den bare vises med et vanlig mappeikon istedenfor?

Lenke til kommentar
tror ikke det går nei. har prøvd det selv, men fant ikke en måte og forandre ikonet på.

dumt :(

folk får si fra hvis de finner det da.

 

det er ikke såå viktig for meg å ha passordbeskyttelse på, hvertfall ikke når det ser så utrolig hemmelig ut at det ikke er mulig.

Lenke til kommentar
har selv brukt Folder Lock det skjuler mappene istedenfor bare å sette passord på mappene. et helt greit program.

har et sånt et og.

men jeg ønsker ikke å skjule mappene.

det jeg ønsker er et program som når man dobbeltklikker på de etter å ha låst de, så må man taste inn passordet.

og i tillegg ønsker jeg at det skal være umulig å se at det faktisk er en låst mappe. når jeg passordbeskytter mappen nå får jeg opp et sånt ikon istedenfor mappeikonet, slik at man ser at den er låst. jeg ville hatt det sånn at ikonet på mappen fortsatt var et vanlig mappe ikon etter jeg setter passord på den.

Lenke til kommentar

jeg har klart å glemt passordet slik at jeg ikke kan bruke det :(

 

prøvde og slette det men trnger passord for å gjøre det og.. så slettet jeg alle filene om folder access i registeret.. da var alt borte.. installerte igjen og den spurte meg om et samme passordet igjen :dontgetit:

 

noen som har råd til de som har glemt passordet?

Lenke til kommentar
jeg har klart å glemt passordet slik at jeg ikke kan bruke det :(

 

prøvde og slette det men trnger passord for å gjøre det og.. så slettet jeg alle filene om folder access i registeret.. da var alt borte.. installerte igjen og den spurte meg om et samme passordet igjen :dontgetit:

 

noen som har råd til de som har glemt passordet?

hehe... nå har du klart det ja.

du får jobbe det systematisk gjenom mulige passord :p

Lykke til :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...