Gå til innhold

Worklog: Ferrari kabinett *update 1.5*

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sponsorer:

vendur.gif

Nå har jeg endelig begynt på mitt prosjekt! :D

Jeg skal lage et kabinett helt fra grunnen av i tre, det skal være rød og ha en del Ferrari loger og sånn ting på. Kanskje jeg til og med klarer å få tak i klistremerker til sponsorene Ferrari har.

Dette er første gang jeg skal bygge et kabinett, så jeg kommer nok til å stille en del spørsmål om hvordan jeg skal få til forkjellige ting.

Jeg har ikke et kamera akkurat nå, men det vil komme bilder på hvor langt jeg har kommet i morgen eller på lørdag.

Her er noen 3D-tegninger om hvordan jeg har planer om å bygge det, jeg har laget de i Sketchup.

(Viftene er ikke i riktig størrelse, men er der bare for å illustrere hvor viftene skal være. Alle viftene skal være 120mm)

Front:

front_400.jpg

Ferrarimerket skal være en av og på knapp.

Side:

side1_400.jpg

Side2:

side2_400.jpg

Topp:

topp_400.jpg

Mer info og bilder kommer snart!

Endret av anders888
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kult kabinett, men jeg synes at viftene blir for synlige. Kanskje aluminiumgitter hadde vært fint

Jeg har tenkt å bruke sånn netting (grill) som man bruker på biler, skal kjøpe det på biltemaet.

Skrevet

Hehe, stilig. Er selv en Ferrari-fan. Du må jo ha en Marlboro-logo og da, de er jo hovedsponsoren...ihvertfall når det gjelder Formula 1.

Hva slags treverk, og hvor tykt treverk skal du ha?

Skrevet

Nei for all del, ikkek ha malboro reklame på :p send de en mail først å spør om penger til moden i såfall ;)

Tøff ide! skal følge med på den

Skrevet (endret)
Ser bra ut dette, hva er det Vendur.no sponser deg med? Uansett: stå på!  :thumbup:

*Glede seg til første update*

Venduro.no sponser meg med:

http://www.vendur.no/catalog/product_info....&products_id=41

http://www.vendur.no/catalog/product_info....&products_id=70

Takk for alle tilbake meldingene! :D

Jeg har sendt mail til shell og spurt om klistremerker, men jeg kommer nok til å sende flere mailer! Tviler på at jeg får penger for å ha klistremerkene på:p Blir glad nok bare jeg får de jeg.

Edit: Er det noen som vet hva siden til Marlboro er? søkte litt på google men fant ikke den..

Endret av anders888
Skrevet

Bygge inn noen høytalere med ferrarilyder da :p

hva med å gjøre så sidedørene åpnes som ferraridører... burde gå med litt hydraulike elns det ;)

Skrevet

Tror ikke det blitt så digg å sitte å høre på ferrarilyd time etter time da:p

Må huske at jeg ikke er stinn i penger og det koster sikkert ganske mye å kjøpe alt jeg trenger til en sånn dør (?)

Skrevet

Ja da var jeg i gang!

Jeg har begynt med å lage en ramme av tre lister, som dere kan se på bilde under.

IMGP0652_400.jpg

Jeg brukte skruer til å feste listene sammen. Her er et bilde av vertøyet jeg har brukt hittil:

vertoy.jpg

Målene på rammen er 71*25*60 (høyde, bredde og dybde)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...