Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

speedometer viser miles

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nettop kjøpt meg en Craysler Voyager 91 modell.. hele bilen er veldig bra bortsett fra att speedometeret viser miles istedenfor km. går det og kjøpe ny papirlapp som ligger i speedometer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok, evt du kan lage selv, men du må få speedometernåla til å vise rett i forhold til skivene, litt usikker på hvor stor jobb det kan være..

Skrevet

Kan jo bytte ut speedoen. Usikker på om man bare trenger ny innmat i instrumentet eller om man må ha et annet drev i girkassa for at det skal bli riktig.

Ringer du den lokale chryslerforhandleren din så kan han sikkert hjelpe deg. Men å kjøpe deler derfra kan fort bli dyrt ;)

Skrevet

jeg er ikke spesielt flink til og gange men... e kan jo bare later som det er kilometer det står da :whistle: men det går vell muligens litt fort på svingete veier i 50 sonen det kanskje :hrm:

Skrevet

Heng opp en lapp ved siden av speedometeret der det står:

40 mph -> 64 km/t

50 mph -> 80 km/t

osv.

Mye billigere en å bytte ut drev også videre! Du kan jo også sette en lapp over speedometerskiva der du merker av 20, 40, 60, 80 i forhold til mph som står der, det kunne faktisk bli fint og det! :) (hvis du forstår hva jeg mener)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...