Choo Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 www.futurekingz.com/fury.wmv filmen er hentet ifra www.wow-europe.com Warrior forum og er på 19MB. (2:50 min. lang) Credits i intro. Filmen er av en lvl 60 fury warrior som leker seg i blackrock Spire (navn?) håper jeg ikke bryter noen regler nå men jeg vil gjerne vite hvordan jeg får UI som den i filmen. så vær så snill å DL å la meg vite Mvh André.
mbskywalker Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Han har hvertfall ct-mod, statusbars, og scrolling combat text. Alle ligger på curse-gaming http://www.curse-gaming.com/mod.php
henrik_s Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 (endret) en venn av meg sa at det var den filmen som gjorde at warrior blei nerfa. sant? edit: sorry feil film. trodde det var denne, helt sykt Endret 12. april 2005 av h3nrik
Exeter Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 HOLY CRAP Hva er det han bruker, ser han har mye "Fury" ting. Men er ikke så high lvl warrior til å skjønne alt som skjer. Selv syntes jeg slam er ubrukelig, men den har kanskje blitt nerfet etter dette. Hva gjør egentlig "slam" ?
XaF Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 OMG... Hvordan er det mulig å critte 2400dmg...?? rouges kan ikke engang få inn sånn dmg på første slaget.. noen venligst forklar..!!
Potetdamen Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 OMG... Hvordan er det mulig å critte 2400dmg...?? rouges kan ikke engang få inn sånn dmg på første slaget.. noen venligst forklar..!! det var slikt når warrior var overpowered men nå er de blitt "stillt" ned kraftig.
SilverCRX Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 OMG... Hvordan er det mulig å critte 2400dmg...?? rouges kan ikke engang få inn sånn dmg på første slaget.. noen venligst forklar..!! det var slikt når warrior var overpowered men nå er de blitt "stillt" ned kraftig. Nja.. Har sett en lvl45 warrior i retail som fikk en 1900 crit. Vet ikke hvilken ability det er, men du må ha full rage og den bruker alt.
Djevlen Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 OMG... Hvordan er det mulig å critte 2400dmg...?? rouges kan ikke engang få inn sånn dmg på første slaget.. noen venligst forklar..!! det var slikt når warrior var overpowered men nå er de blitt "stillt" ned kraftig. Informasjon til dere "andre": "stillt" bør leses som "ødelagt"...
Choo Skrevet 13. april 2005 Forfatter Skrevet 13. april 2005 Hva er det "meste" en level 60 MS warrior med arcanite kan critte på mobs eller spillere samme level? O.o;;
hallgeirl Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Nja.. Har sett en lvl45 warrior i retail som fikk en 1900 crit. Vet ikke hvilken ability det er, men du må ha full rage og den bruker alt. Det er nok Execute du sikter til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå